Hop til indhold
Rejsenetværk

Klinik eller Privat diskret

Recommended Posts

Gæst

Club18 eksisterer stadig, måske skulle vi komme forbi en dag og se hvordan tingene har udviklet sig.

 

I møder højst en luder og en lommetyv! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bliver ikke "præstationsberoliget" ved at være en bi, der flyver fra blomst til blomst. Det er jo det, der sker på en FKK. Så vidt jeg da har forstået konceptet.

 

Nu skal jeg jo ikke drage konklusioner på andres vegne, men jeg har selv haft den største glæde ved at finde "den rette" pige. Det vil sige den pige, der tog godt imod mig og på alle måder behandlede mig godt. Hermed være ikke sagt, at hun var den rette for alle andre.

 

For mig var hun.

 

Hvorom alting er, har mit hu været til noget mere fast, hvor jeg har lært pigen nærnere at kende, og det har givet både tryghed og glæde ved et gensyn - noget, man formentligt ikke finder på et flygtigt døgnbesøg på en FKK.

 

BX,

Jeg elsker at være bi, haha

jeg bliver glad og viril af at være sammen med flere piger, men hver mand sin lyst.

Der er ingen som tvinger dig til at tage en ny pige hver gang på FKK, jeg ved der er mænd som kommer på FKK, de tager den samme pige hver gang over flere år, de er faste husbukke som dig.

 

Der er også piger som jeg har været sammen mange gange over flere år, jeg skyder på at der er nogle FKK-piger som jeg været sammen med ligeså mange gange som du har været sammen med ND.

Nogle piger har jeg kontakt med privat. Så du kan tro gensynsglæden er stor.

 

Hvorfor tror du jeg er så tit på FKK, det er for at holde forbindelsen vedlige og opbygge en relation der går dybere end et tilfældigt knald. Ofte er vi sammen 2-3 time af gangen.

Mulighederne er åbne, det er op til en selv at skabe mulighederne og relationer.

 

Hvad gør du nu hvor din "pige" er pensioneret ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX,

Jeg elsker at være bi, haha

jeg bliver glad og viril af at være sammen med flere piger, men hver mand sin lyst.

Der er ingen som tvinger dig til at tage en ny piger hver gang på FKK, jeg ved der er mænd som kommer på FKK, de tager den samme pige hver gang over flere år, de er faste husbukke som dig.

 

Der er også piger som jeg har været sammen mange gange over flere år, jeg skyder på at der er nogle FKK-piger som jeg været sammen med ligeså mange gange som du har været sammen med ND.

Nogle piger har jeg kontakt med privat. Så du kan tro gensynsglæden er stor.

 

Hvorfor tror du jeg er så tit på FKK, det er for at holde forbindelsen vedlige og opbygge en relation der går dybere end et tilfældigt knald. Ofte er vi sammen 2-3 time af gangen.Mulighederne er åbne, det er op til en selv at skabe mulighederne og relationer.

 

Hvad gør du nu hvor din "pige" er pensioneret ?

 

 

Det er muligt at jeg husker forkert...men jeg har da aldrig hørt sådan en beskrivelse af FKK før :)

( og det er positivt ment )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vil jeg borer lidt i benet !

 

Fik/får du mere tid (gratis overtid) på P/D - på klinik bliver der banket på døren eller lamper lyser når "kampen" er slut.

Men P/D kan du få op til 2 timers overtid som vi så et eksempel på tidligere :)

 

 

Næh, du borer (med r på infinitiven) da bare, og jeg svarer lige så gerne:

 

Jeg har aldrig P/D fået mere tid, end jeg har betalt for. Derfor gælder det jo bare om at udnytte den aftalte tid mest effektivt, og her er jeg aldrig blevet snydt. Jeg har haft gode tid i både den ene og den anden ende.

 

Jeg er således sikker på, at Jasmin ikke ville holde på mig resten af dagen. Dertil er jeg for gammel og affældig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke med, hvad mener du ?

 

Pas på begreberne FKK, flatrates og sexparties.

 

 

Aner det ikke Nille :D

Men ordlyden / beskrivelsen er bare ofte anderledes når man læser om "det tyske" herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aner det ikke Nille :D

Men ordlyden / beskrivelsen er bare ofte anderledes når man læser om "det tyske" herinde.

 

Som sagt hver mand sin lyst og hvordan man opfatter og bruger FKK er op til ens selv,

jeg har beskrevet hvordan jeg opfatter konceptet og hvordan jeg gebærder mig ...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du jeg er så tit på FKK, det er for at holde forbindelsen vedlige og opbygge en relation der går dybere end et tilfældigt knald. Ofte er vi sammen 2-3 time af gangen.

Mulighederne er åbne, det er op til en selv at skabe mulighederne og relationer.

 

Hvad gør du nu hvor din "pige" er pensioneret ?

 

Jamen dit indlæg er da herligt. Du trives i dine rammer.

 

Helt fint med mig.

 

Som jeg har skrevet et par gange herinde i længst forgangne og glemte strenge, er jeg ret monogam. Altså uden for hjemmet.

Selv ville jeg have vanskeligere end dig ved at opbygge tættere relation til en glædespige syd for Kruså.

 

Det skyldes tre ting.

For det første er jeg i et forhold og vil ikke kunne forklare, hvorfor jeg skulle to dage til Flensborg, og for det andet har jeg et arbejde, hvor man ikke vilkårligt kan tage fri eller sygemelde sig.

Endelig har jeg en klar fornemmelse af, ar pigerne syd for Kruså skifter ret hurtigt.

 

Nej, det man har, det har man.

 

M.h.t dit sidste spørgsmål har du jo fisket meget, og jeg "gen-fisker" så her ved at sige, at jeg ser mig omkring m.h.t. husbukkeri.

 

Men som også tidligere meldt, kommer der (sandsynligvis) ikke flere anmeldelser fra min hånd.

Dertil har janterne herinde været alt for aktive.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

så her ved at sige, at jeg ser mig omkring m.h.t. husbukkeri.

 

Jeg er enig i at ikke alle kan tage ofte til udlandet som mig, der er jeg ret privilegeret.

Ideen med at jeg har privat kontakt til pigerne er at hvis de skifter klub så kan jeg stadig besøge dem :D

Jeg har stadig kontakt til piger som er stoppet, så vi holder forbindelsen som venner. Skulle de en dag komme til Danmark får de min fulde gæstfrihed :D

 

Så du leder stadig efter en ny udkårne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at ikke alle kan tage ofte til udlandet som mig, der er jeg ret privilegeret.

Ideen med at jeg har privat kontakt til pigerne er at hvis de skifter klub så kan jeg stadig besøge dem :D

Jeg har stadig kontakt til piger som er stoppet, så vi holder forbindelsen som venner. Skulle de en dag komme til Danmark får de min fulde gæstfrihed :D

 

Så du leder stadig efter en ny udkårne ?

 

Det er da et fornuftigt arrangement, du her har etableret.

Jeg prøvede det samme, da jeg tjente på Grønland, med det resultat, at min bolig blev oversvømmet med inuitter, og her var ikke megen plads til "kreative" aktiviteter.

 

M.h.t dit sidste spørgsmål, så skulle du melde dig ind i en lystfiskerforening. Her får du nok mere bid end ved at spørge mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ved jeg aldrig giver op :P så jeg vil fiske igen ved lejlighed :D

 

Så må du sørge for, at de rette fisk er i søen til rette tid - relativt til årstiden. Det nytter således ikke at fiske efter stenbidderen august!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fisker altid efter dejlige "sild" uanset årstid :D

 

De fede får du kun fra Norge.

De magre fra de danske farvande ryger til Polen og andre østeuropæiske lande. Måske du skatter polske "sild" højere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke undervurderet polske sild, jeg har været kæreste med en :D

 

Hæhæ, sildene er jo danske, men ellers genkender jeg noget her :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har arbejdet på klink og er skiftet over til PD og jeg det er nok det bedste jeg har gjort 

 

jeg slipper for at side stand-by og blive stresset over at der ikke sker noget, jeg kan lavet noget meningsfuld i mellem mine gæster, træne ect, jeg har reduceret mine omkostninger og behøver derfor ikke ikke arbejde så meget og kun JEG er herre over min egen tid jeg kan sætte 1 time af i mellem min gæster for at give dem den oplevelse som jeg synes det skal have så der ikke er stress og jag. 

derfor er PD at fortrække frem for klinik, for mig, men det kræver noget selv disiplin :-) 

MH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og vi snakker om tid har jeg oplevet at tiden blev kortere.

Jeg kan godt lide pillowsnak som det hedder, havde vist betalt for en tre kvarter, men hun skulle pludselig i bad og der var nok kun gået halvdelen af tiden. Hun sagde ikke noget intet farvelknus Jeg går i bad så stod jeg der og så dum ud for en femmer og telefondamen måtte endda ind og hente mig hun var mindst lige så arrogant det er ikke varmestue det her sagde hun brysk.

Jeg burde hører alarmklokkerne ringe, hun var en af de få som vidste ansigt på sin profil det samme udtryksløse kolde ansigt på alle billederne. det var endda på "stamstedet" som ellers er hyggeligt og god stemning og venlig modtagelse og lagt de flest tilfælde søde piger.

Om jeg så foretrække det frem for det andet det ved jeg ikke. det er noget helt andet at møde en i privaten hun kommer f.eks. ikke i "arbejdsuniformen" det er lidt mystisk, det er nok bare mig man møder en kvinde i BH og G-streng, man det skal jo alligevel af. sidste jeg besøgte en privat præsenteret hun for nogle bedårende hund og det er altid spændende og komme i fremmed hjem, det var et lille hus ude på landet omkring påsketid rigtigt charmerende.

men ja jeg indrømmer at jeg nok er begyndt at se efter mere private steder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og vi snakker om tid har jeg oplevet at tiden blev kortere.

Jeg kan godt lide pillowsnak som det hedder, havde vist betalt for en tre kvarter, men hun skulle pludselig i bad og der var nok kun gået halvdelen af tiden. Hun sagde ikke noget intet farvelknus Jeg går i bad så stod jeg der og så dum ud for en femmer og telefondamen måtte endda ind og hente mig hun var mindst lige så arrogant det er ikke varmestue det her sagde hun brysk.

Jeg burde hører alarmklokkerne ringe, hun var en af de få som vidste ansigt på sin profil det samme udtryksløse kolde ansigt på alle billederne. det var endda på "stamstedet" som ellers er hyggeligt og god stemning og venlig modtagelse og lagt de flest tilfælde søde piger.

Om jeg så foretrække det frem for det andet det ved jeg ikke. det er noget helt andet at møde en i privaten hun kommer f.eks. ikke i "arbejdsuniformen" det er lidt mystisk, det er nok bare mig man møder en kvinde i BH og G-streng, man det skal jo alligevel af. sidste jeg besøgte en privat præsenteret hun for nogle bedårende hund og det er altid spændende og komme i fremmed hjem, det var et lille hus ude på landet omkring påsketid rigtigt charmerende.

men ja jeg indrømmer at jeg nok er begyndt at se efter mere private steder.  

@ markeringen - Ja der kan være nogle pissesure arrogante mokker imellem. Det går jo bare ud over dem selv. På et eller andet tidspunkt finder du guldet hos de private steder, som Jeg og adskillige andre har gjort..

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til at begynde med var det klinik jeg benyttede mig af, og i de sidste års tid er jegbegyndt at besøge flere og flere amatørpiger samt SBs.

I fremtiden tror jeg, at jeg vil gå mere væk fra klinikkerne og fokusere på FKK-rejser til Tyskland, rejser til Thailand samt Østeuropa og så selvfølgelig mine amatørpiger, som jeg får kontakt til igennem forskellige kontakter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...