Hop til indhold
Gæst

Tomgangskommentarer..............

Recommended Posts

Gæst

Når man læser i forskellige tråde, hvor trådstarter prøver at starter en mere eller mindre meningsfyldt dialog, bliver den ofte hurtig fyldt op med tomgangskommentarer fra nogle af dem der bor herinde i dette forum.

Hvis man nu begyndet at skrive disse tomgangs kommentarer i denne tråd, kunne de andre tråde måske blive mere overskuelige....:wink:

VH  Hankat

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stor kredit for dit initiativ :)

Vil dog godt vædde med hvad det ender med....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Hvor meget vil du vædde???  :wink:.........

Jeg har mobilpay....:razz: ...dog ikke til Krølle Bølle Is....

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tomgangskommentar:
Det emne har vi snakket om flere gange.

 

Redigeret af gerog
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Skal alting være gravalvorlig og røvkedelig ? Så kom ind i kampen og hyggesnakke med os :P

Nej, ikke alt. Men nogle ting ER altså alvorlige, hvilket burde respekteres mere end det bliver. 

Når en trådstarter har et seriøst og oprigtigt ment oplæg i eksempelvis Generel Debat eller i Feedback, og flere gange er tvunget til at frabede sig ligegyldigheder og pointere, at der efterlyses seriøse svar for emnet, så kan man jo omvendt spørge: "Skal alting være klistret ind i hyggesnak, når nu der er et ganske udmærket forum til netop dette?"

Og så kan du nu hive "debatpoliti" eller det fortørnede "folk skal åbenbart rette ind" kort, jeg er da ligeglad. Du får også lige en smiley, for så er alt heeeelt cool. :P

Mvh,

/Gina.

 

Redigeret af Gina Faith
  • Synes godt om 13

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvor meget vil du vædde???  :wink:.........

Jeg har mobilpay....:razz: ...dog ikke til Krølle Bølle Is....

Det var dog et særdeles ubehageligt svar.

Jeg er et menneske af kød og blod ligesom dig Hr. Hankat.

Jeg anmelder dit skriv til Kommandobroen!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog et særdeles ubehageligt svar.

Jeg er et menneske af kød og blod ligesom dig Hr. Hankat.

Jeg anmelder dit skriv til Kommandobroen!

Spar nu på krudtet! Det var dig, der startede med en helt useriøs kommentar, der kun kan være ment til at afspore tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spar nu på krudtet! Det var dig, der startede med en helt useriøs kommentar, der kun kan være ment til at afspore tråden.

​... Plus din ulidelige selvbestaltning som moderator.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var dog et særdeles ubehageligt svar.

Jeg er et menneske af kød og blod ligesom dig Hr. Hankat.

Jeg anmelder dit skriv til Kommandobroen!

​Jammen dog :razz:, Krølle Bølle Is, det æ nåd main tjøver dær over på goa mamla Boringholm, DÆMMESÅ!

Krølle Bølle, ja du er af kød og blod, dog ikke nok af sidstnævnte, lige som os andre....

Du ved, så begge dele kan fungerer samtidig... :-)

..Og du har altid lyst, skriver du.. ;-)

 

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

​Hvor meget vil du vædde???  :wink:.........

Jeg har mobilpay....:razz: ...dog ikke til Krølle Bølle Is....

Nar af folk kan man jo altid ty til i mangel af bedre.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jammen dog :razz:, Krølle Bølle Is, det æ nåd main tjøver dær over på goa mamla Boringholm, DÆMMESÅ!

Krølle Bølle, ja du er af kød og blod, dog ikke nok af sidstnævnte, lige som os andre....

Du ved, så begge dele kan fungerer samtidig... :-)

..Og du har altid lyst, skriver du.. ;-)

 

Not like

Del dette indlæg


Link til indlæg

​... Plus din ulidelige selvbestaltning som moderator.

Tja!

jeg er blevet beskyldt for at være din dobbeltprofil. En ting er sikker, tit og ofte er vi faktisk enige, men jeg er ret overbevist om, at du har bidraget mere til afsporing af tråde, end jeg har!

når jeg ytrer mig, er det fordi, jeg bliver irriteret over dem, der par tout skal kaste grus i maskineriet, så interessante/spændende/seriøse tråde afspores og undertiden lukkes pga. afsporingerne.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja!

jeg er blevet beskyldt for at være din dobbeltprofil. En ting er sikker, tit og ofte er vi faktisk enige, men jeg er ret overbevist om, at du har bidraget mere til afsporing af tråde, end jeg har!

når jeg ytrer mig, er det fordi, jeg bliver irriteret over dem, der par tout skal kaste grus i maskineriet, så interessante/spændende/seriøse tråde afspores og undertiden lukkes pga. afsporingerne.

​Jeg tror, du fejllæser mig her. Eller også har jeg udtrykt mig uklart.

Min kommentar var ikke rettet imod dig, men ment som et tillæg til den. Jeg græmmedes nemlig over Krølle Bølles evige legen moderator over for os andre. Jeg beklager min uklarhed – over for dig.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil tillade mig at træde lidt ved siden af min sædvanligvis høflige facon.

HOLD NU KÆFT!!! 

Vi og størstedelen af bruger her på EG er rigtig trætte af disse evindelige person-opgør mellem de samme få brugere. Jeg har gentagne gange anmodet om at man klarer disse uenigheder via vores PM system. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tomgangskommentarer..Godt ord og godt initiativ med denne tråd..:smile:

Da jeg læste denne tråd var jeg en anelse flov på trådstarters vegne.

Kanonkongen har jo tydeligvis ofret tid og overvejelse på sit seriøse indlæg, som desværre håneligt bliver afsporet af Chathørende kommentarer der udelukkende bidrager til antallet af indlæg. Jeg er også tilhænger af en kæk kommentar, og et humoristisk indslag, men alting med måde. 

Det efterlyses jo en hårdere linje mod personfnidder og dårligt sprogbrug. Mon ikke tiden er inde til et lidt større fokus på afsporinger, hvor det tydeligvis skinner igennem at behovet for opmærksomhed overskygger fornuften. 

Jeg tør ikke tænke på hvilken mænge brænde der var faldet ned, hvis en anmeldelse af yndlingsgudinden var blevet udsat for samme behandling..:-)

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Jeg synes en tråd til tomgangskommentarer er et genialt påfund ... og nøøøj .. se ovenfor for ... den bliver brugt flittigt .. super ... så nu kaster jeg lige en helt igennem gennemført trådgangskommentar afsted;

I Danmark forekommer der omkring 6-7000 tilfælde af blindtarmsbetændelse om året

Det synes jeg nok liiiige man burde tage op fra politisk hold ... og synes helt sikkert det er noget som eroguide burde have en selvstændig sektion i for i forum ...

eller noget ...

:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tomgangskommentar:

God weekend røvhuller ;)

​Go weekend dick :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen god weekend Bitches.....håber I får en god en af slagsen.

 

og selvfølgelig også rigtig god weekend til pigerne :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg græmmedes nemlig over Krølle Bølles evige legen moderator over for os andre. Jeg beklager min uklarhed – over for dig.

​Jeg synes ikke Krølle Bølle er den værste hvad det angår.

Jeg kan da hurtigt nævne en som er meget værre på det punkt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg synes ikke Krølle Bølle er den værste hvad det angår.

Jeg kan da hurtigt nævne en som er meget værre på det punkt.

​Jeg kan næsten regne ud, at det er mig, du hentyder til.

Du må meget gerne finde blot et par eksempler på, hvor jeg går rundt med en stok og leger moderator. Det bliver nok svært, men du skal da have chancen. Hvis du ellers vil tages alvorlig.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg kan næsten regne ud, at det er mig, du hentyder til.

Du må meget gerne finde blot et par eksempler på, hvor jeg går rundt med en stok og leger moderator. Det bliver nok svært, men du skal da have chancen. Hvis du ellers vil tages alvorlig.

​Næh. Det behøver jeg ikke finde eksempler på, men jeg syntes det var upassende og indiskret at hænge Krølle Bølle ud på den måde. Jeg kan sagtens nævne navne, men det må jeg ikke. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Næh. Det behøver jeg ikke finde eksempler på ..

Det bliver du da nødt til, hvis du vil fastholde dit udsagn – ellers er det jo bare varm luft, du lukker ud.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...