Hop til indhold
Guest Kinky Camilla

Uartig super fræk GANG BANG på VALHALLA 21 april med to kinky sexy piger

Recommended Posts

Guest Kinky Camilla

Hej i dejlige skønne mænd. Vi to flotte sexet storbarmede piger der gerne vil holde dette saftige sexparty på Vester Christianshøjvej 4, Engesvang, 76727274 båndsvarer. Booking kan i gøre på 50658824 og nærmere info. Ida er 178/68, DD babser, lange mørke lokke, lang flotte stænger. Kinky Camilla er 168/60, skulderlangt lysbrun hår, E babser. Vores saftige pussyer er våde glatte og elsker pikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Hejsa ven jeg har på annoncelight i dag men min veninde har ik lige mod på det af private årsager... Håber du ka finde mine og vi begge dejlige frække og ser ret godt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa ven jeg har på annoncelight i dag men min veninde har ik lige mod på det af private årsager... Håber du ka finde mine og vi begge dejlige frække og ser ret godt ud

 

 

Jeg har fundet dine billeder og du ser vidunderlig ud.

 

Desværre kolliderer jeres gangbang med et tilsvarende arrangement i Vejle samme dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Ja har jeg set kære skat men det er den dag vi kan og vi ka jo ik vide hvad andre laver af planer men kunne være lidt godt mht planlægning for os alle. Men jeg står inde for vores er drøn hot og godt og har flere tilkendegivet fra sidste gang min frækkert og så vores jo placeret i andet tidsrum så man ik ska have fri fra arbejde. Stort

Aftensknus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Hej i dejlige skønne mænd. Vi to flotte sexet storbarmede piger der gerne vil holde dette saftige sexparty på Vester Christianshøjvej 4, Engesvang, 76727274 båndsvarer. Booking kan i gøre på 50658824 og nærmere info. Ida er 178/68, DD babser, lange mørke lokke, lang flotte stænger. Kinky Camilla er 168/60, skulderlangt lysbrun hår, E babser. Vi ret vilde med lesbisk og creme hinandens popo og babser ind. Vores saftige pussyer er våde glatte og elsker pikke og gerne sperm på vores bodyer. Kinky Camilla er også til våde pirrende urinlege, græsk. Ida er noget vild med bl.a fisting. Sexslaver der kan blive overspermet og kneppet og slikke nosser men pigen blir kneppet er jo også hoooooot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

I må undskylde men jeg ik dus med at benytte dette cyberspace her så jeg kludrer lidt og undskylder jeg skriver flere gange. Må have mig en god lærermester til at blive bedre til at sende jer dejlige mænd ordentlig indo fra start. GB starter kl.18-20 tirsdag 21/4. Der vil også være noget forfriskning og lidt til ganen;-) tak for forståelsen med mine begyndervanskeligheder herinde. Natkyyyyyys

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja har jeg set kære skat men det er den dag vi kan og vi ka jo ik vide hvad andre laver af planer men kunne være lidt godt mht planlægning for os alle. Men jeg står inde for vores er drøn hot og godt og har flere tilkendegivet fra sidste gang min frækkert og så vores jo placeret i andet tidsrum så man ik ska have fri fra arbejde. Stort

Aftensknus

 

 

Camilla, det kunne bestemt være frækt med to gangbang på en dag, men jeg skal desværre til et arrangement i Svendborg om aftenen.

 

Så det må blive en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Kære ven så rigtig godt møde og håber vi ses på et andet tidspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tja aften gb dur ikke

om dagen kan man holde spisepause eller stikke hjemmefra

men om aftenen er det svært at finde på en undskyldning

 

så regn ikke med der kommer ret mange..

 

så vi ses den dag i vender tilbage til normaltid

men ha det godt i mellemtiden

Redigeret af knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Hejsa Knajten tak for dine ord og vil straks hører Ida om hun kan være med til at ændre tiden. Plejer jo at være gode GB så det værd at forsøge ændre tiden og håber virkelig vi får et knaldfrækt GB. Vender tilbage hurtigst muligt Knajten. Go aften og knuz Kinky Camilla ;-P

OBS OBS kære frækkerter ;-P VI ÆNDRER TIDEN TIL KL. 12-14. Håber vi ses til noget hot frækt saftigt GB:-) kærligt fra IDA/KINKY CAMILLA

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

TIDEN ÆNDRET TIL KL.12-14. Håber vi ses i frækkerter til noget saftigt knaldlækkert GB ;-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Det jeg så glad for Knajten og tak for du hjalp så vi kunne få ændret det:-) vi ses og kæmpe kyyyyys knus til en go dag;-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

;-P Knajten det syntes vi også meget og har fået flere tilkendegivelser på det og flere har tilmeldt sig som var der sidst også:-D sov rigtig dejligt i frække fyrer og hænder under dynen;-P natkram

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skulle måske rette i annongsen så tidspunktet fremgår tydelig , hvis man læser tråden er det noget forvirret om det bliver kl ???? Osv mvh vigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

se først i tråden, det er Valhalla Vester Chrhøjvej 4

aner ikke hvormange der er tilmeldt, men selv GB det er 12 - 14

Prisen er 1000 for 1 time 1500 for 1 1/2 time og 2000 for 2 timer
ved ikke hvorfor det skal være dyrere end andre steder
de fleste kører med 1000 eller 1200 for 2 timer og det tror jeg holder bedre
nogen kommer og betaler og når trykket er taget damper de af igen.
mens andre nyder og sidde og se på og ha god tid til at opbygge
evnen til at kneppe en extra gang..

Så er man også fri for efter 1 time så forsvinder alle pludselig..
men det er jo pigerne der bestemmer den slags..

Så jeg kommer 1 time har desværre ikke råd til mere pr gang :-)

Udklip.JPG

Udklip2.JPG

Udklip3.thumb.JPG.16fee98b5791eb50183805

 

 

 

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Hej Vigen2b dejligt du vil komme;-P glæder os. Hvis i syntes generelt priserne er for høje kan jeg kun sige det har der altid været tradition for det prisleje på Valhalla gennem mange år. Men for min skyld vil jeg godt være med til at sætte det lidt ned så alle har chance for at deltage .... Kram til go weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

jeg syntes det er en god pris på 1000 kr for en time ,og skulle der hænge nogen tilbage og vil ha en lille tur mere på 2 timer så er det jo ikke så dyrt med 1200 fx er faktisk sikker på indtjening bliver noget større ,har været til flere gang bang hvor prisen var som jeres og vi var max 5-6 stykker der  ikke så fedt for nogen af partnerne ,meeeen det er op til jer selv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lyder fornuftigt - vi ses på tirsdag til de priser som forlanges..

 

obs forstår ikke hvor billederne jeg smed op er dobbelt efter sitet er opdateret..

Jeg har slettet det ene sæt billeder så de nu kun står en gang. Kurator

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...