Hop til indhold

Monique en billig kvalitets oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Hehe... har godt nok også haft kig på de bryster nogle gange :grin:

Nammenam...

Skrevet

Jeps, hun er der stadig, bare under en anden annonce. Tror de bytter lidt rundt for at "optimere" forbruget af annoncekroner under EG's nye retningslinier :)

• 2 months later...
Skrevet

Besøgte Monique igen i dag - hun er her åbenbart til den 3/8 - og det var mindst lige så godt og frækt som sidst jeg var der (se evt. kort anmeldelse i denne tråd). Hvis man er til en medlevende, blid og supervelskabt ung-pige model, som selv tænder semi-deep, så er hun absolut et fund til prisen!

Skrevet

Besøgte Monique igen i dag - hun er her åbenbart til den 3/8 - og det var mindst lige så godt og frækt som sidst jeg var der (se evt. kort anmeldelse i denne tråd). Hvis man er til en medlevende, blid og supervelskabt ung-pige model, som selv tænder semi-deep, så er hun absolut et fund til prisen!

Har du et link til hende?

• 9 months later...
Skrevet

Hej alle

hvad blev der af denne pige? 

Skrevet

Jeg savner også Monique. Det er nok de bedste nødder, som er set i branchen. Husker også hendes fotos med Italy bikinien. Den var ved at sprænges. 

Skrevet
Nicegent skrev, for 45 minutter siden:

Conie har arbetat med monique och är här nu. Spørg henne ;)

Kan du uddybe dette? Conie hvor? Og er Monique også her??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.