Hop til indhold
Guest Kowalski

Gran Torino'en og jeg

Recommended Posts

Guest Kowalski

tjekker ud, og siger tak for en sjov, underholdende, lærerig, og nogle gange grænseløst irriterende tid som moderator.

fra 1ste april ændrer min arbejdsmæssige situation sig på en sådan måde at jeg hverken kapacitetsmæssigt eller etisk kan fortsætte i hvervet.

det har langt det meste af tiden været en fornøjelse, og jeg kommer til at savne mine gode kollegaer som moderatorer, og de mange man har lært at kende via debatterne. jeg er derfor også helt overbevist om at moderatorerne finder en mere end fuldgod erstatning :)

så det her bliver min sidste tråd som skribent herinde

profilen er åben lidt endnu, dog maks et par dage, så hvis nogen har noget de vil af med i relation til mig, så kan man sende en PM

V8eren står og brummer, og jeg siger tak for nu, og ønsker jer alt det bedste.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for et godt samarbejde, Kowalski.

Det har været en fornøjelse at lære dig at kende. Du er et godt menneske med stor integritet.

Jeg er ked af at private årsager gør at du må trække dig, men jeg ønsker dig alt det bedste fremover :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stor tak til Kowalski for din tid som moderator - jeg synes du altid har været hurtig i optrækket - enketlte gange måske lidt for hurtig, men ellers tilpas hård og retfærdig, så du har om nogen været med til at bringe og holde ro på gemytterne og gøre Eroguide til et mere behageligt sted at være - især synes jeg du har været god til at forsvare pigerne  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stor tak til Kowalski for din tid som moderator - jeg synes du altid har været hurtig i optrækket - enketlte gange måske lidt for hurtig, men ellers tilpas hård og retfærdig, så du har om nogen været med til at bringe og holde ro på gemytterne og gøre Eroguide til et mere behageligt sted at være - især synes jeg du har været god til at forsvare pigerne  :)

 

Din sidste sætning er vel ikke uden en vis ironi ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din sidste sætning er vel ikke uden en vis ironi ? :)

 

Absolut ikke, da jeg synes at Kowalski har været god og hurtig til at gribe ind - langt bedre end tidligere moderatorer, når der er blevet lækket personlige oplysninger og skrevet mindre pænt om pigerne  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil godt takke for samarbejdet og og er ked af at vi mister en god kollega. God vind fremover. Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din indsats, Kowalski. Så er din ridetur på tyren ved at være forbi :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pokker til timing - nu kommer jeg til at brænde inde med et større parti idol-samlebilleder.

 

                  Q1-A2_penguins_kowalski.jpg

 

Tak for indsatsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Tak for indsatsen....det bliver lidt af en udfordring for din eventuelle afløser at leve

op til dig...held og lykke i fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tur  ;)

 

Gran-Torino-HD-Wallpapers-CLINT-EASTWOOD

 

Nå, sådan ser øsen ud :).

Det plejer da vist at være en af den kaliber, som Growler kører rundt i. Skulle Kowalski i virkeligheden ............... :D :D :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger også tak for indsatsen til Kowalski, men stiller i samme ombæring det spørgsmål, om et Eroguide i støt fremgang vil kunne blive ved med at håndtere driften, fortsættende på et grundlag af frivillige ulønnede moderatorer.

 

Mig forekommer det mig at arbejdsbyrden som Moderator er for stor, og at Admin formentlig af gode grunde har svært ved at opretholde et langsigtet stabilt team, med et stort nok antal tilstrækkeligt kompetente frivillige.

 

Kompetent er de dem der er der, men er der andre end Admin selv, og Moderator der til nu har vist sig langtidsholdbare?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg siger også tak for indsatsen til Kowalski, men stiller i samme ombæring det spørgsmål, om et Eroguide i støt fremgang vil kunne blive ved med at håndtere driften, fortsættende på et grundlag af frivillige ulønnede moderatorer.

 

Mig forekommer det mig at arbejdsbyrden som Moderator er for stor, og at Admin formentlig af gode grunde har svært ved at opretholde et langsigtet stabilt team, med et stort nok antal tilstrækkeligt kompetente frivillige.

 

Kompetent er de dem der er der, men er der andre end Admin selv, og Moderator der til nu har vist sig langtidsholdbare?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Tak for interessen, som jeg ved er positiv ment.

 

I den nye forumversion, som er på trapperne (håber vi/regner vi med) skulle det være muligt at oprette "superbrugere" på Eroguide. Det vil hjælpe ledelsen, at få gjort nogle brugere herinde til superbrugere, og vi har allerede internt talt om en gruppe egnede kandidater til den post.

 

Derudover vil der snarest være en afløser parat for Kowalski.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for indsatsen Kowalski...  du er en moderator jeg VIRKELIG kommer til at savne... du havde sgu sans for det!! 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...