Nille 6301 Skrevet 8. April, 2015 Jeg melder mig frivilligt, og tager en for holdet. Åndssvag, Gammel og Sur..........ihvertfald for i dag!image.jpg 1. Åndssvag fordi jeg ikke trak håndbremsen da jeg skiftede hjul på bilen. 2. Gammel fordi jeg ikke kunne rive donkraften fri under bilen. 3. Sur......se pkt. 1&2 I morgen er en ny dag Du skulle have gået til Louis Nielsen Kunne lige se det for mig som en ny reklame-episode for Louis Nielsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. April, 2015 (edited) Du skulle have gået til Louis Nielsen Kunne lige se det for mig som en ny reklame-episode for Louis Nielsen Hæhæ, hvordan ville du mon have begået dig i en sådan reklame? Du er en så tilpas humoristisk anlagt person, at Louis (altså ikke "de Palma") ville have grinet, bare du trådte over dørtærsklen til hans butik Redigeret 8. April, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. April, 2015 Hej allesammen. selvom denne tråd egentlig var ment dybt seriøst, kan jeg så konstatere, at selvom den har udviklet sig humoristisk. At folk nok ikke har taget den så seriøst og den retning som jeg gjorde. Nå fred med det. Så fik jeg da min mening ud God aften til jer. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 8. April, 2015 Hej allesammen. selvom denne tråd egentlig var ment dybt seriøst, kan jeg så konstatere, at selvom den har udviklet sig humoristisk. At folk nok ikke har taget den så seriøst og den retning som jeg gjorde. Nå fred med det. Så fik jeg da min mening ud God aften til jer. KK KK jeg har faktisk været så seriøs at jeg har valgt ikke at kommenter, det gør jeg nu, men uden at tage del i debatten God aften. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. April, 2015 KK jeg har faktisk været så seriøs at jeg har valgt ikke at kommenter, det gør jeg nu, men uden at tage del i debatten God aften. Hej Bing. Det da helt iorden. Hygge. Kk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. April, 2015 (edited) Hej Kanonkonge. Du plejer jo at levere nogle kanonindlæg/oplæg til diskussion. Her kan jeg slet ikke vinde med, selvom jeg forsøgte. Samtidig har jeg dog afluret dig som en grundhumoristisk person, så du skal ikke tage afstikkere eller afsporinger alt for alvorligt. Jeg er sikker på, at du bevarer din integritet. Både i pis, lort og i streng alvor :-P Redigeret 8. April, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. April, 2015 Med humor kommer man langt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. April, 2015 Hæhæ, hvordan ville du mon have begået dig i en sådan reklame? Altså hvordan kan man glemme at trække håndbremsen og sætte bilen i gear inden et hjulskift...med mindre man har fisse på hjernen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. April, 2015 KENDER DET DESVÆRRE . . . HÅBER DA IKKE BILEN TOG ALT FOR MEGET SKADE . . . Bilen overlevede og står nu med sommersko klar til at trille ud i forårets sol og varme :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. April, 2015 Altså hvordan kan man glemme at trække håndbremsen og sætte bilen i gear inden et hjulskift...med mindre man har fisse på hjernen Tja, det er et godt spørgsmål......en af de to havde jo været nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg