Hop til indhold
Gæst

En kærlig hilsen

Recommended Posts

Gæst

Jeg er blevet forelsket til den helt store guldmedalje, og stopper derfor i branchen... -Har altid sagt jeg ville stoppe når den rette kom...

Endelig fandt jeg min egen :wub:

 

Til alle de søde gæster jeg har haft, tusind tak for jeres rare og behagelige væremåde og smil, det har været en sand fornøjelse af den helt store kaliber at have så skønne gæster til slut, som har behandlet mig som en prinsesse. Tak til alle jer... Jeg vil helt sikkert gå ud af denne branche med et smil på læben samt dejlige og sjove minder...

Jeg bliver nok et lille stykke tid endnu for at sige ordentligt farvel, men derefter vil jeg starte på et nyt kapitel i mit liv.

Tusind tusind tak for alt, i er dælme nogle søde mennesker her på EG og især chatten, dejligt der findes et fællesskab for os sælgere og købere.

 

Kys Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu blev jeg ellers udnævnt til formand for din fanklub i skarp konkurrence med Montezi. Men du havde åbenbart en endnu større fan ;)

 

Held og lykke med det og rigtig god vind fremover. Husk at komme forbi chatten ind i mellem ;):) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ej æv, det var ikke længe jeg fik lov og drille, -selvfølgelig er det en APRILSNAR :P  :D  :lol:

 

Desuden kan jeg ikke holde mig til kun en tissemand  -Skal lige have løbet hornene af lidt endnu....

 

Pas på derude i dag  :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er du strid, Molly! Grrrr... :D

Enig, meget usportsligt. Tror jeg vil forbi Kolding med et stort varmt skuffejern :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er du strid, Molly! Grrrr... :D

 

Ihhh undskyld søde Nikita, -jeg kunne ikke nænne mig :oops:  Din sidste år var også hylende morsom....

 

Enig, meget usportsligt. Tror jeg vil forbi Kolding med et stort varmt skuffejern :(

 

Blondie her ved ikke hvad et skuffejern er, men et vaffeljern er jeg aldeles bekendt med, sådan en må du gerne tage med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enig, meget usportsligt. Tror jeg vil forbi Kolding med et stort varmt skuffejern :(

 

Hvad er det ?  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nååå, i er ikke til og drille mere.

 

-Så nu vil jeg ringe til mine veninder inden de vågner alt for meget og fortælle dem at min lejlighed er brændt ned til grunden pga. overboen :)

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et skuffejern er da den mandlige udgave af narrefisse :P

 

Ejj, sådan et må du ikke tage med!! FOR GUDS SKYLD!! -Jeg er lige kommet ud af et forhold jo....

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er du strid, Molly! Grrrr... :D

 

Det er dog sjovt at se at nogle er nemmere at narre end andre   :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dog sjovt at se at nogle er nemmere at narre end andre :D

Jaja, jeg er bare så nem at narre - og du er så skarp, at det gør helt ondt, Titman. :D

Så gode nyheder, vil jeg altid gerne tro på lidt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For filan Molly du skulle have ladet den køre lidt længere.... er sikker på at tråden havde potentiale til at nå 17 sider :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For filan Molly du skulle have ladet den køre lidt længere.... er sikker på at tråden havde potentiale til at nå 17 sider :D

 

Er overbevist om at hvis admin havde givet mig lov til og beholde mit lejlighedsopslag, så havde tråden haft potentiale :P  :D  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er overbevist om at hvis admin havde givet mig lov til og beholde mit lejlighedsopslag, så havde tråden haft potentiale :P  :D  :lol:

 

Det var vi nok ikke ret mange, der nåede at se. :D :D

 

Hvor længe var det på? 10 minutter ? :D:P :P

 

Hoppede selv blankt i Øv øv øv :D:) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke særlig langt tid, tror han sad klar ved midnatsskiftet, den bandit :P

 

Den var ellers rigtig fin, med billeder, hvad for noget inventar der fulgte med, og hvor meget i depositum man skulle ligge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke særlig langt tid, tror han sad klar ved midnatsskiftet, den bandit :P

 

Den var ellers rigtig fin, med billeder, hvad for noget inventar der fulgte med, og hvor meget i depositum man skulle ligge :D

Søgte du lejlighed, eller var den bare så slem, siden Admin valgte at slette den. Den må ha været grum  :lol:  :lol: Din slemmert Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke særlig langt tid, tror han sad klar ved midnatsskiftet, den bandit :P

 

Den var ellers rigtig fin, med billeder, hvad for noget inventar der fulgte med, og hvor meget i depositum man skulle ligge :D

 

Det er et meget fint og pænt sted, du har. Jeg nåede lige at se det. :) Men ak, der er jo langt til Kolding ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...