Hop til indhold
EPO

Monique en billig kvalitets oplevelse

Recommended Posts

Jeps, hun er der stadig, bare under en anden annonce. Tror de bytter lidt rundt for at "optimere" forbruget af annoncekroner under EG's nye retningslinier :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Monique igen i dag - hun er her åbenbart til den 3/8 - og det var mindst lige så godt og frækt som sidst jeg var der (se evt. kort anmeldelse i denne tråd). Hvis man er til en medlevende, blid og supervelskabt ung-pige model, som selv tænder semi-deep, så er hun absolut et fund til prisen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Monique igen i dag - hun er her åbenbart til den 3/8 - og det var mindst lige så godt og frækt som sidst jeg var der (se evt. kort anmeldelse i denne tråd). Hvis man er til en medlevende, blid og supervelskabt ung-pige model, som selv tænder semi-deep, så er hun absolut et fund til prisen!

Har du et link til hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg savner også Monique. Det er nok de bedste nødder, som er set i branchen. Husker også hendes fotos med Italy bikinien. Den var ved at sprænges. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nicegent skrev, for 45 minutter siden:

Conie har arbetat med monique och är här nu. Spørg henne ;)

Kan du uddybe dette? Conie hvor? Og er Monique også her??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...