Hop til indhold

Recommended Posts

De moralske vogtere. krigerne, de frelste.

Hold nu jeres kæft og lad os holde os til det som er vigtigt; er lever hun op til det, som bliver lovet?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De moralske vogtere. krigerne, de frelste.

Hold nu jeres kæft og lad os holde os til det som er vigtigt; er lever hun op til det, som bliver lovet?

 

 

​Jeg kan kun tale for mig selv og sige aldrig mere. Spild af penge, virkelig dårlig oplevelse! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg sige hun gør.

Og ved der også er andre som kun har gode ting at sige om hende.

Men synes folk skal besøge hende selv osv. 

I stedet for at tro på de ting der bliver skrevet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også det er et enestående tilfælde, at en newbie, tilfældigvis lige falder over et indlæg vedrørende en kammerats X'er, som han kan oplyse er anoreksiramt og som han tilfældigvis knepper mod betaling og som tilsyneladende skifter boligindretning, når han kommer på besøg - det er jo den slags række af tilfældigheder, som kan gøre én helt religiøs. - for der kan jo ikke være tale om bestillingsarbejde :)

Men med al respekt for Kokkens troværdighed sidder jeg lidt og undrer mig over, hvad der får nogen til at ville betale 1500 kr for en tvivlsom oplevelse - for det beløb er der da stort set frit valg på alle hylder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valgte selv hvad jeg ville have 

For de 1500 og hun opfyldte mine krav hvis man kan sige det sådan  .

Som sagt kan jeg se om jeg kan få lov til at lægge billeder ind af den så i faktisk kan se 

At den er pæn i stand osv. 

Ved andre har besøgt hende hvor de har Været glade og tilfredse. 

Synes som sagt i selv skal prøve at besøge hende i stedet.

Og evt snakke med hende i stedet for at drømme hende på den måde i Gør. 

Vi er alle mennesker og har alle nogle dårlige perioder /dage en gang imellem

Og hvad jeg kan læse her undre mig de ting i har oplevet da jeg ikke selv har oplevet de ting i nævner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep hun er tilbage som digogmigogvito, har ikke besøgt hende men var nød til at tjekke om det var hende, og på hendes billeder, var det tydeligt at se, at kokkens historie ikke stemmer, meget slidt trægulv, og en madras på gulvet, lyder ikke helt som hvad han sagde det var :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

så du dømmer folk ud fra et billede?
det passer skam det jeg siger.

hun er endda også flyttet, så drop de beskyldninger hele tiden.

 

så hvis du tager et billede på et toilet som er gammelt og sætter ind skal man så også dømme ud fra det?
snak med hende eller besøg hende og se tingene med dine egne øjne i stedet for
at tro på alt hvad du læser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er stadig igang derinde.

Hed SSBabe eller sådan for nogle dage siden. Nu hedder hun Naughty angel.

Hun virker desperat. Er åbenbart villig til alt for relativt små penge. Mistænker at hun er junkie eller sådan. Og hun har børn... det er skræmmende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...