Hop til indhold
Guest MichSims

Bagfra

Recommended Posts

Guest MichSims

Denne stilling får mig til at komme på No Time! Jeg ved ikke hvorfor det lige er den der altid får mig uf over kanten. Selvfølgelig tænder jeg på en lækker røv, der stikker i vejret men jeg er jo også til pænt ansigt, bryster osv og ind/ud bevægelsen er jo den samme uanset hvordan pigen vender.

Jeg har også lagt mærke til at glædespigerne altid spørger om jeg har lyst til at tage dem bagfra, så jeg mistænker dem for at vide denne stilling går de fleste mænd til at afslutte kort tid efter. Så jeg kan ikke være den eneste der er fan af denne position :-)

Eller også er pigerne også bare vilde med at blive taget på denne måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne stilling får mig til at komme på No Time! Jeg ved ikke hvorfor det lige er den der altid får mig uf over kanten. Selvfølgelig tænder jeg på en lækker røv, der stikker i vejret men jeg er jo også til pænt ansigt, bryster osv og ind/ud bevægelsen er jo den samme uanset hvordan pigen vender.

Jeg har også lagt mærke til at glædespigerne altid spørger om jeg har lyst til at tage dem bagfra, så jeg mistænker dem for at vide denne stilling går de fleste mænd til at afslutte kort tid efter. Så jeg kan ikke være den eneste der er fan af denne position :smile:

Eller også er pigerne også bare vilde med at blive taget på denne måde?

 

Det er vist også den mest foretrukne i dyreverdenen

 

animal-sex-1550.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er min opfattelse, at mænd generelt kommer hurtigt bagfra, det sagt, så er det også min farvorit  :wub:  

Og klart der hvor jeg kommer hurtigst :!:  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Tak, Ida. Så det er altså ikke bare et GP trick for at få gæsterne færdige og ud af døren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, Ida. Så det er altså ikke bare et GP trick for at få gæsterne færdige og ud af døren

Det er det sikkert.. :D Men det kan lige så godt, også være fordi pigen nyder det  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det sikkert.. :D Men det kan lige så godt, også være fordi pigen nyder det  :)

 

"Bagfra" har en voldsom stor virkningsgrad :-P

- dit profilbillede er særdeles illustrativt i den sammenhæng :oops:

 

/Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne stilling får mig til at komme på No Time! Jeg ved ikke hvorfor det lige er den der altid får mig uf over kanten. Selvfølgelig tænder jeg på en lækker røv, der stikker i vejret men jeg er jo også til pænt ansigt, bryster osv og ind/ud bevægelsen er jo den samme uanset hvordan pigen vender.

Jeg har også lagt mærke til at glædespigerne altid spørger om jeg har lyst til at tage dem bagfra, så jeg mistænker dem for at vide denne stilling går de fleste mænd til at afslutte kort tid efter. Så jeg kan ikke være den eneste der er fan af denne position :-)

Eller også er pigerne også bare vilde med at blive taget på denne måde?

Ind/Ud bevægelsen er den samme, men følelsen er - ihvertfald for mit vedkommende - meget forskellig alt efter hvilken stilling jeg og pigen er i.

Bagfra er normalt den stilling der får mig til at komme hurtigst, men selv dén stilling kan have forskellige følelser alt efter hvordan pigen placerer sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er også stor fan af bagfra... men ENDNU mere at ligge fladt på maven og blive kneppet - DET er et hit af de helt store :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er også stor fan af bagfra... men ENDNU mere at ligge fladt på maven og blive kneppet - DET er et hit af de helt store :)

Føles den større på den måde end bagfra på knæ? Så man måske skal være lidt mere forsigtig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føles den større på den måde end bagfra på knæ? Så man måske skal være lidt mere forsigtig?

jeg syntes den føles størrer/ går dybere når man er på alle fire, hvis man ligger fladt ned, er det nemmere at styrer hvor dybt manden kan komme.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg syntes den føles størrer/ går dybere når man er på alle fire, hvis man ligger fladt ned, er det nemmere at styrer hvor dybt manden kan komme.. :)

Mand rammer vel også lige på g punktet når hun ligger ned, kunne være det skulle prøves :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er aldrig lykkedes med at komme i en doggie, det siger mig ikke noget. Bruger den stilling når jeg gerne vil holde ekstra længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har det på samme måde som iceman. Selvom doggy er en af favoritterne, så har jeg svært ved at komme i den stilling. Men hvis hun ridder mig, så skal jeg koncentrer mig en del mere for ikke at komme for tidligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg syntes den føles størrer/ går dybere når man er på alle fire, hvis man ligger fladt ned, er det nemmere at styrer hvor dybt manden kan komme.. :)

ej hvor griner - jeg har det lige omvendt... fladt på maven har jeg ikke alene skambenet til virkelig at lave tryk på pikken - det er også den hvor jeg mærker ham mest når jeg kommer fordi jeg nærmest strammer hans pik til en strikkepind :)

den stilling er indbegrebet af tight pussy :) :) :)

det er også den fedeste til anal efter min mening ... fyren kan virkelig knalde igennem og det er en eksplosion når han kommer i den stilling...

så helt sikkert min personlige topscorer....

doggy er sådan lidt mere la la for mig for jeg er ret dyb og der kan jeg ikke mærke lige så meget som jeg kan i missionær eller liggende på siden..

ridning er bare dødkedelig synes jeg for jeg får intet ud af den stilling hvis det ikke er manden der gør arbejdet... orgasme-wise er den stilling en komplet blindgyde for mig hvis jeg skal gøre bevægelserne :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg er også stor fan af doggy, han rammer godt og har nemt ved virkelig at kneppe igennem hårdt og hurtigt ;)

Når man ligger på maven rammer han til gengæld fantastisk! Især hvis jeg har samlede ben så jeg virkelig kan stramme op om ham, uh det er lækkert og så kommer jeg på 0,5.

Og så er jeg også stor fan af at ride, men ikke så meget op og ned, der rammer han bare intet. Når jeg bevæger hofterne frem og tilbage til gengæld, så rammer han lige på g-punktet og jeg kan gnide mig op af ham så jeg kan mærke det i klitten samtidig, mums!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bemærket at pigerne godt kan lide at ligge på maven med samlede ben og blive kneppet bagfra, men desværre er man som mand noget hæmmet i sine bevægelser i denne stilling og min ryg har heller ikke godt af det, hvorfor det kan være svært at bevare potensen. Liggende på siden derimod med et godt greb om og under pigens hofter, så man kan bruge armene til at bevæge pigen og sig selv frem og tilbage, synes jeg man bedre kan retningsbestemme sine stød og holde ud i længere tid - og man kan også bedre veksle mellem at trænge dybere ind (hvis pigen bøjer benene) og hun kan klemme mere (ved at strække benene) - men jeg har desværre indtryk af at ikke alle piger er lige begejstrede for denne stilling. Med lidt samarbejde kan man dog godt veksle mellem at rulle om på siden og tilbage igen - uden at glide ud  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan bedst lide det på maven med benene samlet, det giver en skøn fornemmelse og pikken rammer godt i hvert fald på mig...

Dog er jeg lidt nervøs over det på jobbet, da kondomet let går i stykker når det bliver så stramt. Med kæresten er det total fedt og god orgasme til følge..

Bagfra er dejligt og frækt, men det kan også gøre ondt hvis det for hårdt synes jeg..

Knus line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan bedst lide det på maven med benene samlet, det giver en skøn fornemmelse og pikken rammer godt i hvert fald på mig...

 

 

Sgu egentligt dejligt at høre, at ens favorit stilling igennem vel snart mange årtier også foretrækkes af det modsatte køn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu egentligt dejligt at høre, at ens favorit stilling igennem vel snart mange årtier også foretrækkes af det modsatte køn.

også i DEN grad - det er en af dem jeg ikke kan få nok af - uanset hvilket hul fyren vælger :) :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu egentligt dejligt at høre, at ens favorit stilling igennem vel snart mange årtier også foretrækkes af det modsatte køn.

Der er forskel på kvinder ;) Hvis man er lidt småt bygget forneden kan bagfra gøre ondt. Jeg kan godt lide bagfra, både på alle fire og fladt på maven, men det kræver at manden ikke er for stor. Allerbedst kan jeg lide at ride og missionæren ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...