Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Har du mødt hende idag? Kan du uddybe mere?  Fik du slet ikke noget for pengene eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du mødt hende idag? Kan du uddybe mere?  Fik du slet ikke noget for pengene eller?

​Jeg startede med at skrive og ringe og vi blev enig om hvad der skulle ske, blow uden kondom, sex og billeder 1500kr. så skriver hun 10 min før jeg er i københavn ( bor 1 time væk) at hvad var det nu vi aftalte om pris? og så var det pludselig for lidt, men jeg skulle komme og snakke om det. 10 min senere ringer jeg på og kommer ind i det mest beskidte og snuskede sted jeg længe har set. Bliver så enig om noget ( mindre en først aftalt) hun sutter til jeg kommer og så vil jeg tage billeder, når at tage to så siger hun, nej hun har fortrudt, ok tænker jeg, ærgeligt, men så må vi dyrke noget sex, men how hun har desværre ikke flere kondomer! nå men så må hun sutte, virker som om hun prøver at hive den af mig så må forklare hende at den sidder fint der hvor den er!!! hendes tlf ringer hele tiden og der kommer smser som hun besvare så til sids, så rejser jeg mig op og går... Simpelthen den dårligste oplevelse ever....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg startede med at skrive og ringe og vi blev enig om hvad der skulle ske, blow uden kondom, sex og billeder 1500kr. så skriver hun 10 min før jeg er i københavn ( bor 1 time væk) at hvad var det nu vi aftalte om pris? og så var det pludselig for lidt, men jeg skulle komme og snakke om det. 10 min senere ringer jeg på og kommer ind i det mest beskidte og snuskede sted jeg længe har set. Bliver så enig om noget ( mindre en først aftalt) hun sutter til jeg kommer og så vil jeg tage billeder, når at tage to så siger hun, nej hun har fortrudt, ok tænker jeg, ærgeligt, men så må vi dyrke noget sex, men how hun har desværre ikke flere kondomer! nå men så må hun sutte, virker som om hun prøver at hive den af mig så må forklare hende at den sidder fint der hvor den er!!! hendes tlf ringer hele tiden og der kommer smser som hun besvare så til sids, så rejser jeg mig op og går... Simpelthen den dårligste oplevelse ever....

​Tak for svaret :-) Laver hun alt for mange aftaler hver dag? tror du, det er det, der sker på tlf? Jeg erfarer det er svært at bevare kommunikationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre sige det samme. I dag, mandag d. 13. april laver jeg en aftale med hende. Hun giver mobil og beder mig sms når jeg er der. 2 min i aftalt tid skriver hun på SD om jeg er der? Hvor til jeg skriver ja, er ved at parkere. Der er mange parkeringsmuligheder og hvor jeg parkerede, har hun ikke en jordisk chance for at se mig - så det er ikke mit udseende hun har bedømt mig på. Alligevel aflyser hun. Noget uventet er kommet op. Der kører lidt dialog frem og tilbage, men hun kan ikke. Jeg bemærkede i dialogen, at det indimellem er som om hun ikke ved hvem hun skriver med. Jeg tolker det som om hun har gang i rigtig mange, eller at hun er mega distræt. Ingen af delene er noget jeg gider.

Det kan ske for alle at der kommer noget op, men så skriver man ligeså snart man ved det. Ikke 2 min i aftalt tidspunkt om ikke andet, så finder man en god "kompensation" og er en stor undskyldning. Alt andet er for dumt. Total spild af tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

også her havde en aftale kl 19 og hun skrev flere gange ang hvornår det var jeg kom og hvilken pris vi havde aftalt , og nu hvor jeg læser jeres advarsler er jeg glad for jeg blev kaldt på overarbejde og blev nødt til at aflyse , hvilket jeg gjorde 3 timer inden vores aftale det er vel det mindste man kan gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, tak for advarslen. Havde også en plan og at få en aftale med hende i weekenden, men blev forhindret.

Hun er ubetinget den der hurtigst er sprunget til at ville lave aftaler af dem jeg har skrevet med, men nu skrev jeg også til hende fordi der faktisk også var en herinde, som hande haft en positiv oplevelse med hende.

Er i øvrigt ret sikker på at hun har mindst en anden profil: "milfen", selv om billedet er spejlvendt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, tak for advarslen. Havde også en plan og at få en aftale med hende i weekenden, men blev forhindret.

Hun er ubetinget den der hurtigst er sprunget til at ville lave aftaler af dem jeg har skrevet med, men nu skrev jeg også til hende fordi der faktisk også var en herinde, som hande haft en positiv oplevelse med hende.

Er i øvrigt ret sikker på at hun har mindst en anden profil: "milfen", selv om billedet er spejlvendt...

​milfen er også hendes profil!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg var forbi milf 91 for ca 10 dage siden. Hun lød oki sjov i tlf. Og oki billeder ( de passer nok.. men hun er noget mere slidt nu.. .. vi aftalte også 1500 kr. Nogle minutter forsøgte hun at skrue prisen op..  Nå jeg ankom til boligblokken  og går op mod lejligheden og der kom CHOKKET  som omtalt før en "  junkie lejlighed "  der sidder en tynd pige i en kæmpe jakke og alt er tilrøget ... hun siger hun har to børn som bor der..... ( uha )

Nå hun ville gerne ha penge nu her.. ( hvilket normalt er fair nok)  men jeg var ikke tryg ved det hele. Hun vævere rundt og sad med 3..... forskellige telefoner og havde gang i alle...  så " jeg ville lige gå ned i bilen og hente penge.. ) ( klassisk )  og skynder mig væk.. hun kimer mig ned og vi snakker via sms.  Hun vil jo gerne ses. Men får fortalt i flere omgange at hun ikke var det jeg ventede ..    ok.. var hendes respons. Så det kan ikke være første gang hun oplever det. 

 

Vil lige sige at jeg ikke ser ned på andre mennesker eller føler mig hævet over andre personer..  men det der set-up virkede bare forkert. 

Jeg har haft over 40  s d. Forhold med succes.  Så det har ikke skræmt mig 

God dag derude 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt milf91.

og har intet ondt at sige om hende eller besøget.

Hendes lejlighed er pæn og ren, hun er glad og og i møde kommende. 

havde en god oplevelse med hende og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende.

1500 før vi havde sex.

og hun levede op til mine forventninger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt milf91.

og har intet ondt at sige om hende eller besøget.

Hendes lejlighed er pæn og ren, hun er glad og og i møde kommende. 

havde en god oplevelse med hende og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende.

1500 før vi havde sex.

og hun levede op til mine forventninger.

 

Sagt af en newbee

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sagt af en newbee :-)

 I sit første indlæg 

He he he host host damage control. ..

Men smag og behag er selvfølgelig også  forskelligt  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit første indlæg herinde ja.

Men har været sammen med andre end hende.

Og hun er derimod en bedre oplevelse end de andre.

Men hvor må i føle jer seje i at rakke en ned på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da godt du har haft en god oplevelse. 

Jeg har ikke haft og følte spildte min tid og det var mega useriøst. Sådan er vi så forskellige. God vind derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt milf91.

og har intet ondt at sige om hende eller besøget.

Hendes lejlighed er pæn og ren, hun er glad og og i møde kommende. 

havde en god oplevelse med hende og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende.

1500 før vi havde sex.

og hun levede op til mine forventninger.

 

​Lyder interessant - kan du ikke fortælle noget mere om hvad du fik for dine kr. 1500,-? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay er jeg da ked af, at høre.

Men jeg var /er hvert fald meget tilfreds.

Har også en aftale med hende imorgen.

Og det i skriver med hendes lejlighed forstår jeg intet af.

Der er gulvtæppe, små fyrfads stager, rent og pænt.

Jamen jeg fik et gagging blow job.

Gav hende oral sex.

Og knaldede hende indtil jeg kom.

Som var aftalen fra starten .

Og hun opfyldte det til punkt og prikke.

Kan kun anbefale hende til andre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gulvtæppe. .? ? ? ? 

Og lysestager. ? 

Der var gamle ridset trægulve. . Beskidt.. og gamle lagner for vinduerne. .  Ihvertfald den lejlighed jeg var i.. ved ikke med jer andre ?? 

Men kokken har måske besøgt hende i hendes nye domicil på Bella sky...? ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gulvtæppe. .? ? ? ? 

Og lysestager. ? 

Der var gamle ridset trægulve. . Beskidt.. og gamle lagner for vinduerne. .  Ihvertfald den lejlighed jeg var i.. ved ikke med jer andre ?? 

Men kokken har måske besøgt hende i hendes nye domicil på Bella sky...? ?  

​Ja, der var sku ikke noget Gulvtæppe der hvor jeg var og heller ingen lysestager! tror kokken 1970 har besøgt en anden, eller kender hende så vil lave damage control ( selvfølgelig godt hvis han har haft en god oplevelse) men det lyder ikke som hende eller hendes sted. En gammel slidt madras som ligger direkte på gulvet, lagner som gardiner, beskidt og ulækkert, var det ikke fordi jeg var ved at sprænge så var jeg gået igen :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes ikke hun er fake....bare meget trist og har den største medfølelse for hende. Ingen fortjener at ende sådan.

Ville ønske jeg kunne hjælpe hende og hendes unger ;-(

Ingen tvivl om at pengene går til misbrug, hvilket kan jeg ikke sige, men sund det var hun ikke. Måske en hård skilsmisse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har en madras på gulvet ja er rigtigt.

Hun har gulvtæppe på gulvet,

Lysestager, små vaser med nogle grene i osv.

Når i ikke kender hende synes jeg det latterligt i udtaler jer om sådan nogle ting.

Min kammerat har været i forhold med hende.

Hun har haft anoreksi i nogle år

Hun har aldrig rørt stoffer eller noget.

Så pak lige de grimme ord væk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det kan falde lidt ro på.

Kan jeg hører om jeg må tage et billede og vedhæfte herinde så i kan se den er god nok.

Med lejligheden.

Og hun er ikke fake ,

Sød pige, synes i er gode til at dømme andre.

I må godt nok føle jer seje

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ha ha ha Ej nu må det stoppe.. :-() 

Du knepper simpelthen din kammerats ex. . For penge :-() 

Så hun kan komme ud af anoreksi  mareridtet. ... Go stil sømand. 

En ven eller bekendt havde vel valgt at hjælpe på anden vis....:-() 

Bevars lider pigen at noget psykisk lidelse af en art. Er det jo skrækkeligt.   Men igen hendes set up er bare skidt. 

Jeg bukker mig i støvet for kokkens ridderlighed .. og vedholdenhed. ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...