Rejsenetværk 9743 Skrevet 15. Juli, 2015 Ja McQueen, det sted eller et alternativ til det har i den grad potentiale.Ikke mindst hvis der blev tilbudt 20 eller 30 minutter, der relativt betragtet ikke nødvendigvis behøver at inkludere jacuzzi, eller være billigere minutvis end ved 60 minutter.Men Copenhagen Sauna Club virker til at være målrettet et snævrere mere købedygtigt publikum, og ønsker vel ikke os andre som gæster?Jeg kan efter at have besøgt denne mindre dagklub i NRW kun drømme, ikke om de samme priser, men om et lignende økonomisk overkommeligt, men dyrere tilbud af et dansk bordel til os der gerne vil have god tid i en klub, og som ikke bryder os om at blive sluset ind og ud af døren, i skjul for andre og bare for at dyrke sex, men uden den hyggelige oplevelse, som det var at besøge for eksempel Luder Lounge, sådan som det foregår i den klub.Meget gerne en lukket medlemsklub med kontingent, og eller entre Luder Loungehttp://luder-lounge.de/index.php/ll-home.htmlMåske en klub skulle hedde noget andet i Danmark Venlig hilsenRejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 757 Skrevet 7. Juli, 2017 Nogen der ved, hvilken version af fransk, pigerne i Copenhagen Sauna Club yder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andreasssss 0 Skrevet 26. December, 2018 (edited) RasmusL skrev, den 31-03-2015 at 06:11: Blev taget imod af den søde telefon dame. Hvordan ser hun ud? Kan man også vælge hende? Angående Copenhagen Sauna Club Redigeret 26. December, 2018 af andreasssss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 26. December, 2018 De gange jeg har været der, har det ikke været muligt at vælge telefondamen. Syntes nu også pigerne der var på vagt var mere attraktive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andreasssss 0 Skrevet 26. December, 2018 men hvordan så hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andreasssss 0 Skrevet 26. December, 2018 Val Venis skrev, for 1 minut siden: De gange jeg har været der, har det ikke været muligt at vælge telefondamen. Syntes nu også pigerne der var på vagt var mere attraktive. kunne du finde på at vælge hende? hvor gammel var hun ca tror du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andreasssss 0 Skrevet 26. December, 2018 Fordi jeg plejer at foretrække dem pga de er mindre generte men gider ikke hvis hun er grim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 26. December, 2018 Det kan jeg ikke huske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andreasssss 0 Skrevet 27. December, 2018 Nogen der ved om Telefondamen/reptionisten havde meget tøj på eller om hun ligner hende på billedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 27. December, 2018 De billeder, der er på hjemmesiden har intet at gøre med virkeligheden. Hvis du ankommer på et tidspunkt udenfor sene weekender, så er telefondamen en af pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andreasssss 0 Skrevet 27. December, 2018 Hvis jeg kommer på en hverdag. Har hun meget tøj på? og kan man vælge hende. Og er det nogensinde pigerne der åbner så man kan se hvordan de er at tale til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg