Hop til indhold
Guest MichSims

Bagfra

Recommended Posts

Det eneste der mangler ved en bag hyler er øjenkontakt. 

 

Hvis den mangler i forvejen - kan det være en fordel med en baghyler  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Jern!

Der er vi uenige, liggende bagfra med pigens ben strakte er min favoritstilling, liggende på siden er en herlig romantisk stilling hvor man kan kæle og kneppe i slowmotion.

Konklusjonen er vel at vi alle er forskellige og har vores favoritter, hurra for det!

Jeg har bemærket at pigerne godt kan lide at ligge på maven med samlede ben og blive kneppet bagfra, men desværre er man som mand noget hæmmet i sine bevægelser i denne stilling og min ryg har heller ikke godt af det, hvorfor det kan være svært at bevare potensen. Liggende på siden derimod med et godt greb om og under pigens hofter, så man kan bruge armene til at bevæge pigen og sig selv frem og tilbage, synes jeg man bedre kan retningsbestemme sine stød og holde ud i længere tid - og man kan også bedre veksle mellem at trænge dybere ind (hvis pigen bøjer benene) og hun kan klemme mere (ved at strække benene) - men jeg har desværre indtryk af at ikke alle piger er lige begejstrede for denne stilling. Med lidt samarbejde kan man dog godt veksle mellem at rulle om på siden og tilbage igen - uden at glide ud  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en del år siden havde jeg en kæreste der havde problemer med at tage den i doggy, jeg ramte hendes livmoder og det gjorde ondt på hende. 

Hun var samtidig meget snæver, så doggy på alle fire var egentlig en god stilling for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...