Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=181

 

Nostalgi for alle pengene. I en anden tråd havde jeg vedhæftet billeder af en række af mine all-time favoritter. Én af pigerne var en meget ung og petite blondine som kaldte sig Dori. Hun havde et uskyldsrent ansigt og den lækreste smalle røv, branchen til dato har set. Hun var blandt de mange lækre piger i det hedengangne Passiongirls. Åh, hvor jeg dog længes efter de gode gamle dage med det store tag-selv bord af unge lækre østeuropæere.

 

Jeg vil tro, at den sidste gang jeg var sammen med Dori var ca. syv år siden. Jeg har et par gange forsøgt at finde hende igen, men det var som om hun helt havde forladt branchen. Jeg fandt hendes billeder bl.a. i USA, men det viste sig hver gang at være fake annoncer. 

 

Stor var min overraskelse, da hun dukkede op hos Mansion, som jeg efterhånden synes skamrider de samme 7-8 piger igen og igen. Jeg bestilte tid med det samme og fik den længe ventede genforening med Dori, nu Dora. Og hvordan var det så? Pigen ser stadig godt ud, noget ældre selvfølgelig, men hendes ansigt er stadig kønt og uskyldigt. Hun har fået pumpet brysterne op i en størrelse x-large, hvilket ikke behager mig, men de var lavet super flotte og bløde. Derudover må jeg sige, at jeg var en smule skuffet over resten af den engang så smækre ungpigekrop hér syv år senere. 8-10 kilo og en røvtatovering rigere, desværre. 

 

Nå, hun er stadig en lækker pige og jeg havde selvfølgelig ingen problemer med at nyde gensynet i fulde drag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedhæftet er vel billeder fra 7 år siden ;)?

 

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener? Jeg fornemmer, der er tale om en form for humor, men jeg forstår den desværre ikke. Altså billedet til højre er fra dengang, mens billedet til venstre er fra den aktuelle profil. Jeg har valgt et billede, som er direkte sammenligneligt pga. posituren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget sjovt at se de to billeder sammen!  Ja tiden går desværre, og alt ændrer sig!  Men vi er så priviligerede, at vi bare kan skifte pigen fra vores nostalgisk hukommelse ud med en tilsvarende model, som har samme alder som den anden havde dengang. Selvom vores egne kroppe ældres også. Men det taler ingen om ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil sige du ikke har samme opfattelse som anden tråd under efterlysninger.

Det var en ret kritisk fortolkning af billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil sige du ikke har samme opfattelse som anden tråd under efterlysninger.

Det var en ret kritisk fortolkning af billeder.

 

Hvis du er mig, som du spørger vil jeg sige både og. Jeg skriver i min anmeldelse at jeg var en smule skuffet over tidens tand, og at hun vejede 8-10 kilo mere end dengang for måske syv år siden. Hun havde en lille smule mave, men slet ikke så slemt som det lyder i den anden tråd. Mit eget gæt er at hun lander på 55-60 kilo, som jo ikke er meget, men pga. hendes lave højde og store bryster ser det måske værre ud end det er. Jeg vil dog slå fast, at jeg bestemt synes hun endnu er køn og et besøg værd. Hun fortalte mig, at hun ville komme tilbage til sommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...