Hop til indhold
Guest Kinky Camilla

Uartig super fræk GANG BANG på VALHALLA 21 april med to kinky sexy piger

Recommended Posts

Guest Kinky Camilla

Hejsa Iceman og flere så nærmere vi os tiden til et frækt saftig GB. Jeg glad for du Iceman syntes 1000kr for en time er fornuftigt.... Og ja 2000 for 2 timer er nok meget men kære guy's vi jo også to piger der giver den gas og der to saftige våde misser babser og anuser tilgængelige såååååå;-P men vi siger 1 time 1000kr, 2 timer 1600. Så håber vi flere har skillinger og ikke mindst tid at komme til knald uartig pirrende GB i perfekte omgivelser.... Ønsker alle skønne mænd med stive lækre P.... en dejlig weekend og på gensyn;-) smækkys 

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

lyder fornuftigt - vi ses på tirsdag til de priser som forlanges..

 

obs forstår ikke hvor billederne jeg smed op er dobbelt efter sitet er opdateret..

Jeg har slettet det ene sæt billeder så de nu kun står en gang. Kurator

Hej Knajten og Icemand sorry jeg først svarer nu men ikke lige haft tid.... Syntes også en time for en tudse er rimeligt da vi har to våde saftige misser at vise frem og lege med , 4 bryster fyldige pirrende og ikke mindst 2 frække uartige tunger..... Vi syntes det ok med lidt mindre pris for 2 timer og vil sætte det til 1600 denne gang.... Alle ska jo være fleksible og evaluerer hva funger og så ser vi hvad der sker. Så håber vi kun at mange dejlige frække mænd og deres baghjul" og førerstang" ;-) møder op til et brag af et uartig drøn sexet GB;-P fortsat dejlig weekend og kys knuz fra mig:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

synes ikke jeg har set billeder af pigerne? Eller er det mig?

og sidst hvordan melder jeg mig til hvis det er?

​hvis du bladre tilbage til side 1, så finder du svar til dine to spørgsmåls :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fantastisk godt GB fik mig en god times samvær med tøserne. Camilla var rigtig i humør. Jeg mener vi var en 7/8 mand den time jeg var der. 

Tror hvis prisen f eks var 1200 for 2 timer så ville de fleste tage hele perioden. Men det kan pigerne jo nok bedre evaluere.

Men super arrangement 2 lækre piger alt med kondom og sikker sex så jeg skal sgu med næste gang også 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...