Hop til indhold
Jasmin

Rolling stone vs. fast relation

Recommended Posts

Jamen alle former for køb at seksuelle oplevelser er jo betinget af både penge, selvbedrag, skuespil, illusioner og hvad man ellers kan komme i tanke om af ord.

​Tilbage står spørgsmålet om pigen er en god skuespiller, magiker, om hun virkelig nyder at få "pik" så at sige.

Nogle piger nyder sit arbejde og bliver tændt på nogle gæster, så er oplevelsen vel ægte nok ? Illusionen blev til virkelighed, nogle ville kalde det en seksuelt sammen smeltning, men det er sex, jeg tror ikke på de dybere følelsesmæssig relation som nogle siger de oplever, hvis det var tilfælde så blev man kærester med pigen, bevares det sker indimellem, måske 1 ud af tusindvis af kunder. Jeg har mange relationer til GP'er på et venskabelig plan og seksuelt plan, men dybere følelsesmæssig relation ? Hmmm det tror jeg ikke jeg har oplevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Tilbage står spørgsmålet om pigen er en god skuespiller, magiker, om hun virkelig nyder at få "pik" så at sige.

Nogle piger nyder sit arbejde og bliver tændt på nogle gæster, så er oplevelsen vel ægte nok ? Illusionen blev til virkelighed, nogle ville kalde det en seksuelt sammen smeltning, men det er sex, jeg tror ikke på de dybere følelsesmæssig relation som nogle siger de oplever, hvis det var tilfælde så blev man kærester med pigen, bevares det sker indimellem, måske 1 ud af tusindvis af kunder. Jeg har mange relationer til GP'er på et venskabelig plan og seksuelt plan, men dybere følelsesmæssig relation ? Hmmm det tror jeg ikke jeg har oplevet.

​Vi mænd er simpelthen for dumme og det kan man også se hvis man har bare har lidt rotation på 1. salen......ofte når en GP skriver herinde så ligger der er en stor række af os knaldperler på knæ og giver sorte kys til den pige der har skrevet det.

Ingen tvivl om at en stor del af os er sexuelt underernærede plus vi får alt for lidt opmærksomhed i den virkelige verden som vi så forsøger at få herinde

Ingen nævnt ingen glemt

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nille

Hvis illusionen skulle blive til virkelighed, vil man såmænd blot opdage, at virkeligheden er en helt anden end illusionen. Det er fuldstændigt korrekt, at det man foretager sig fysisk er ægte, resten bygger hovedsageligt på illusioner, og det bliver oplevelserne bestemt ikke dårligere af, tværtimod.

Afslutningsvis vil jeg sige, at uagtet hvilke former for sex man køber, så tror jeg det at skille imellem købesex og sex uden penge. Derved ment, det giver ikke meget mening, at begynde at lege med tanker omkring, jamen hvad er ægte udover det fysiske man foretager. Nyd det output man får, og pas på hinanden og værd bevist omkring præmissen (penge for ydelser) Derved også sagt lad være med at sammenligne følelser skabt i fantasiverdener med følelser skab i den virkelige verden. Alle mennesker påvirkes hele tiden følelsesmæssigt og det giver ikke meget mening at begynde at klassificere følelser ud fra hvordan de er fremkommet. Gør følelserne det godt, så nyd det, gør det nas, så drop besøgene og kom videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille

Hvis illusionen skulle blive til virkelighed, vil man såmænd blot opdage, at virkeligheden er en helt anden end illusionen. Det er fuldstændigt korrekt, at det man foretager sig fysisk er ægte, resten bygger hovedsageligt på illusioner, og det bliver oplevelserne bestemt ikke dårligere af, tværtimod.

Afslutningsvis vil jeg sige, at uagtet hvilke former for sex man køber, så tror jeg det at skille imellem købesex og sex uden penge. Derved ment, det giver ikke meget mening, at begynde at lege med tanker omkring, jamen hvad er ægte udover det fysiske man foretager. Nyd det output man får, og pas på hinanden og værd bevist omkring præmissen (penge for ydelser) Derved også sagt lad være med at sammenligne følelser skabt i fantasiverdener med følelser skab i den virkelige verden. Alle mennesker påvirkes hele tiden følelsesmæssigt og det giver ikke meget mening at begynde at klassificere følelser ud fra hvordan de er fremkommet. Gør følelserne det godt, så nyd det, gør det nas, så drop besøgene og kom videre.

​Jeg tror vi alle er bevidste om præ-missen  :P fordi begge punge bliver tømt efter et besøg.

Hvis man ikke er bevidst om sine handlinger så skal banken/økonomien nok fortælle en når forbruget bliver for meget :lol:

Så Bluejacket, Montezi og jeg er enig i at "dybere følelsesmæssig relation" er meget svært at realisere hvis der er penge involveret,

præmissen med købesex er at der er ingen bindinger efter sex, man betalter populært sagt for at gå igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Montezi og Nille

Jamen alle former for køb at seksuelle oplevelser er jo betinget af både penge, selvbedrag, skuespil, illusioner og hvad man ellers kan komme i tanke om af ord. Kan man ellers håndtere præmissen kan jeg sådant set ikke få øje på at graden af eksempelvis selvbedrag skulle være større ved GFE end ved andre former, hvor man bevæger sig ind i en skøn fantasiverden hvor stort set alt er tilladt og muligt, selvfølgelig indenfor de aftalte rammer. 

En forudsætning for at man i det hele taget kan nyde køb af seksuelle oplevelser er jo, at man kan skelne imellem den virkelige verden og hvornår man bevæger sig ind i fiktionen og illusionernes verden. En god actionfilm hvor helten smadre alle skurkene stimulere visse områder af ens følelsesregister. En kærlighedsfilm stimulere andre områder af ens følelsesregister - Fælles for disse følelser og reaktioner de fremprovokere er, at de tager afsæt i fiktion.

Jamen hvad er så konklusionen, når vi mennesker føler os tiltrukket af fiktion, eventyr m.v. tja....det er vel blot at uagtet hvor godt et liv man lever, så har vi vel alle et behov for lejlighedsvis at drømme og føle sig stimuleret og underholdt i en fantasiverden, hvor man selv har bestemt dagordenen, handlingen og den lykkelige afslutning.

Så blev den nye "like"-knap sgu lige stresstestet :)..

Jeg er vammelt meget enig i det indlæg, BJ. Jeg har intet at tilføje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er så også en af dem der foretrækker at besøge en ”fast” - det er ikke det samme som at jeg ikke besøger andre indimellem og nyder det. Jeg lige så nysgerrig som de fleste herinde og det at besøge en ny er altid spændende og rummer et element af erobring. Erobring og afveksling er bare ikke det primære for mig. 

Det jeg ser som fordelen ved en ”fast” er, at der opbygges en gensidig respekt og tillid - vi kender hinanden og kan tage legen og samtalen op fra der hvor vi slap den sidste gang. Jeg er nok også mere villig til at eksperimentere lidt når jeg kender og føler mig tryg ved pigen. Det er selvfølgelig ikke alle det ville kunne fungere med - jeg skal kunne lide personen bag glædespigen, og hun skal kunne lide mig og vi skal begge to være indstillet på at åbne lidt mere op overfor den anden end man gør under et almindeligt besøg. Det er ikke en tillid, der bliver opbygget på et enkelt besøg. 

Spillets regler er selvfølgelig, at også forholdet til den faste pige er midlertidigt og uforpligtende - og jeg har ingen illusioner om at piger der er 20 år yngre end mig eller mere har sex med mig alene pga. min vindende personlighed. Men jeg vil ikke kalde besøgene ”en verden af fiktion og illusion”. Det jeg har med en fast pige er ægte nok - på sine egne præmisser. Det rummer sympati, fortrolighed, sex og intimitet - og betaling - men det rummer ikke tanken om at besidde hende for mig selv. 

Målet med den type besøg er ikke ”en dybere følelsesmæssig relation” eller for den sags skyld en helt særlig privat tilknytning til pigen som ingen af hendes andre gæster kunne prale med. Vi har et problem her med at vores sprog ikke er tilstrækkeligt til at beskrive den type forhold mellem mand og kvinde, for det skal netop ikke sammenlignes med en elskerinde eller affærdiges med jeg-vil-hellere-elskes-for-mig-selv-end-have-en-erstatnings-købe-kæreste. Den faste pige er et menneske som jeg fungerer godt med og holder af, og som samtidigt var professionel indenfor denne her helt specielle og meget intime service. Målet er det begrænsede, at have kortere eller længere besøg med sympati, fortrolighed, sex og intimitet - og det er vel heller ikke så ringe :).

Del dette indlæg

Link til indlæg

JA - Findus burde ha' et dobbeltlike for FLOT indlæg . . . ;-)

Har diskuteret emnet kærlighed,følelser eller kemi med en GP med flere . . . ER også kommet til gentagne besøg hos samme GP, hvis kemien er i orden . . . 

Hvis blot man abstraherer fra, at det ikke er kærlighed/følelser, men x antal minutter/timer i GP'ens selskab man køber, er man nået langt . . . 

ER træt af, at hun siger vi skal i tøjet, når vi ligger og hyggesnakker  og tiden er udrundet - Men kan så tage derfra med et smil på læben, der godt kan holde et par dage - eller tre . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nille

præmissen med købesex er at der er ingen bindinger efter sex, man betalter populært sagt for at gå igen :)

Så Bluejacket, Montezi og jeg er enig i at "dybere følelsesmæssig relation" er meget svært at realisere hvis der er penge involveret,

Hvis man ikke er bevidst om sine handlinger så skal banken/økonomien nok fortælle en når forbruget bliver for meget :lol:

Jeg tror vi alle er bevidste om præ-missen  :P fordi begge punge bliver tømt efter et besøg.

​I en anden tråd skrev du:

Hvorfor tror du jeg er så tit på FKK, det er for at holde forbindelsen vedlige og opbygge en relation der går dybere end et tilfældigt knald. Ofte er vi sammen 2-3 time af gangen.

Vi bruger nok bare forskellige ord. Umiddelbart lyder det  til, at vi vist er enige om, at en opbygget relation har betydning for dybden af oplevelsen. :)

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan ikke se hvad det er du har citeret mig for - og jeg kan heller ikke se hvem der er citeret i det nederste quote... ved ikke om teknikken driller her eller du får gjort noget forkert når du quoter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Montezi

Sorry - Det går da vist helt galt med citatfunktionen i den nye udgave. jeg må nok hellere se om jeg ikke kan rette fejlen. Faktisk var det Nille jeg citerede, og det så også rigtigt ud da jeg gemte det.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Citat funktionen er lidt tricky at bruge i den nye version.

BJ, jeg er enig i at gentagne besøg giver bedre oplevelse og "dybde" jeg gøre det bare med mange piger ikke kun 1 :D

Vi kan diskutere hvor dybt ”en dybere følelsesmæssig relation” er, jeg tror det meget svært for begge partner at nå til en "Jeg elsker dig-dybde" når penge bliver involveret (Det er nok det Montezi udtrykker), det sker måske for meget meget få... og dog mange thai-piger relationer/giftemål var baseret på købesex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...