Hop til indhold

Er Stella (22) retur i Aalborg?

Featured Replies

Skrevet

Jeg så annoncen forleden og blev lige som du ret så begejstret,men da jeg endelig kom iigennem var den en Nicole der svarede og da jeg efterfølgende pr sms spurgte efter Stella blev hun ret irriteret og sagde hun brugte Stellas profil og at hun var boss og godkendte pigerne så :-(

Skrevet
  • Author

Av for den Jyde... det er ikke cool hvis annoncen bare går på runde... var da lige helt i stødet ellers!

Skrevet

Præcis sad med samme følelse

Skrevet

Blev lige så glad da jeg læste overskriften..!

Skrevet

Per måske vi burde mødes og tage en jeg blev glad og så meget meget skuffet øl

Skrevet

Hahaha, jeg var meget tæt på at knappe en op, for at fejre det.. ;-)

Skrevet
  • Author

Haha, go humor drenge - der er intet svar på sms'erne. Egentlig underligt nu der er brugt krudt på annoncering...

Skrevet

Ikke nogen som har taget chancen med hende Nicole? Hvis vi tager ja-hatten på et øjeblik, så er der vel en mikroskopisk chance for, at hun holder samme høje niveau som den rigtige Stella

Skrevet
  • Author

Helt enig Giggity - men jeg får intet svar på beskederne eller opkald... så tror ikke der er nogen på vagt pt.

Skrevet

Hvis i samler ind så skal jeg nok tage en for holdet selvom det er noget af en byrde i må ikke tro jeg vil nyde det :-D

Skrevet
  • Author

Hah Jyde... du er alligevel en guttermand sådan frivilligt at melde dig på banen til dette ;)
Så længe der ingen respons er på tlf. så bliver jo desværre ikke klogere...
Har dog sendt Stella en mail og hørt hvornår hun forventer at vende retur til Aalborg.

Skrevet

Ja alt for mine brødre herinde :-)

Skrevet
  • Author

Skulle nogle af jer være fan af et par gode (meget) store bryster - så har jeg ladet mig fortælle, at Trine Big Boobs kigger forbi Nordjylland imorgen og torsdag.

Det kommer til at gøre lidt nas i tegnebogen - men den chance skal ikke forpasses!

Jeg vil glæde mig til at vælte mig rundt i hendes fantastiske patter :P ...

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Er Stella mon retur i øjeblikket? :grin:http://side6.dk/resultatside/?q=stella22

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg kan allerede skude den i gruset, det er ikke hende, men pigen der var i huset sammen med hende..!

• 3 weeks later...
Skrevet

Dadadada DADA..! Så er den rigtige Stella tilbage.. Hun kommer til Aalborg i slutningen af denne uge.. Jeg skal med glæde holde jer opdateret når jeg høre mere fra hende om hvornår det er.. ;-) Spar på pengene, det er lige om hjørnet.. ;-) 

Skrevet

OBS, det er IKKE pigen hvis man følger det tidligere link..! Der kommer et nyt..!

Skrevet

Enig ... svar sakset fra anden tråd: "Den Stella jeg husker var mørkhåret. Lille og så gaggede hun i vildskab... De piger der er i Aalborg nu, siger de ikke engang tager megafransk, hvis man ringer til dem og spørger - det gjorde Stella."

• 3 months later...
Skrevet

Så er hun her endnu engang.. :-) 

http://side6.dk/resultatside/?q=samantha22

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.