Guest RasmusL Skrevet 30. Marts, 2015 Hej EG Havde egentlig aftalt med mig selv, at jeg ikke skulle besøge nogen pige før jeg skal til Prag. da pengene skal bruges til lidt ekstra forkælelse dernede Meeeen blev noget nysgerrig efter hvad "Copenhagen sauna club" på ålekistevej 230 var for noget. Efter at have læst lidt om det herinde. http://copenhagen-nightlife.com Mega fedt koncept. Og super afslappende. 30 min i spa med pigen og 30 min på værelset til 1800 kr indgangen til stedet er desværre ikke så diskret Var den enste kunde da det var lidt sent på natten så vi havde jacuzzien for os selv. Man kan risikere at der sidder andre i den. Så er ikke for de generet Man skal dog passe lidt på hvis man har fået er par øl, da det slår ret hårdt at komme i en varm Jacuzzi Stedet har desværre ikke en vagtplan eller nogle billeder af pigerne. Så det er lidt et sats om der er en pige som falder i ens smag. Som sagt blev godt ramt af den varme Jacuzzi så selve sex delen er desværre ikke værd at skrive om /Rasmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Marts, 2015 Tak for en fin anmeldelse af dette noget utraditionelle sted. Kan du sige lidt om standarden af de piger, du mødte i klubben? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. Marts, 2015 Spændende, hvordan fungerer det med at vælge pige, afregning mv? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 31. Marts, 2015 Blev taget imod af den søde telefon dame. Og vist ind i et vente rum hvor både afregning og hvor pigen kom og hilste. Den anden pige som også var på vagt, var oppe på et værelse med en gæst, så havde kun den ene valg mulighed. Så den anden pige i gangen, begge var i 20'erne ret alm af udseende. Jeg havde hørt om stedet nogle gange før. Men altid troet at det kun var piger på 40+ derinde. Indtil jeg læste en anmeldelse herinde, som afkræftede min fordom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 31. Marts, 2015 Mødte en anden fyr ved hoveddøren. Så telefon damen troede at vi kom sammen da hun åbnede. vi blev vist ind sammen i vente rummet/receptionen og pigen hilste på os begge og gik igen. han sagde så ellers tak til telefon damen da pigen ikke faldet i hans smag og smuttede igen. heldig for mig efter som der kun var en tilgængelig. men var lidt akavet :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 31. Marts, 2015 Så det er dybest set bare et alm bordel? ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 31. Marts, 2015 Så det er dybest set bare et alm bordel? I bund og grund ja - med jacuzzi/sauna som et stort og vigtigt element i "servicen" Husker fra mine besøg på stedet - at det virker langt mindre stressende end eksvis et bordel. Virker også som pigerne gav sig bedre tid (no offense) Men som anmelder skriver - så er det lidt ærgerligt, at stedet ikke har billeder af pigerne på hjemmesiden. Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 31. Marts, 2015 Ok, jeg blev nysgerrig på stedet, fordi det umiddelbart lød som det koncept Rejse har efterlyst i årevis? Hvordan afregner man med pigerne og hvordan er priserne ca? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 31. Marts, 2015 (edited) Trænger du til en tur i jacuzzi, Liv? Redigeret 31. Marts, 2015 af tzatiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2015 Jeg er på livs side, jeg blev os vildt nysgerrig nu... Måske man skulle prøve det a hehe ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 31. Marts, 2015 Kender desværre ikke deres prisliste. Jeg sagde bare at jeg gerne ville en tur i spa også 30 min alm sex og det blev 1800 kr fordelingen af pengene eller andre enkelt ydelser kender jeg ikke. Man afregner i vente værelset inden man enten går i spa eller på værelset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuddler 444 Skrevet 31. Marts, 2015 Tak for en fin anmeldelse af dette noget utraditionelle sted. Anderledes ja, men ikke utraditionel, for stedet har sine egne traditioner og har været der meget længe. Det har bare kørt en meget stille eksistens i alle årene. Rettet mod forretningsmænd, der vil underholde deres gæster. Priserne ligger på ca. samme niveau som på de danske klinikker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klik-Mix 77 Skrevet 1. April, 2015 Jeg tror jeg besøgte Copenhagen Saunaclub første gang for 27-28 år siden. Tilbage i slut 80’erne. Det er længe siden jeg sidst har været der, men konceptet har åbenbart ikke ændret sig. Og det er fint, for det virkede Jeg har brugt 10000’vis af kroner på det sted. Og generelt har jeg kun haft rigtig gode oplevelser der - selvfølgelig afhængig af pigen du “scorede". SPA, massage og lækker sex. Betegnelsen GFE med kys og fransk uden eksisterede på Copenhagen Saunaclub allerede den gang. Med fryd må jeg mindes Ulla tilbage i 1989. Jeg besøgte hende 5-6 gange, og det lykkedes mig at score hende private også. Vi boede begge på Østerbro, så vi sås nogle gange, indtil jeg rejste udenlands et stykke tid. Gud ved hvor hun er idag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2015 Man betaler 1800 som minimum og det er for en time.. Andre ydelser afregner man med pigen. Det er kun en pige man er sammen med, men der er valgmuligheder.. Kan bare huske at telefonpigen sprang ind som pige også på en vagt, hvor vi var 6 piger, og jeg betalte 600 til den fælles eb annonce. Så kun en vagt til mig her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2015 Ja, hvorfor kan man ikke se hvilke piger der er på vagt? Det ville da være en fordel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 13. Juli, 2015 Det ville virkelig have været en fordel, hvis der var en vagtplan.Jeg var forbi i dag omkring kl. 17, da min nysgerrighed var blevet vakt.Lidt irriterende er der i øjeblikket en masse vejarbejde, men så fik jeg da lejlighed til at parkere lidt længere væk. Bilen skjulte jeg på Skjulhøj Allé.Man kan godt føle sig lidt forlegen, når man venter på, at døren bliver lukket op, da placeringen ikke er så diskret. Men at der er nr. 230 på den vej, er man ikke i tvivl om, for det står med store tal ud mod gaden. På døren er der et skilt, hvor der står "Copenhagen Sauna Club", og så er der i øvrigt to dørspioner, og derudover en lem eller lignende i døren, som telefondamen brugte til at se mig an med. Da døren så (endelig) blev lukket op, så blev jeg taget imod af en fin pige, der dog ikke talte dansk. Hun stillede et spørgsmål, som jeg i min forvirring over ikke at møde en dansktalende omfattede som "kommer du lige fra arbejde af", men som i virkeligheden var, om jeg havde været der før. Men det var så heller ikke værre, end at svaret uanset spørgsmålet var "nej". Et skud i tågen er, at hun var svensk.Man kommer ind i en gang, og for enden er der et venteområde. Venteområdet er det, man ser på et af billederne fra hjemmesiden, hvor der er en bar. Der er en sofa til højre for én, når man kommer ind. Det er den sofa, der er billede af på hjemmesiden, hvor en herre har selskab af to damer.Da jeg har svaret nej til, at jeg har været der før, så får jeg lige en hurtig opremsning af vilkårene: "Spa, massage og sex - kr. 1800,-". Det synes jeg lød meget som forventet, og takkede derfor ja.Hun bad mig vente og tage plads i sofaen, mens jeg blev præsenteret for udvalget.Ind kommer en kvinde (slut 30'erne tror jeg) og præsenterer sig, men jeg når slet ikke at fange navnet. Tror det var noget med S, og hun lød dansk.Telefondamen kommer tilbage og spørger, hvilken pige jeg kunne tænke mig. Og jeg tænker, "øh.. hvilken pige.. er du da med i udvalget, eller er det en spøg". Da jeg er lidt forvirret over det hele og i øvrigt smadder nervøs, så var det bare meget nemmere at fremstamme noget i retning af, om det er ok at komme igen en anden dag. Det var helt fint, og jeg følte ikke, at det blev taget ilde op.Det er meget muligt, at jeg er naiv, men jeg havde håbet lidt på nogle kvinder, som måske lignede lidt mere dem på billederne.Det er så også første gang, at jeg bevæger mig ud fra min vante sfære: Thai-massage-klinikker (og det er da kun lige akkurat, at jeg kan sige det i flertal). Derfor sad mine nerver uden på tøjet og har helt sikkert også være medvirkende til, at jeg hurtigt fortrak igen.Men da jeg ikke fik fuldført min mission overvejer jeg, om det ville være upassende at vende tilbage senere på aften. Det er jo ikke fordi det på søgninger her på siden virker som om, at der findes andre steder, der kan det, som "Copenhagen Sauna Club"'s hjemmeside giver sig udtryk for. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 13. Juli, 2015 Det er jo ikke fordi det på søgninger her på siden virker som om, at der findes andre steder, der kan det, som "Copenhagen Sauna Club"'s hjemmeside giver sig udtryk for.Følger du slet ikke med? Prøv så lige at søge lidt under Tyskland mv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 13. Juli, 2015 Følger du slet ikke med? Prøv så lige at søge lidt under Tyskland mv.Tak for tippet omkring Tyskland. Det har jeg også luret på, men tiden er ikke lige til at tage dertil for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 13. Juli, 2015 Jeg tror jeg besøgte Copenhagen Saunaclub første gang for 27-28 år siden. Tilbage i slut 80’erne. Det er længe siden jeg sidst har været der, men konceptet har åbenbart ikke ændret sig. Og det er fint, for det virkede Jeg har brugt 10000’vis af kroner på det sted.I slut 80'erne? Av for den, det var mange penge dengang. Tilbage til nutiden og priserne i dag, så lyder det lyder temmelig pebret, at man betaler 1.800 for en time - og så skal betale for sex derudover. Er det så de sædvanlige klinikpriser, dvs. 2.000 for en time, altså 3.800 i alt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 13. Juli, 2015 Tilbage til nutiden og priserne i dag, så lyder det lyder temmelig pebret, at man betaler 1.800 for en time - og så skal betale for sex derudover. Er det så de sædvanlige klinikpriser, dvs. 2.000 for en time, altså 3.800 i alt?Det var bestemt ikke det indtryk, jeg fik. Hverken af at være der eller af hvad andre har skrevet.Alt i alt kr. 1800,- for en time, som indeholder ½ time spa og ½ time alm. sex.Men jeg kan da have misforstået noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 13. Juli, 2015 Man betaler 1800 som minimum og det er for en time.. Andre ydelser afregner man med pigen.Ok, jeg blev bare forvirret af dette indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 14. Juli, 2015 Det var bestemt ikke det indtryk, jeg fik. Hverken af at være der eller af hvad andre har skrevet.Alt i alt kr. 1800,- for en time, som indeholder ½ time spa og ½ time alm. sex.Men jeg kan da have misforstået noget.det er korrekt forstået en halv time af hver for 1800 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 14. Juli, 2015 (edited) Jeg har efterhånden besøgt CSC 3-4 gange med nogen kammerater, senest for en tre års tid siden.Konceptet fungerer som Scrap2000 beskriver:Du kommer ind og bliver henvist til de bløde sofaer, budt på en drink/øl/vand og så defilerer de ledige piger ellers forbi så du selv kan vælge hvem du vil være sammen med.Efter du har valgt en pige er det en tur i boblebad og så i kanen Sidst jeg var der, var med to kammerater. Der var tre piger og vi "fik" hver den pige vi helst ville være sammen med (smag og behag er heldigvis forskellig). Det var alle danske, yngre og pæne piger.Vi tog en fællestur i spabadet alle seks og efter en stykke tid røg vi hver til sit. Alt i alt en rigtig god oplevelse.Ville dog afstå en tur i boblebad med andre end nogen jeg kender.....! PS Den pris der er oplyst er både for spa og sex. Redigeret 14. Juli, 2015 af reteph19 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 14. Juli, 2015 (edited) Jeg havde også en tilsvarende tur med nogle venner for 15-20 år siden, men det var i en stor villa helt ude ved Tuborg. Konceptet var det samme med fællesjacuzzi og det hele - måske var de to steder affilierede?Anyway, et glimrende koncept, omend lidt dyrt. Redigeret 14. Juli, 2015 af Jesse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 15. Juli, 2015 Det sted har så stort et uforløst potentiale! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg