Hop til indhold
Gæst

Ignorer... det nye sort

Recommended Posts

Gæst

Der er opfundet en vanvittig smart knap! Den hedder ignorer... Den skulle efter sigende kunne stoppe personfnidder og overdrevne diskutioner om... ingenting. Ja man tror det er løgn!!!!! En knap skulle være så magtfuld så den kan undgå mange tråde bliver låst.. Men det skulle være sandt ifølge rygterne :-)

Lad os se om EG er klar på det nye sorte eller det er for moderne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Burde ikke være nødvendig, kan folk ikke opføre sig anstændigt, så syntes jeg det skal finde et andet sted, feks i en børnehave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Burde ikke være nødvendig, kan folk ikke opføre sig anstændigt, så syntes jeg det skal finde et andet sted, feks i en børnehave.

Man skal sgu da også opføre sig ordentlig i en Børnehave!!!!!

Burde ikke være nødvendig, men 6 låste tråde i Generel debat bare på side 1, så er det måske lidt nødvendig trods alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror, at der er nogle debattører, som et sværere at ignorere fordi de hele tiden kommer med deres tåbelige og skråsikre kommentarer. Den slags personer vil jeg ikke ignorere, men tillader mig at fyre en sviner afsted mod dem i ny og næ i håb om at de måske moderere deres debat kultur. Det er mest for min egen skyld. Det nytter ikke noget at diskutere med idioter :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal sgu da også opføre sig ordentlig i en Børnehave!!!!!

Burde ikke være nødvendig, men 6 låste tråde i Generel debat bare på side 1, så er det måske lidt nødvendig trods alt

 

Havnebums er du blevet hellige på det sidste hehe, har du været i kirken i påsken ? :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at der er nogle debattører, som et sværere at ignorere fordi de hele tiden kommer med deres tåbelige og skråsikre kommentarer. Den slags personer vil jeg ikke ignorere, men tillader mig at fyre en sviner afsted mod dem i ny og næ i håb om at de måske moderere deres debat kultur. Det er mest for min egen skyld. Det nytter ikke noget at diskutere med idioter :P

 

Hør hør!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at der er nogle debattører, som et sværere at ignorere fordi de hele tiden kommer med deres tåbelige og skråsikre kommentarer. Den slags personer vil jeg ikke ignorere, men tillader mig at fyre en sviner afsted mod dem i ny og næ i håb om at de måske moderere deres debat kultur. Det er mest for min egen skyld. Det nytter ikke noget at diskutere med idioter :P

 

Så lad da være...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havnebums er du blevet hellige på det sidste hehe, har du været i kirken i påsken ? :P

Nej sgu da!!! Der er ingen procenter i altervinen, så har meldt mig ud af foretagendet og brugt pengene på fisse i stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... men tillader mig at fyre en sviner afsted mod dem i ny og næ i håb om at de måske moderere deres debat kultur.

 

Det har du så også et særdeles godt tag på, og det er jo ikke bare i ny og næ - det er ret konstant. En noget ejendommeligt måde at nå sit mål på, må jeg sige.

Med hensyn til at moderere debatkulturen kunne du passende selv begynde med at kigge indad.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er opfundet en vanvittig smart knap! Den hedder ignorer... Den skulle efter sigende kunne stoppe personfnidder og overdrevne diskutioner om... ingenting. Ja man tror det er løgn!!!!! En knap skulle være så magtfuld så den kan undgå mange tråde bliver låst.. Men det skulle være sandt ifølge rygterne :smile:

Lad os se om EG er klar på det nye sorte eller det er for moderne :smile:

 

Hvis man ikke kan styre sine følelser, så er det smart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

DANIELLA HAR TRYKKET PÅ IGNORER KNAPPEN TIL DEN HER TRÅD! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 super godt indlæg til at starte med havnebumsen vi er flere der er lidt trætte af det herinde :)

 

hav en god dag alle !  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ignorer??? Nej sgu da... selv de personer, hvis udsagn jeg finder allermest tåbelige siger jo af og til noget fornuftigt. Det vil jeg da ikke gå glip af. Og skulle et indlæg gå hen og bringe lidt syre frem i maven kan man jo altid afbryde læsningen og finde noget mere fornuftigt at gi sig til som at onanerer eller knalde dejlige piger. Alternativt spille skak, men så skal man være sikker på at finde en man kan tæve... ellers virker det ikke

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

DANIELLA HAR TRYKKET PÅ IGNORER KNAPPEN TIL DEN HER TRÅD! ;)

super godt indlæg til at starte med havnebumsen vi er flere der er lidt trætte af det herinde :) !

hav en god dag alle ! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk glemmer 5 minutters pausen inden de trykker SEND - Den KUNNE skåne os andre for meget . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ignorer??? Nej sgu da... selv de personer, hvis udsagn jeg finder allermest tåbelige siger jo af og til noget fornuftigt. Det vil jeg da ikke gå glip af. Og skulle et indlæg gå hen og bringe lidt syre frem i maven kan man jo altid afbryde læsningen og finde noget mere fornuftigt at gi sig til som at onanerer eller knalde dejlige piger. Alternativt spille skak, men så skal man være sikker på at finde en man kan tæve... ellers virker det ikke

 

Onani og sex løser alle frustrationer og problemer... i hver fald på kort sigt haha

 

Hvem kan du tæve i skak :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man skal sgu da også opføre sig ordentlig i en Børnehave!!!!!

Burde ikke være nødvendig, men 6 låste tråde i Generel debat bare på side 1, så er det måske lidt nødvendig trods alt

 

Det skal man, men det er trods alt børn, her har vi med voksne mennesker at gøre som ind imellen opfører sig som peter på 8 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ignorer??? Nej sgu da... selv de personer, hvis udsagn jeg finder allermest tåbelige siger jo af og til noget fornuftigt. Det vil jeg da ikke gå glip af. Og skulle et indlæg gå hen og bringe lidt syre frem i maven kan man jo altid afbryde læsningen og finde noget mere fornuftigt at gi sig til som at onanerer eller knalde dejlige piger. Alternativt spille skak, men så skal man være sikker på at finde en man kan tæve... ellers virker det ikke

Ganske rigtig, det hænder andre end mig får bedrevet et godt indlæg!

 

Vel lidt som børn. Man siger de fleste egner sig som forældre  :???: men der er nogen som ikke gør og de får så tvangsfjernet deres barn. Måske det er løsningen tvangsignorer

 

Kære Borende X

 

Vi har i Ledelsen observeret du ofte kommer på kant med en række brugere, som medfører personfnidder og lukkede tråde. Vi har derfor besluttet, at disse 15 brugere kommer på din tvangsignorer liste. Gælder for bruger xxx,xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx  :D

 

Med Venlig Hilsen 

 

Administrationen

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Vi har i Ledelsen observeret du ofte kommer på kant med en række brugere, som medfører personfnidder og lukkede tråde. Vi har derfor besluttet, at disse 15 brugere kommer på din tvangsignorer liste. Gælder for bruger xxx,xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx, xxx  :D

 

Med Venlig Hilsen 

 

Administrationen

 

Hvad får dig til at tro, at de ikke allerede står der? :D :D :D :D.

Nej, jeg har ingen på ignorér. Jeg har derimod spærret min PB for en håndfuld uheldige elementer ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad får dig til at tro, at de ikke allerede står der? :D :D :D :D.

Nej, jeg har ingen på ignorér. Jeg har derimod spærret min PB for en håndfuld uheldige elementer ;)

Nok meget klogt! Ellers kan man jo til evighed vade rundt i diverse udtalelser. Er livet da næsten for kort til. 

 

Har nu ikke de problemmer… Det eneste min inbox bliver spammet med er Kvinder som tigger og ber om Havnepikken.. eller noget  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...