Hop til indhold

Maja 24 Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan ikke finde en kiki på annoncelight. Har du et link ?

Skrevet

hvor holder hun til i århus kan se der står Trøjborg, er det der, eller er det i selve centrum ?

Skrevet

Det er tæt på centrum og i en privat lejlighed... 

Nærmere kan man vist ikk sige! 

Skrevet

Jeg fik endelig en aftale i stand og hun er super duper fantastisk og gfe !!! 

Men må indrømme at billedet ikke ligner... Hun var noget større end forventet... Men super charmerende og fræk ! 

Skrevet

Jeg besøgt Maya og andre danske piger i Århus op til flere gange Maya er klart på min top 2 liste over dejlige danske piger...hun er model lækker og sikker en gfe oplev,,man får ,,,kan kun sige Maya du er tæt på perfekt,,,

Skrevet

Hun er 100% gfe ! Der er jeg enig. 

Man får fuld valuta for pengene... :)

Skrevet

Var hun fed?

​Hun er fed på den gode måde ;-) 

Men det vil ikke gøre noget i min optik hvis hun tabte sig yderligere 5-10 kg

Skrevet

Har nu besøgt Maya flere gange og gider ikke besøge andre så længe Maya er en mulighed. Fuld valuta for pengene. Perfekt GFE. Perfekt blow. Elsker når man kommer i munden på hende. Hun sluger alt og slikker pikken helt ren. 

Enig i at hun sagtens kunne tabe 5 kg. uden det gjorde noget, men omvendt synes jeg hendes proportioner passer godt. Hendes store lækre bryster skal passe til resten.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har nu besøgt Maya flere gange og gider ikke besøge andre så længe Maya er en mulighed. Fuld valuta for pengene. Perfekt GFE. Perfekt blow. Elsker når man kommer i munden på hende. Hun sluger alt og slikker pikken helt ren. 

Enig i at hun sagtens kunne tabe 5 kg. uden det gjorde noget, men omvendt synes jeg hendes proportioner passer godt. Hendes store lækre bryster skal passe til resten.

Vil det sige hun giver blow uden gummi? Eller hvordan skal det forståes at komme med et brag i munden på hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.