Hop til indhold

Recommended Posts

min efterlysning gav intet resultat, så jeg måtte selv finde ud af, hvilke oplevelser, jeg kunne få med Claudia.

først sendte jeg en ret lang SMS på dansk. Hun svarede ret hurtigt og helt korrekt - på engelsk. Min mistanke var vakt, jeg havde spurgt til rollespil, ville hun være i stand til at kommunikere tilstrækkeligt? Billederne fortalte mig, at jeg burde vove forsøget, selv om Claudia ikke har priser i den laveste ende af skalaen. Jeg ringede så til hende i dag 40-50 min. før den tid, jeg kunne besøge hende. Hun talte godt engelsk og spurgte til navn, hun kunne booke tiden til.

jeg kom et par minutter før aftalt tid, blev lukket ind af en køn pige, der i hvert fald ikke var Claudia efter billederne at dømme - det var det så heller ikke. Jeg blev installeret i værelset og efter få minutter kom Claudia. WAUUU! Hun var endnu mere sexet og dejlig end billederne viser. Velkomstknus, betaling, som hun smuttede ud med efter at have sørget for noget stemningsmusik. Da hun kom tilbage startede vi med kram,, kort efter kys - noget af det mest ophidsende den måde hun/vi kyssede og krammede på. Afklædning som det naturligt faldt i rollespillet. Hygge i sengen (detaljer udeladt, men hol da op, hvor det føltes lækkert). 

Efter at lille gun var malket tom, lå vi og snakkede og nussede. Claudia tilbød massage. Det var dejligt, selv om det nok ikke gavnede ømme muskler. Mere ligge i arm og snakke. Diskret bank på døren, men det lod ikke til at anfægte Claudia, så vi blev liggende endnup nogle minutter.

Det var noget modstræbende, jeg måtte forlade den skønne, men tiden var gået, og jeg skulle selv videre ude i samfundet.

mens vi lå i arm og nussede, fortalte hun mig detaljer, som ikke skal viderebringes her. Det eneste jeg vil fortælle, som nok ikke er verdens største hemmelighed er, at Claudia er fra Italien og har været i Danmark i ca. 5 måneder. Det kan derfor undre mig, at ingen har besøgt hende, så de kunne have givet en tilbagemelding. Er det fordi, I vil have hende for jer selv?

Gentagelseschancen er i top, men det bliver ikke så tit, som jeg har lyst til, ellers er GP-budgettet alt for hurtigt brugt op!

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder alt sammen vældig fristende! Tak fro anmeldelsen.

Hvordan med hendes alder - der står ikke rigtig noget på sexysecret.dk om dette? Hvad vil du skyde på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hi Warmgum ,

Thank you very much for youre sweet words abouth the time we spend togheter . It was a good expirienca for me too ! 

I m looking forward to see you again.

To Dant: You are more than welcome:), I m waiting for you;)

Kisses, Claudia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank u Claudia......see u soon :-P

Jeg tror bestemt ikke, du bliver skuffet. Jeg kan simpelthen ikke få billederne af hende væk fra nethinderne - eller få hende ud af tankerne... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej warmgun. Jeg tror bestemt heller ikke at jeg bliver skuffet. Kan jo være jeg bliver så begejstret at hun rydder mit GP budget he he. Jeg har i hvert fald booket tid til på torsdag takket være din anmeldelse.

DanT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej warmgun. Jeg tror bestemt heller ikke at jeg bliver skuffet. Kan jo være jeg bliver så begejstret at hun rydder mit GP budget he he. Jeg har i hvert fald booket tid til på torsdag takket være din anmeldelse.

DanT

Jeg håber, hun giver lige så meget af sig, som hun gjorde, da jeg besøgte hende :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte Claudia igen nu til aften. Det var bestemt lige så godt som første gang.

Cassiopeia er flyttet tilbage til Ringstedgade. Det er bestemt ikke et diskret sted, så det skal man nok lige vende sig til.

da jeg kom, var en ung kvinde ufærdig med at bakse en klapvogn en, så jeg passerede opgangen for at lade henånde få fred til at komme op. Det var åbenbart tydeligt, hvilket ærinde jeg var ude i, for hun lukkede op ig spurgte, om jeg skulle ind, hvilket jeg benægtede. Hun gav dog ikke op og spurgte, om Højer var sikket, så jeg erkendte :grin:. Hun gav plads til at jeg kunne komme ind, fik sit barn til at flytte sig og sagde: "Det er båndede i kælderen, bare bank på". Hun virkede meget afklaret med at have et bordel i kælderen, så det fik mig til at føle mig mere afslappet.

somallerede beskrevet var det lige så dejligt med Claudia somførste gang. Hun sluttede med at vise mig rundt i lokaliteterne (det var dig distraherende at blive vist rundt af en skønhed kun iført et par ualmindeligt frække trusser).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle gode gange tre - nej det bliver nok til flere - mange flere!

Der var helt tydeligt gensynsglæde, ikke kun fra mig, men klart nok også fra Claudia. Der blev krammet og kysset. Jeg havde købt noget tøj, som jeg mente ville klæde hende. Da hun gik ud for at skifte, skulle hun selvfølgelig have sin betaling med, men det var da først, da jeg trak pengene frem, at hun kom i tanke om, at jeg skulle betale hende. Det blev til smil og grin. Da hun kom tilbage i det ny outfit, må jeg sige, at virkelig var ramt plet. Hun fortalte også, hvordan hun elskede det.

Selve akten var ren GFE. De, der har læst mine indlæg her, vil vide, at jeg går meget op i indlevelse - og det har den søde og smukke Claudia.

Efter akten lå vi tæt omslynget og snakkede om løst og fast. Det var dejligt, og jeg blev helt bestemt ikke snydt på tiden.

Jeg havde frygtet, at tredje gang kunne være "nå ja, det er jo dejligt, men nu har du prøvet det". Sådan var det bestemt ikke. Jeg glædet mig allerede til næste besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at dele :)

jeg er fuldstændig enig med dig i at den unge telefonpige er køn! (køn ansigt, mørkhåret, go røv, og flotte babser, ihvertfald med tøj på) 

gad godt at vide om hun overvejer at slå sig løs som GP en dag :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at dele :)

jeg er fuldstændig enig med dig i at den unge telefonpige er køn! (køn ansigt, mørkhåret, go røv, og flotte babser, ihvertfald med tøj på) 

gad godt at vide om hun overvejer at slå sig løs som GP en dag :-P

Øh ikke forstået!

hun er (bleget?) blondine og bestemt GP og ikke telefonpige!

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh ikke forstået!

hun er (bleget?) blondine og bestemt GP og ikke telefonpige!

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719

 

kan godt forstår du ikke er med :)

Det er heller  ikke Claudia jeg refere til... det er den unge brunette som er telefonpige i Cassiopeia. Hun er der tit om aften, har mødt hende et par gange, men det er jo ikke sikkert at du har mødt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

It was a beautiful surprise! 

I was really enjoy ower hour toghether and you know that your married it was perfect! I love it  :-P ! 

Thanks again for your sweet words and your visit! It is allways perfect!

Kissis

Claudia 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan godt forstår du ikke er med :)

Det er heller  ikke Claudia jeg refere til... det er den unge brunette som er telefonpige i Cassiopeia. Hun er der tit om aften, har mødt hende et par gange, men det er jo ikke sikkert at du har mødt hende

Hvem er den telefonpige... og arbejder hun???  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

This is in english (School English) for whatever reason.....

I just want to add to this thread, that Claudia is a wonderfull, natural and cute Girl. She is easy to be with because she is a straigthforward and warm Girl. She does her outmost to give a good service.  Claudia has a wonderfull smile, looks good and gives 100% of herself.  She has a broad menu. I have been with her a couple of times, and there have been new sides to discover every time. As an example, I have tried to let her dominate - can be recommended.

This was NOT ment as adverticing for the blonde, but just as a supplementary comment on a late Friday evening to WarmGuns well written reviews.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Claudia er stoppet!

Det er en rigtig kedelig besked at kunne sende ud, men hun står ikke på Cassiopeias vagtplan, og hendes beskrivelse er fjernet fra pigerne!

Til dem, der ligesom jeg har nydt at besøge Claudia, kan jeg fortælle, at jeg har fået den glædelige besked, at hun er på vagt i nat. Jeg har ikke selv mulighed for at besøge hende, men til jer andre: I har altså chancen fr at møde hende igen hos Cassiopeia.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 time siden:

Claudia er stoppet!

Det er en rigtig kedelig besked at kunne sende ud, men hun står ikke på Cassiopeias vagtplan, og hendes beskrivelse er fjernet fra pigerne!

Til dem, der ligesom jeg har nydt at besøge Claudia, kan jeg fortælle, at jeg har fået den glædelige besked, at hun er på vagt i nat. Jeg har ikke selv mulighed for at besøge hende, men til jer andre: I har altså chancen fr at møde hende igen hos Cassiopeia.

 

Trist jeg allerede har opbrugt min kvote tidligere i dag! Hun virker skøn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtig kedeligt at Claudia ikke er til at træffe længere... Har selv besøgt hende nogle gange og hun er for vild. DanT skrev noget med at hun kysser og det gør hun)) Men jeg har dog ikke oplevet med tunge... Hvad med Jer?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...