Hop til indhold
Gæst

Tomgangskommentarer..............

Recommended Posts

​Jeg kan næsten regne ud, at det er mig, du hentyder til.

Du må meget gerne finde blot et par eksempler på, hvor jeg går rundt med en stok og leger moderator. Det bliver nok svært, men du skal da have chancen. Hvis du ellers vil tages alvorlig.

Er du helt sikker på, at Titman ikke tænker på sig selv?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er du helt sikker på, at Titman ikke tænker på sig selv?

​Nej det gør han ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg må indrømme, at jeg længe har tvivlet på seriøsiteten i denne hr tit-Titman's indlæg. Han har jo mindst en gang tidligere (og vistnok flere gange) været nødt til at komme på knæ for at undskylde personangreb.

At han kan fortsætter denne type af indlæg er ikke overraskende, men nok mest på grund af at ledelsen af EG stadig bliver ved med at acceptere dette, måske pga. berøringsangst.

At et enkelt andet medlem (Ha-ha Nille) har skrevet, at det er et erklæret mål for ham, at han til stadighed vil forfølge mig på EG, fordi han ikke er enig i noget som helst af det jeg har skrevet, jamen det er jo bare en falliterklæring, men sådan er det måske når ”store EG-profiler” fører sig frem.

Må nok bede Admin om at slette denne brugerprofil som medlem/bruger af EG, da jeg ikke mener at personangreb fra ovenstående multiskribenter tages alvorligt af EG's ledelse

Og nu er nullerne tit-Titman og Ha-ha-Nille sikkert glade, nu kan de bare spamme EG med deres utroligt mange daglige indlæg uden indhold og modsvar, så alt er ved et gamle.


 


 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg må indrømme, at jeg længe har tvivlet på seriøsiteten i denne hr tit-Titman's indlæg. Han har jo mindst en gang tidligere (og vistnok flere gange) været nødt til at komme på knæ for at undskylde personangreb.

At han kan fortsætter denne type af indlæg er ikke overraskende, men nok mest på grund af at ledelsen af EG stadig bliver ved med at acceptere dette, måske pga. berøringsangst.

At et enkelt andet medlem (Ha-ha Nille) har skrevet, at det er et erklæret mål for ham, at han til stadighed vil forfølge mig på EG, fordi han ikke er enig i noget som helst af det jeg har skrevet, jamen det er jo bare en falliterklæring, men sådan er det måske når ”store EG-profiler” fører sig frem.

Må nok bede Admin om at slette denne brugerprofil som medlem/bruger af EG, da jeg ikke mener at personangreb fra ovenstående multiskribenter tages alvorligt af EG's ledelse

Og nu er nullerne tit-Titman og Ha-ha-Nille sikkert glade, nu kan de bare spamme EG med deres utroligt mange daglige indlæg uden indhold og modsvar, så alt er ved et gamle.


 


 

​til smo:

Hvorfor giver du op? Kan du ikke bare ignore dem og stadig være på EG?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må nok bede Admin om at slette denne brugerprofil som medlem/bruger af EG, da jeg ikke mener at personangreb fra ovenstående multiskribenter tages alvorligt af EG's ledelse

​Hvad Admin gør, det er op til ham. Jeg har indtil nu kun slettet inaktive dobbeltprofiler. Men måske skal vi stramme op om personangreb.

-Ledvogter

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvad Admin gør, det er op til ham. Jeg har indtil nu kun slettet inaktive dobbeltprofiler. Men måske skal vi stramme op om personangreb.

-Ledvogter

​Eller lære folk at bruge ignorer knappen, når der er en bruger de føler sig irriteret af.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​-Ledvogter

Det vil måske være en rigtig god ide, men synes at ignorer-knappen er en taber-funktion men good luck, tvivler på at desværre ikke at det virker som du tror

​Hvad Admin gør, det er op til ham. Jeg har indtil nu kun slettet inaktive dobbeltprofiler. Men måske skal vi stramme op om personangreb.

-Ledvogter

Skriv hvis du skal have lidt inspiration før EG bliver historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det vil måske være en rigtig god ide, men synes at ignorer-knappen er en taber-funktion men good luck, tvivler på at desværre ikke at det virker som du tror

Skriv hvis du skal have lidt inspiration før EG bliver historie.

​Du har altså ikke prøvet den selvom du skriver den ikke virker?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Du har altså ikke prøvet den selvom du skriver den ikke virker?

​Nope, har kun læst erfaringer fra andre brugere, hvilket vel egentlig også bør være nok,

elller???

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

At et enkelt andet medlem (Ha-ha Nille) har skrevet, at det er et erklæret mål for ham, at han til stadighed vil forfølge mig på EG, fordi han ikke er enig i noget som helst af det jeg har skrevet, jamen det er jo bare en falliterklæring, men sådan er det måske når ”store EG-profiler” fører sig frem.

Må nok bede Admin om at slette denne brugerprofil som medlem/bruger af EG, da jeg ikke mener at personangreb fra ovenstående multiskribenter tages alvorligt af EG's ledelse

Og nu er nullerne tit-Titman og Ha-ha-Nille sikkert glade, nu kan de bare spamme EG med deres utroligt mange daglige indlæg uden indhold og modsvar, så alt er ved et gamle.

​smo du har netop lavet endnu et personangreb og det er en falliterklæring at bede Admin som at slette brugere som DU ikke kan lide,

tøsedreng! kan du ikke selv forsvare dig ? Du skal have de voksne til hjælpe dig.

Jeg har ikke anmeldt dig for personangreb - det er dig som angriber alle og leger EG-betjent - man skal ikke kaste med sten når man bor i et glas hus.

Du venter på enhver lejlighed til at angribe mig og andre. Du er som en trold i en boks. "Den Gamle" !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...