Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg forstår ikke rigtig hvorfor dette spørgsmål kommer op og syntes også det kan være lige meget hvordan kyssene har været når nu hun er stoppet. Det er der da ingen der har glæde af at vide nu. Og hvordan defineres kys? Tante kys med lidt indlevelse er jo også dejlige og det var hvad jeg fik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti

Det lader til ar Claudia er tilbage for at nyde det danske decembermørke. 

Er der nogen der ved om hun har ægte bryster? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nuhok skrev, den 4/12/2018 at 14:28:

Wow hende har jeg savnet, kunne være man skulle besøge hende igen.

Det har jeg bestemt planer om...

Hun er noget af det dejligste, jeg har mødt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yderligere to besøg!

Den pige bliver min ruin...

D.  18. februar besøgte jeg Claudia igen. Jeg havde mildt sagt et orgasmeproblem. Det gjorde Claudia oprigtigt ked af det, men det var bestemt ikke hendes skyld. Samme aften startede influenzaen hos mig. I mandags to uger efter, var jeg på besøg igen. Denne gang uden feber i kroppen. Besøget lod sig gøre spontant, og Claudia var rigtig glad for at se mig, og det var bestemt gensidigt! Denne gang var der ingen orgasmeproblemer, og vi nød hinanden i fulde drag. 

Det er helt sikkert, at jeg besøger hende igen, så snart jeg får mulighed for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti skrev, den 12/3/2018 at 9:58 AM:

It seems that Claudia is back to enjoy the Danish December dark. 

Does anyone know if she has real breasts? 

Hi FKAlletti ! ;)

My breasts are not real any longer but the most important  is that I am very happy for having  this nice big breasts. Are not even fake, are just a little ,,helped" in my opinion because are very very nice and natural look . I simply <3 it!!!! Hopefully you will have the same opinion if you will visit me! :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claudia Divine skrev, den 10/3/2019 at 16:11:

Hi FKAlletti ! ;)

My breasts are not real any longer but the most important  is that I am very happy for having  this nice big breasts. Are not even fake, are just a little ,,helped" in my opinion because are very very nice and natural look . I simply <3 it!!!! Hopefully you will have the same opinion if you will visit me! :)

 

Ikke ægte, men utroligt flotte og dejlige at lege med... :)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ved at være længe siden, at jeg har skrevet i denne tråd. Jeg har dog besøgt Claudia flere gange, siden jeg skrev sidst. Hver gang har det været en god oplevelse for mig, men jeg har ikke villet spand med min ros af den skønne. 

Hun og veg gar. Eggexholdt ferie (desværre ikke sammen), men i dag fik jeg lejlighed til at besøge hende igen. Det var ægte gensynsglæde begge veje, og hun lagde virkelig kræfterne i ned at opfylde mine fantasier. Jeg gentager gerne, at hun er den bedste, jeg gar besøgt - hvis jeg vare kunne tage hende med hjem. Det ville være skønt at have en så smuk, dejlig og sexet kvinde i huset hele tiden

http://www.cassiopeiastars.dk/piger.asp

Redigeret af warmgun
Link indsar

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 2 timer siden:

Det er ved at være længe siden, at jeg har skrevet i denne tråd. Jeg har dog besøgt Claudia flere gange, siden jeg skrev sidst. Hver gang har det været en god oplevelse for mig, men jeg har ikke villet spand med min ros af den skønne. 

Hun og veg gar. Eggexholdt ferie (desværre ikke sammen), men i dag fik jeg lejlighed til at besøge hende igen. Det var ægte gensynsglæde begge veje, og hun lagde virkelig kræfterne i ned at opfylde mine fantasier. Jeg gentager gerne, at hun er den bedste, jeg gar besøgt - hvis jeg vare kunne tage hende med hjem. Det ville være skønt at have en så smuk, dejlig og sexet kvinde i huset hele tiden

http://www.cassiopeiastars.dk/piger.asp

Hjælp! Det blev vist noget værre sludder, men konklusionen er, at mit besøg på Cass i dag hos Claudia var supervellykket og med fælles fensynsglæde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...