Hop til indhold
Gæst

God påske til alle.

Recommended Posts

Gæst

Vil ønske jer alle en skøn påske smil.

I disse tider med for lidt rummelighed, voksenmobning, afsløringer af div personligheder og mangel på samme, muttere der ikke kan styre deres griskhed, piger der ikke har mod til at fortælle sandheden om bagsiden af " glansbilledet" ( læs jobbet/ branchen) , mænd der ikke kan få den op at stå- eller ikke kan lide kvinder mere, behovet for dobbeltliv herinde, løgne og meget andet fra den dårlig karma pose, ja så tænkte jeg, at jeg ville ønske jer alle en skøn og fredfyldt påske smil.

Sild, snaps og sex er menuen og rigeligt af det hele... Familie, venner og dejligt vejr , ja hvad kan da blive bedre? Smil. Jeg glæder mig i hvert fald og håber i alle får nogle skønne dage med de i holder af og omvendt smil. Så rigtig god og dejlig påske til jer.

Mange knus line .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak i lige måde Line :)

Jeg håber din påske bliver lige nøjagtig som du gerne vil have den skal være ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God påske til dig, Line.

Skål! Kykkelikyyyy :)

Har du smagt den øl der hedder påskelammer? Hihi total griner navn og hold da op hvor den lever op til det... Altså nok efter mange af dem hihi.. Dagen efter er der kylling på ja ad ad smil...

God påske darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

God Påske til alle....lagt op til kvalitets tid sammen med dem som betyder noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

God påske til alle.

Jeg festligholder den ved at drysse hirseflager på min skyr, istedet for knust spelt.

Jabadaba duuuuuee.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Go påske Line :)

Ja, masser af sild og snaps :)

Og sex ... Pigefrokost , 10-16 kraner i høje sko som ingen kan styre, festkjoler der sidder sjovt sidst på natten, strømper itu og sminke under øjene og ikke på, ja det bliver påske igen i år hihi ...

Og ilm til dig. Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God påske til alle.

Jeg festligholder den ved at drysse hirseflager på min skyr, istedet for knust spelt.

Jabadaba duuuuuee.

Håber da for Guds skyld du skyller disse forfærdelige ting ned med snaps og en kold...

God påske og kæmpe knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og sex ... Pigefrokost , 10-16 kraner i høje sko som ingen kan styre, festkjoler der sidder sjovt sidst på natten, strømper itu og sminke under øjene og ikke på, ja det bliver påske igen i år hihi ...

Og ilm til dig. Knus

Så håber jeg da du lige smide nogle selfier op af de fortræfligheder i laver  :lol:  :lol:  :lol:

 

Nå ja inv ville da heller ikke være dårligt, at modtage.  :D  :D

 

Fed dag, aften og ikke mindst nat til jer Line.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så håber jeg da du lige smide nogle selfier op af de fortræfligheder i laver :lol::lol::lol:

Nå ja inv ville da heller ikke være dårligt, at modtage. :D:D

Fed dag, aften og ikke mindst nat til jer Line.

KK

Hihi søde konge, du ved jeg er genert og skulle jeg ligge billeder op ville de blive møg grimme, for det bliver en aften med grim dans ( love it) grimt med grimt på sidst på natten og det jo typisk der de der moderne skøre ider om billeder kommer ik smil.. Så nope jeg snyder og sender et af de smukke veninder... NOT hihi.

God påske til dig min ven og kæmpe knus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og sex ... Pigefrokost , 10-16 kraner i høje sko som ingen kan styre, festkjoler der sidder sjovt sidst på natten, strømper itu og sminke under øjene og ikke på, ja det bliver påske igen i år hihi ...

 

God påske på slap Line :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God påske på slap Line :D

Intet slapt her hihi - spændt op til lir, du ved griner.. ( det er pral smil) god påske og husk at give din plejer en god snaps knus knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

I anledning af Påsken, kan jeg vist godt kalde dig KYLLING . . .  :D  :D  :D

 

Du fortæller om mange sjove/spændende oplevelser i kollektivet, men vi får aldrig en selfie/billede af det . . .  :(  :(  :(

 

MEN GO' PÅSKE TIL DIG OG PIGERNE . . .  ;)  ;)

 

NYD DET - I MORGEN KOMMER HÆVNEN . . .  :)  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I anledning af Påsken, kan jeg vist godt kalde dig KYLLING . . . :D:D:D

Du fortæller om mange sjove/spændende oplevelser i kollektivet, men vi får aldrig en selfie/billede af det . . . :(:(:(

MEN GO' PÅSKE TIL DIG OG PIGERNE . . . ;);)

NYD DET - I MORGEN KOMMER HÆVNEN . . . :):)

Hihi kære dig- det er skam ikke på mit job jeg holder frokost, det er privat med veninderne smil. Vil nyde det lover jeg hihi. Også god påske til dig. Knus og kram

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha Line du kan godt sige touche til Kanonkongen, for i onsdags var det ham der var kedelig med billeder!

 

Go påske(knald) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Vil ønske jer alle en skøn påske smil.

Så rigtig god og dejlig påske til jer.

Mange knus line .

 

God påske til dig Line - og alle I andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha Line du kan godt sige touche til Kanonkongen, for i onsdags var det ham der var kedelig med billeder!

 

Go påske(knald) :)

Hej Prinz.

 

Ja se skægt du altid råber på billeder :-) Af andres røv spis da et løg. :-P hvis dog dit mod og tag et billed af din bettemand, bagefter kan du ringe efter æ flyttemand. :-P  :-P  God påske Prinze mand.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...