Hop til indhold
kanonkongen

1. APRIL

Recommended Posts

Godmorgen alle. ha en god 1. april. Pas på derude, folk vil drille.  :-P

 

Der er en stor skare der vil lade sig narre. 1. aprils nar, gør dig klar.

Aprils narren skal være go, før folk vil tro. Mange rygter ja skal man frygte.

Æreste Molly havde fået sin kæreste, Den var ikke sand det var bare en and.  :-P  :-P Den var sød Molly du viste sin glød.

Mange hoppede i godt nok ikke ti. De siger nok ohhhh i stedet for dohhhhh.

 

Hvem er den næste der vil ride på heste, nå ja feste. jeg vil hellere jump og hump.

Bliv ikke bange, bare syng en masse sange, Historier er gode, så sæt gang i dit hoved.

Denne dag må du lyve, så gør det i stedet for at flyve, Fyr løs unge knøs og ikke mindst min pige du er min lige.  :-P

 

Dette er fakta, og du behøver ikke at tak do, Ha en god dag så er det jo ingen sag.

Jeg vil kører til fyn, sikke da et syn, pas på de kære, så de ikke bliver sære.

Jeg vil løfte min sål, Og sige et stort skål, God påske til alle også dem der hedder Palle.

 

Hygge på denne mærkelige dag. Og pas nu på rygter ikke bliver til sandheden.  :-P  :-P

 

KK

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej min ven - Kan forstå du skal til Fyn. Kig forbi og få et kram og et klask i røven.  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej min ven - Kan forstå du skal til Fyn. Kig forbi og få et kram og et klask i røven.  :P

Hej hej.

 

Gør jeg gerne minus klask i røven men en øl tak  :-P  :-P  :-P

 

Ses

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha...... kæft hvor du sart :P Jamen hvad så med et slik i øret + fadbamse ?

Tænk da lige på min spinkle drengekrop. Og det er kun mig der slikker i ørene husk det.  :P  :P  :P

 

Ja jeg er sku sart når du står der helt bar  :lol:  :lol:  Så hellere en sød pige Så inv du bare, kunne da hente Molly på vejen hvis hun er klar til lidt bart  :P  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhh lille digtekonge, -hvor er den god :lol:  :D  ;)

Hej søde Molly.

 

Mange tak for komplimentet. Skal du med over til Blue.  :lol:  :lol:  to med bar jeg er klar  :P  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad sker der på fyn? Fadbamser og klask i røven er lige i min ånd....

Molly jeg kører over og besøger blue til fadbamser idag. så er du klar kommer du da bare med. Jeg henter gerne i kolding det er jo på vejen .  :lol:  :lol:

 

Så du skriver da bare Molly. Blue er en være frækkert med stor tunge  :P  :P  :P Så kan vi lave sjov med det hele.

 

TØR DU  :lol:  :lol: 

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan i have en god dag, jeg glæder mig til en anmeldelse af jeres trekant med Molly :D

 

 Blue hvis du give KK lov til at spille på din "bane" så acceptere han nok også et lille klap i måsen :P

 

PS: I to tosser må sq have fundet jer en ny gp i kan udveksle klap i måsen med :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan i have en god dag, jeg glæder mig til en anmeldelse af jeres trekant med Molly :D

 

 Blue hvis du give KK lov til at spille på din "bane" så acceptere han nok også et lille klap i måsen :P

 

PS: I to tosser må sq have fundet jer en ny gp i kan udveksle klap i måsen med :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Hej Prinz.

 

Må nok skuffe dig. Molly har ikke svaret på vores inv desværre. :-P  Men man kan da håbe, hun skriver og siger ja selvom det er den 1 april  :oops:  :-P

 

Så det blir nok kun Blue og jeg og en masse fadbamser. Og BLUE KUN FADBAMSER.  :-P  :-P

 

God dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tør ikke :(

Ahrrr ævl Molly. Du er simpelthen bange for at blive jaloux når du opdager drengene er mere interesserede i hinanden, end i dig. Nåhhh, det er det du ikke tør - opdage? 

 

Jeg har faktisk også hørt nede i Brugsen eller var det Rema 1000, at Blue har en lækker mås :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har faktisk også hørt nede i Brugsen eller var det Rema 1000, at Blue har en lækker mås :)

 

Så du handler altså i Brugsen eller var det Rema 1000 på Fyn selvom du bor i Aarhus. 

Ak, verden er af lave  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så du handler altså i Brugsen eller var det Rema 1000 på Fyn selvom du bor i Aarhus.

Ak, verden er af lave :P

google.com. Skriv humor og tryk på enter/ retur tasten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

google.com. Skriv humor og tryk på enter/ retur tasten.

:D :D :D

Og så lige en håndfuld ekstra "likes"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ÅE. Fantastisk indlæg :-) :-)

Blue har en fantastisk mås. Det er fakta. Dog ikk min stil. Er da mere til molly. Måske hun ikk tør:-) er også så dybt genert

Skulle hilse fra blue og sige disse rygter du har hørt er rigtige :-)

God dag til dig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

google.com. Skriv humor og tryk på enter/ retur tasten.

 

:arrow: Tror faktisk Titmans indlæg også var humor :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

:arrow: Tror faktisk Titmans indlæg også var humor :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

 

Det har du ret i, men der er ikke ret mange der fatter min humor  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...