Hop til indhold
Selected9000

Er Stella (22) retur i Aalborg?

Recommended Posts

Gæst

Jeg så annoncen forleden og blev lige som du ret så begejstret,men da jeg endelig kom iigennem var den en Nicole der svarede og da jeg efterfølgende pr sms spurgte efter Stella blev hun ret irriteret og sagde hun brugte Stellas profil og at hun var boss og godkendte pigerne så :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Per måske vi burde mødes og tage en jeg blev glad og så meget meget skuffet øl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke nogen som har taget chancen med hende Nicole? Hvis vi tager ja-hatten på et øjeblik, så er der vel en mikroskopisk chance for, at hun holder samme høje niveau som den rigtige Stella

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis i samler ind så skal jeg nok tage en for holdet selvom det er noget af en byrde i må ikke tro jeg vil nyde det :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hah Jyde... du er alligevel en guttermand sådan frivilligt at melde dig på banen til dette ;)
Så længe der ingen respons er på tlf. så bliver jo desværre ikke klogere...
Har dog sendt Stella en mail og hørt hvornår hun forventer at vende retur til Aalborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle nogle af jer være fan af et par gode (meget) store bryster - så har jeg ladet mig fortælle, at Trine Big Boobs kigger forbi Nordjylland imorgen og torsdag.

Det kommer til at gøre lidt nas i tegnebogen - men den chance skal ikke forpasses!

Jeg vil glæde mig til at vælte mig rundt i hendes fantastiske patter :P ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan allerede skude den i gruset, det er ikke hende, men pigen der var i huset sammen med hende..!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dadadada DADA..! Så er den rigtige Stella tilbage.. Hun kommer til Aalborg i slutningen af denne uge.. Jeg skal med glæde holde jer opdateret når jeg høre mere fra hende om hvornår det er.. ;-) Spar på pengene, det er lige om hjørnet.. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig ... svar sakset fra anden tråd: "Den Stella jeg husker var mørkhåret. Lille og så gaggede hun i vildskab... De piger der er i Aalborg nu, siger de ikke engang tager megafransk, hvis man ringer til dem og spørger - det gjorde Stella."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...