Hop til indhold
Jasmin

Rolling stone vs. fast relation

Recommended Posts

Jeg tror du skal prøve at læse mit bidrag igen Borende X. Jeg efterlyser ikke en "sammensmeltning".....tværtimod ;)

Jeg har heller ikke en "metode"... jeg flyder med strømmen - men er bevidst om hvor mine grænser går.. og en gang imellem køber jeg lidt dessert ;)

​Det har jeg så gjort ...... og jeg når frem til samme resultat. Er det måske dine formuleringer, der skaber forvirring?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det har jeg så gjort ...... og jeg når frem til samme resultat. Er det måske dine formuleringer, der skaber forvirring?

​ Måske ;)  :P

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

En kommentar mere til balancen mellem det nye og det faste, hvis man som jeg har behov for begge dele i en eller anden kombination:

Jeg har lagt mærke til, at ofte er det besøg nr 2, evt nr 3 der faktisk er bedst, og det må være fordi der dér er en optimal kombination af det nye og det velkendte:

Det er stadig - næsten - helt nyt, og dermed spændende, men man har alligevel været sammen før, så det hele er en lille smule velkendt. Ved senere besøg begynder rutinen så småt at sætte ind, og det kan så også have sin charme, men det er noget andet.

Har andre mon bemærket det samme ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kommentar mere til balancen mellem det nye og det faste, hvis man som jeg har behov for begge dele i en eller anden kombination:

Jeg har lagt mærke til, at ofte er det besøg nr 2, evt nr 3 der faktisk er bedst, og det må være fordi der dér er en optimal kombination af det nye og det velkendte:

Det er stadig - næsten - helt nyt, og dermed spændende, men man har alligevel været sammen før, så det hele er en lille smule velkendt. Ved senere besøg begynder rutinen så småt at sætte ind, og det kan så også have sin charme, men det er noget andet.

Har andre mon bemærket det samme ?

 

Med månedlige besøg, ja så kan der godt gå lidt rutine i det.

Desværre er jeg ikke så god til at finde på nye lege, men det burde man gøre for at pifte det lidt op. Men jeg er så småt begyndt at være mere spontan med, hvornår det næste besøg skal være m.m. det hjælper lidt på det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var tidligere til kvantitid mht GP-besøg, men fandt, at det var som one-night stands - alt for meget famlen rundt . . .

Er efterhånden gået over til kvalitid med fast/faste GP'ere. Her ved man, efter første besøg, hvilke tangenter der skal trykkes på, for at musikken spillen den søde melodi . . :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Er tiden der skal til for at nå dertil hvor jeg er nået med mange af mine faste bare ikke en investering der er appellerende ?

​Jo da. Set med gæstens øjne er der vel  ud over den økonomiske investering, vel også tale om både seksuelle og følelsesmæssige investeringer. Det er vel ofte det der skal til hvis man i GFE universet skal nå de virkelige dybe og intense højder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er der en stor forskel, om jeg er i forhold eller single. Hvis jeg er i forhold, holder jeg mig lidt tilbage for at besøge den samme pige alt for tit, for ikke at få følelserne med. Men hvis jeg er single er det ganske modsat - dér føles det ikke forkert at opbygge en relation til pigen af den ene eller den anden art.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jo da. Set med gæstens øjne er der vel  ud over den økonomiske investering, vel også tale om både seksuelle og følelsesmæssige investeringer. Det er vel ofte det der skal til hvis man i GFE universet skal nå de virkelige dybe og intense højder.  

​Det er så det her jeg ikke rigtig forstår omkring GFE og stamgæster.

Hvorfor i alverden søger man dette hos en professionel? Hvis man alligevel skal lave alt det "arbejde" hvorfor så ikke søge det hos en civil pige, hvor man så også ved at det er gengældt frem for at investere alt dette i en relation som til syvende og sidst er afhængig af at man betaler for selskabet?

Personligt ville jeg da aldrig nå disse "virkelige dybe og intense højder" så længe relationen var betinget af betaling for pigens selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er så det her jeg ikke rigtig forstår omkring GFE og stamgæster.

Hvorfor i alverden søger man dette hos en professionel? Hvis man alligevel skal lave alt det "arbejde" hvorfor så ikke søge det hos en civil pige, hvor man så også ved at det er gengældt frem for at investere alt dette i en relation som til syvende og sidst er afhængig af at man betaler for selskabet?

Personligt ville jeg da aldrig nå disse "virkelige dybe og intense højder" så længe relationen var betinget af betaling for pigens selskab.

​Du skal huske på at nogle mænd er i et forhold (en affære er heller ikke en option), eller får ikke nok derhjemme derfor, søger de GFE med en fast GP, BX er et klassisk skole eksempel. Det har han selv givet udtryk for gennem hans skriv.

Samt er mange gæster i senior alderen, de kan måske ikke score så nemt som os, derfor tyr de til GP'er for at få GFE ?

"virkelige dybe og intense højder" er individuelt, for nogle mænd er lidt berøring og kvindelig opmærksomhed bare toppen, for andre skal de knalde vildt og intenst med flere piger for det begynder at ligne noget...

Jeg kan som så godt forstå nogle mænd er til faste GB'er, det giver tryghed og "rutine", der er folk som spiser den samme ret hver uge... andre som mig fx. elsker variation, jeg ville kede mig hvis det bliver "rutine"... måske en dag i fremtiden bliver jeg fast husbuk, men lige nu har jeg det godt med at være en BI :P der besøger nye markeder og smager på nye blomster. :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har kun læst trådstarten!!!

80 % engangs 20 % faste......

En del er nok den gyldne mellemting. Besøger nye og genbesøger de bedste oplevelser. Tror tallet 80 % som generelt søger nye hvergang ligger noget for højt! Du skal nok forvente en stor del af de 80 % bare ikke fandt dig så interessant.... måske nok en fin oplevelse, men ikke til et re-visit.

Selv er jeg den gyldne mellemting... Besøger en del nye Ludere, men der er da ligeledes nogen som bliver besøgt om og om igen. Hvis hun har gjordt det godt vil jeg da gerne besøge hende igen. Typisk besøger man hende nogen gange indtil det bliver for meget "hverdag" eller hun tager ens besøg lidt for givet. Forventer hun holder sig skarp og leverer noget godt!!! Ikke en lille snakketante, men en lille sexmis, tak :-)

Man trækkes altid af nye Ludere... Manden som skal sprede sin sæd... en ny Fisse er vældig interessant! Denne nye kemi med hende er interessant! Dette ville jeg aldrig nogensinde skifte ud med kun at besøge faste. NIX Fremmed Fisse tak :-)

Du betaler jo for købesex, så man skal da være egoistisk og sørge for at få det bedste ud af det. Du skylder ikke Luderen noget udover Pengene for besøget. Det står dig frit for at vælge lige nøjagtig dem du har lyst til og få lige nøjagtig de oplevelser du ønsker! Livet er sgu skønt :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg kigger på fordelingen af mine kunder ligger jeg på omkring 80% rolling stones og 20 % gæster der besøger mig fast mindst 1-2 gange i måneden...  sådan give or take... 

For mig er det en super fordeling fordi jeg har den fetish jeg har, med så mange forskellige partnere som muligt. Jeg elsker den fremmede pik hele tiden - MEN - jeg elsker også den mindblowingly gode sex der kommer ud af de faste relationer...  vilde gående/stående sprøjteorgasmer på vej ind til sengen, stillinger alle vide vegne, flere mænd med i legen ect ect ect ect.... 

Fx har jeg med nogle af mine faste gæster udviklet de fedeste teknikker til forskellige måder at sprøjte på, blive fistet på, dobbelt fist i fissen, DP under fist ect... hvilket kun har kunnet lade sig gøre fordi vi har mødtes mange gange og har fået stor tillid til hinanden og har kunne finpudse hinandens evner til orgasmer ect ... 

Kort sagt - frugten af at manden er kommet igen og igen... bogstaveligt... :):):):) 

Når jeg ser på hvad der har været muligt for mig at opnå af absurd god sex med fyre der har været interesserede i at udvikle deres egne skills - så kan jeg ikke lade være med at tænke på en ting. 

Hvad er det der får så mange til at vælge "rolling stone" modellen fremfor sikkerheden for absurd god sex HVER gang ?  Fair nok at man har lyst til "fremmed fisse" ind i mellem - ingen forstår det bedre end en hvis fetish erklæret er "fremmed pik" - men alligevel...  jeg er jo OGSÅ afhængig af den sex der får mig OG gæsten til at se sol måne og stjerner 

Er lysten til fremmed fisse bare større end sikkerheden for den  fantastiske oplevelse ? 

Er tiden der skal til for at nå dertil hvor jeg er nået med mange af mine faste bare ikke en investering der er appellerende ?

Kort spurgt ? hvorfor vælger du "rolling stone fremfor fast GP" - eller omvendt  - hvorfor vælger du den faste GP fremfor fremmed fisse hver gang ? 

​Jeg har forsøgt at vende og dreje dette indlæg - men uanset hvad jeg gør så skriger det til mig - skjult markedsføring - er jeg den eneste der tænker det ??????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Sådan tænkte jeg nu ikke. Som jeg kan fornemme på det samlede indhold, så er Jasmin en af der mere aktive skribenter og så er det vel naturligt at hun frembringer en tanke om, hvad der gør at vi "buy-sexuals" enten vælger at være rolling stone eller fast gengangere ...

Ja indlægget er med et dejligt ligefremt sprog, men er det ikke det vi skal sætte pris på (uden indlæg fra GPerne, ville eroguide sgu da miste lidt af sin glans)

Kan indlægget opfattes som skjult markedsføring  - ja måske - hvis man VÆLGER at opfatte det sådant - men det kan man jo i så fald sige om ethvert indlæg fra en GP  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
    Det er så det her jeg ikke rigtig forstår omkring GFE og stamgæster.

Hvorfor i alverden søger man dette hos en professionel? Hvis man alligevel skal lave alt det "arbejde" hvorfor så ikke søge det hos en civil pige, hvor man så også ved at det er gengældt frem for at investere alt dette i en relation som til syvende og sidst er afhængig af at man betaler for selskabet?

Personligt ville jeg da aldrig nå disse "virkelige dybe og intense højder" så længe relationen var betinget af betaling for pigens selskab.

 


Hvis det bare handler om at forstå, så er mekanismen jo ikke anderledes end hvis man sammenligner det med restaurantbesøg. Personligt synes jeg det spændende at besøge nye restauranter. Der er noget spontant over det, en lyst til at blive positivt overrasket osv osv. Jeg har også nogle enkelte favorit restauranter, som jeg har besøgt adskillige gange. De fleste kan vel godt sætte sig ind i, at et besøg på ens favorit restaurant er noget ganske særligt. Man har mange gode minder,  stemningen er vel typisk også anderledes end når man besøger et nyt sted osv osv - Kort sagt man glæder sig på en anden måde. Kommer man der ofte, så vil man typisk også opleve en betjening og service der rækker ud over, hvad den typiske kunder tilbydes, kombineret med en lyst og et kendskab til at tage højde for kundens særheder og specielle ønsker.

Det er da fuldstændigt korrekt, at man kan sige til de mennesker der føler noget særligt for deres ynglings restaurant,  som roser restauranten til skyerne, fordi de synes at maden og betjeningen er i særklasse og at de føler sig særligt velkommen og kendt der "Jamen det er jo betinget at dine penge". Bliver besøgene ringere af det ? Jeg tror det ikke.

 

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille

​Jeg vil give dig ret i, at det sikkert for mange i forhold handler lidt om, at finde noget der kommer meget tæt på en elskerinde. Alt det omkring variation handler vel også lidt omkring ens besøgsrater. Besøges en kvinde en gang om måneden, ja så tror jeg nu der kan gå mange år før det begynder at dufte lidt af rutine. :)

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Morten
Enig, men nogen evner jo både at skabe gode debatter samtidigt med, at de lige får markedsført sig selv. Dette fænomen ses vist også hos mange af de mandlige profiler. Skal man være lidt hård, så indeholder alle indlæg vel også dimensioner af markedsføring af sig selv. :)'
Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg skal til at tænke noget mere med pikken, så opstår der ikke den slags mistanker

​Gør du da ikke det i forvejen? :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enig, men nogen evner jo både at skabe gode debatter samtidigt med, at de lige får markedsført sig selv. Dette fænomen ses vist også hos mange af de mandlige profiler. Skal man være lidt hård, så indeholder alle indlæg vel også dimensioner af markedsføring af sig selv. :)

​Jeg er ligeglad om folk ønsker at være oprigtige, laver markedsføring af sig selv eller en blanding af begge dele.

Det er et frit marked og de kloge narrer/lokker de mindre kloge, det er spillets regler. Piger som er aktive er mere synlige her på EG og får sikkert også en del nye kunder via deres skriv, det har jeg ikke ondt i røven over, jeg kan kun appellere til at alle GP'er er aktive her på EG, det giver mere variation og et andet syn på tingene end vores ensrettet mandehørm.

Jeg er ikke altid enige med pigerne herinde, men det skaber kun debat.

Jeg er ikke i tvivl om at Jasmin laver ubevidst/bevidst markedsføring af sig selv med sine udmærkede skriv, (dog alt med måde ellers bliver det trivielt). Som sagt jeg har ikke noget i mod selvpromotion, jeg kan godt skelne mellem skidt og kanel.

De mandelige brugere bruger også i høj grad også selvpromotion, folk har forskellige nicks med forskellige profilering og roller: Vi har trolls, bad boys, provokatører, den sure, den gamle, den gode, den onde og den grimme og en abe :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvis det bare handler om at forstå, så er mekanismen jo ikke anderledes end hvis man sammenligner det med restaurantbesøg. Personligt synes jeg det spændende at besøge nye restauranter. Der er noget spontant over det, en lyst til at blive positivt overrasket osv osv. Jeg har også nogle enkelte favorit restauranter, som jeg har besøgt adskillige gange. De fleste kan vel godt sætte sig ind i, at et besøg på ens favorit restaurant er noget ganske særligt. Man har mange gode minder,  stemningen er vel typisk også anderledes end når man besøger et nyt sted osv osv - Kort sagt man glæder sig på en anden måde. Kommer man der ofte, så vil man typisk også opleve en betjening og service der rækker ud over, hvad den typiske kunder tilbydes, kombineret med en lyst og et kendskab til at tage højde for kundens særheder og specielle ønsker.

Det er da fuldstændigt korrekt, at man kan sige til de mennesker der føler noget særligt for deres ynglings restaurant,  som roser restauranten til skyerne, fordi de synes at maden og betjeningen er i særklasse og at de føler sig særligt velkommen og kendt der "Jamen det er jo betinget at dine penge". Bliver besøgene ringere af det ? Jeg tror det ikke.

 

 

Jamen hvis du synes at det at købe en GFE- oplevelse og gå på restaurant er sammenligneligt i denne sammenhæng - og du har samme relation til  udbyderen i begge situationer, ja så er det vist ikke så underligt at jeg ikke helt forstår konceptet ;)

men isoleret set kan jeg så bare slå fast at for mig vil en dybere følelsesmæssig relation til en kvinde være væsentligt forringet hvis den er betinget af mine penge.... Faktisk har jeg ingen interesse i den slags, og for mig at se tangerer det selvbedrag.

Men det er nok bare mig :blink:

 

Redigeret af Montezi
Tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

​Jeg er ligeglad om folk ønsker at være oprigtig, lave markedsføring af sig selv, eller en blanding af begge dele.

Det er et frit marked og de kloge narrer/lokker de mindre kloge, det er spillets regler. Piger som er aktive er mere synlige er på EG og så sikkert også en del kunder via deres skriv, det har jeg ikke ondt i røven over, jeg kan kun appellere til at alle GP'er er aktive her på EG, det giver variation og et andet syn på tingene end vores ensrettet mandehørm.

​could not agree more .. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

men isoleret set kan jeg så bare slå fast at for mig vil en dybere følelsesmæssig relation til en kvinde være væsentligt forringet hvis den er betinget af mine penge.... Faktisk har jeg ingen interesse i den slags, og for mig at se tangerer det selvbedrag.

Men det er nok bare mig :blink:

 

​Som udgangspunktet køber man en oplevelse - en illusion som stopper når den afmålte tid og pengene er sluppet op. Dog vi jeg sige at kemi spiller en rolle, jeg har oplevet at pigen var med på mere end hvad jeg havde betalt for, fx gået over tiden eller smidt andre service i som jeg ikke havde betalt for. (God kemi = bedre kundeservice).

Men jeg er enig i at "en dybere følelsesmæssig relation" er "no go" når penge er involveret, det går sjældent godt fordi der altid vil være et kunde/sælger forhold som spøger i kulissen.

Nogle mænd har en tendens til at leve med illusionen om at de fik "en dybere følelsesmæssig relation" til pigen og at han er unik, det er jo netop denne følelse som får mændene til at komme tilbage igen og igen, har pigen formået at skabe denne illusion, har hun disse mænd i sin hule hånd :lol:  (de omtalte "riddere på damecykler")

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Som udgangspunktet køber man en oplevelse - en illusion som stopper når den afmålte tid og pengene er sluppet op. Dog vi jeg sige at kemi spiller en rolle, jeg har oplevet at pigen var med på mere end hvad jeg har betalt for, fx gået over tiden eller smidt andre service i som jeg ikke har betalt for. (God kemi = bedre kundeservice).

Men jeg er enig i at "en dybere følelsesmæssig relation" er "no go" når penge er involveret, det går sjældent godt fordi der altid vil være et kunde/sælger forhold som spøger i kulissen.

Nogle mænd har en tendens til at leve med illusionen om at de fik "en dybere følelsesmæssig relation" til pigen og at han er unik, det er jo netop denne følelse som får mændene til at komme tilbage igen og igen, har pigen formået at skabe denne illusion, har hun disse mænd i sin hule hånd :lol:  (de omtalte "riddere på damecykle")

​Godt - ærligt og seriøst indlæg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg forlader tit en pige med intentioner om et (snarligt) genbesøg... nogle gange (ikke ret mange) bliver det da også til et gensyn - men ellers synes jeg markedet er inde i en udvikling med en utroligt masse smaukke piger der tilbyder gode oplevelser. Jeg inspireres ofte af EG til et besøg - eller det modsatte :). Nu er mine ønsker heller ikke så avancerede (selvom mine fantasier såmænd er rigeligt kulørte - dem har jeg bare valgt at fantasere om istedet) 

Men jeg har en enkelt pige som jeg har en ret fast relation til der strækker sig en 10 år tilbage (eller lidt mere)... der er det dog ikke læneger et rent forretningsmæssigt forhold men mere et ven/veninde-forhold krydret med ind-imellem-sex.

Når man både har en smuk og villig hustru - og hmm- enkelte frynsegoder ved siden af - så er behovet for den nærhed/fortrolighed som mange gentagne besøg hos en glædespige medfører ikke så aktuelt for mig.

Og de ganske få jeg har været interesseret i et gentagent besøg af har Longman (tak !) jo bagefter knaldet så grundigt sønder og sammen at de ikke værdigere mig og mine penge et blik ...suk

 

Nå - men tilbage til emnet - Jo tak til en gentagelse af det ekstraordinære (det kan være kemi/ambience/sex) men ellers helst en ny :) - for jeg oplever sjældent det bliver bedre end det første (eller til nød) andet knald

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen hvis du synes at det at købe en GFE- oplevelse og gå på restaurant er sammenligneligt i denne sammenhæng - og du har samme relation til  udbyderen i begge situationer, ja så er det vist ikke så underligt at jeg ikke helt forstår konceptet ;)

men isoleret set kan jeg så bare slå fast at for mig vil en dybere følelsesmæssig relation til en kvinde være væsentligt forringet hvis den er betinget af mine penge.... Faktisk har jeg ingen interesse i den slags, og for mig at se tangerer det selvbedrag.

Men det er nok bare mig :blink:

 

​Sidder her på Molen og vifter med fingeren…. sådan har jeg det ligeledes i grove træk.

Kan der opstå følelser? naturligvis… Er hun sød er hun sød.. men det bliver aldrig på et dybere liggende niveau for mig.. eller jo kunne det godt, men så er betalingen væk. Så længe jeg smider en Skilling på natbordet, har jeg en klar forventning om det er en forretning. Nuvel jeg kan godt lide hende for ellers kommer jeg da ikke igen, men det er først når hun stikker Skillingen i lommen på mig igen, jeg kunne drømme om at lade det blive mere "seriøst" i så fald vil jeg tænke på hende på en ganske anden måde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Montezi og Nille

Jamen alle former for køb at seksuelle oplevelser er jo betinget af både penge, selvbedrag, skuespil, illusioner og hvad man ellers kan komme i tanke om af ord. Kan man ellers håndtere præmissen kan jeg sådant set ikke få øje på at graden af eksempelvis selvbedrag skulle være større ved GFE end ved andre former, hvor man bevæger sig ind i en skøn fantasiverden hvor stort set alt er tilladt og muligt, selvfølgelig indenfor de aftalte rammer. 

En forudsætning for at man i det hele taget kan nyde køb af seksuelle oplevelser er jo, at man kan skelne imellem den virkelige verden og hvornår man bevæger sig ind i fiktionen og illusionernes verden. En god actionfilm hvor helten smadre alle skurkene stimulere visse områder af ens følelsesregister. En kærlighedsfilm stimulere andre områder af ens følelsesregister - Fælles for disse følelser og reaktioner de fremprovokere er, at de tager afsæt i fiktion.

Jamen hvad er så konklusionen, når vi mennesker føler os tiltrukket af fiktion, eventyr m.v. tja....det er vel blot at uagtet hvor godt et liv man lever, så har vi vel alle et behov for lejlighedsvis at drømme og føle sig stimuleret og underholdt i en fantasiverden, hvor man selv har bestemt dagordenen, handlingen og den lykkelige afslutning.

 

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...