Hop til indhold

Maja 24 Århus

Featured Replies

Skrevet

Lige en hurtig update på mit møde med Maja i fredag den 10.04.15 . Her mødte jeg en hel nystartet dansk kvinde på 24 år med lys i hendes øjne.

Det er rigtig lang tid siden jeg har mødet en kvinde i branchen som var så fræk. Hun er mega våd, jeg tror hun sprøjte 3 gange imens vi var sammen og jeg havde kun tage 20 min. Her fik jeg en oplevelse jeg aldrig vil glemme. 

Håber hun kommer tilbage til Århus igen.

10/10

Skrevet

Jeg skrev tidligere i en anden tråd at i burde prøve Maya. hun er virkeligt en babe... super fræk og våd fordi hun kan li det!

hun kysser på den frække måde. jeg fik 30 min drømmesex med megafransk for 1500. fræk tanke, at hun er helt ny!

det er det bedste blowjob jeg har prøvet! 

https://annoncelight.dk/showad/181029

ps. kan iøvrigt kun give dig ret i 10 af 10 stjerner!!

Redigeret af bonderosen

Skrevet

Helt ny er hun ikke var sammen med hende for ca 1,5 år siden jeg fandt hende på sugardaters og hun er der stadig.

Skrevet

Måske Miss Aarhus, men er på ingen  måde sikker 

Takker for info. Men kunne ikke finde nogen ved navnet Miss aarhus :) 

Skrevet

Hej Brødre 

har i flere oplevelser med hende ? 

Jeg overvejer kraftigt at besøge hende i næste weekend :) 

håber i har mere info. 

Skrevet

Har netop besøgt Maya igen! og det bliver ikke sidste gang. Den bedste oplevelse og var økonomien til det fik hun daglige besøg! 

Skrevet

Hej Brødre 

har i flere oplevelser med hende ? 

Jeg overvejer kraftigt at besøge hende i næste weekend :) 

håber i har mere info. 

Just do it. Du vil ikke fortryde. Total naboens datter men pivfræk især øjnene! 

Skrevet

Andre der har besøgt hende og vil dele? Tror jeg vil forsøge mig at lave en aftale i løbet af weekenden.

kunne derfor være rart med lidt flere anmeldelser;)

Skrevet

Havde en aftale med hende den anden dag, men hun aflyste 1 time inden... :( 

Skrevet

Hej, 

ja det gjorde jeg... Et SOS opkald fra en veninde og hun var selvfølgelig ked af det.. 

Det er 100% okey med mig. 

Hun virker rigtigt skøn og måske jeg giver det chancen en anden gang. 

Men pt afventer jeg nok andre anmeldelser inden jeg gør mere ved dette. 

Skrevet

Du kan rolig ta afsted :)  er lige kommer hjem fra et besøg hos maya og hun er super skøn , sutter dejligt ;) dejlig  fisse :-P

Skrevet

Hej folkens. Nogen af jer der har besøgt hende der kan svare på om hun sprøjter meget eller lidt? :)

Skrevet

Hey

Lige en anmeldelse af den frække Maya

Jeg havde skrevet lidt med hende, om hvad jeg gerne ville have og det var hun med på... Og kan kun sige at hun levede fuldt op til hvad hun tilbyde.... Hun var våd fra starten, og kunne mærke hun bare ville have noget pik.... Fantastisk frækt dybt blow, med de frække øjne der kiggede op imens.... Hun fik den hårdt i flere positioner.... Og hun nyd afslutning ud over hende selv... 

Sød, fræk, flot pige der kan sine ting i sengen, kan anbefale hende :-)

Skrevet

Kan hun deep throate?

Og er det hårdt eller blidt blow?

Skrevet

Hendes blow er både blødt, hårdt og dybt. Fantastiske bryster. Kysser frækt og fissen er mega våd. Det er tydeligt hun nyder at sutte. Kom med et brag i munden på hende, hvorefter hun slugte hele ladningen og længe efterfølgende slikkede pikken ren. Hun er med andre ord - pisse fræk - pisse lækker.

Skrevet

Findes der ikke flere end det ene billede af hende et sted?

Skrevet

Enig Maja er piv fræk og lækker,,,,kig lidt på Kiki på annoncelight hun er på højde med hende,,,

Skrevet

hvordan er hendes babser - bløde el. ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.