Hop til indhold
Anonymsex

Pik strækker

Recommended Posts

Ved ikke hvad det hedder

MEN Er der nogen der ved hvordan man får større pik?

Den er ikke lille synes bare amerikaner har større pik 

Leder efter noget der kan gøre den større

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvad det hedder

MEN Er der nogen der ved hvordan man får større pik?

Den er ikke lille synes bare amerikaner har større pik

Leder efter noget der kan gøre den større

Opfind noget der rent faktisk virker og bliv milliardær :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Find en rigtig stor sten  -  ta` et reb   -   sno det om stenen   -   bind den fast på udstyret   -   vent 4 uger   -   se resultatet.  

 

Av for Sørensen da!!             :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvad det hedder

MEN Er der nogen der ved hvordan man får større pik?

Den er ikke lille synes bare amerikaner har større pik 

Leder efter noget der kan gøre den større

 

 

Ham der lavede dem større her i DK er desværre afgået ved døden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ham der lavede dem større her i DK er desværre afgået ved døden

Tror nu heller ikke det var/er noget større tab at han besluttede sig for det.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvad det hedder

MEN Er der nogen der ved hvordan man får større pik?

Den er ikke lille synes bare amerikaner har større pik

Leder efter noget der kan gøre den større

Det findes ikke. Du kommer til at acceptere den størrelse pik du har. Har du ikke glæde og god gavn af den præcis som den er? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Altså, du kan købe dette sæt, være MEGA tålmodig og håbe på det bedste :Dhttp://www.sinful.dk/jes-extender-original-penis-forstoerrer

Eller bare slutte fred med at den, den har nu engang den størrelse den har.

Årh Bly - du går grundigt til værks i din efterforskning i emnet.

Og har fået mig til at græde af grin- alene pga sætningen ' være mega tålmodig og håbe på det bedste' :-)....

Du er fantastisk <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og når du så har en god stor gren, så piver alle pigerne og siger den er for stor.

Er du til græsk bliver det kun endnu værre. Kvinder der vil have stor pik er opreklameret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fordi amerikanerne, efter din mening har større pik, så vil du gerne selv ha en der er større ? Er du crazy holmes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, du kan købe dette sæt, være MEGA tålmodig og håbe på det bedste :Dhttp://www.sinful.dk/jes-extender-original-penis-forstoerrer

Eller bare slutte fred med at den, den har nu engang den størrelse den har.

 

Jeg synes det ligner et torturinstrument. Den skal ihvertfald ikke i nærheden af min diller.

 

Men der er sikkert nogen der vil sige "No Pain, No Gain".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se nu bare hvad det har ført til at der i en anden tråd blev nævnt 22 cm. som den magiske grænse.....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stor risiko forbundet med en sådan forlænger. Noget med vævet i Penis kan blive permanent beskadiget. Og man kan i værste fald opleve impotens. Hvis jeg var op ville jeg gribe det lidt mere professionelt an end at kontakte en række pauseklovne herinde, der laver sjov ud af 9/10 emner. Seriøsiteten herinde kan ligge på et MEGET lille sted, men fordi der er så mange brugere og så mange indlæg, ja så kan man hvis man fisker længe nok godt bruge dette site til noget fornuftigt, trods alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Find en rigtig stor sten  -  ta` et reb   -   sno det om stenen   -   bind den fast på udstyret   -   vent 4 uger   -   se resultatet.  

 

Av for Sørensen da!!             :-P

Fedt skal jeg prøve

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Find en rigtig stor sten  -  ta` et reb   -   sno det om stenen   -   bind den fast på udstyret   -   vent 4 uger   -   se resultatet.  

 

Av for Sørensen da!!             :-P

 

Det virker!!

Jeg fik en pik som en "neger", den blev godt nok ikke længere, men den blev sort

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck at man har en lille pik. Find nogle prostituerede dværgkvinder og knep dem, så føler du, at du har en stor pik!!! Tænk på at det også er fedt at have en lille pik, så kan han nappe hele banditten i munden uden at gagge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fuck at man har en lille pik. Find nogle prostituerede dværgkvinder og knep dem, så føler du, at du har en stor pik!!! Tænk på at det også er fedt at have en lille pik, så kan han nappe hele banditten i munden uden at gagge.

 

Hvad er størrelsen på en normal pik i erigeret tilstand? 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er størrelsen på en normal pik i erigeret tilstand?

Hvad er størrelsen på en unormal pik i erigeret tilstand?

En normal pik er i erigeret tilstand nøjagtig så lang ,at den når fra roden til pikhovedet.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fuck at man har en lille pik. Find nogle prostituerede dværgkvinder og knep dem, så føler du, at du har en stor pik!!! Tænk på at det også er fedt at have en lille pik, så kan han nappe hele banditten i munden uden at gagge.

Hvad så hvis man nu gerne vil have hende til at gagge? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck at man har en lille pik. Find nogle prostituerede dværgkvinder og knep dem, så føler du, at du har en stor pik!!! Tænk på at det også er fedt at have en lille pik, så kan han nappe hele banditten i munden uden at gagge.

Hvad så hvis man nu gerne vil have hende til at gagge? ;)

Fisseslikkeren nævner ikke noget om "hende"....... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt uvidenskabeligt vil jeg påstå at den bliver større af at blive brugt. "Use it or loose it"!

Min erfaring er at gentagen, længerevarende hård rejsning (vi taler onani her...) får udvidet et eller andet, så det ses både på længde og tykkelse. Efter nogle dage uden rejsning er den mindre, selv om man er nok så liderlig.

Ingen garanti - men både behageligt og gratis at prøve :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...