Hop til indhold
HenrikDK

Tanja har da helt tabt sutten...

Recommended Posts

Gæst

Undskyld, at jeg vender tilbage til dette indlæg, men hvorfor egentlig det?

 

Frk. Harm er ikke sart i sine sproglige appeller (pathos), men at drage neoliberalisme - formentlig fra Midtwesten - ind i billedet - er simpelthen for stærk medicin.

 

Ja ser der er vi enige og jeg må indrømme at jeg ikke forstod en dyt af hendes blog-indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har I nogensinde set meget kristne mennesker diskutere deres religion indbyrdes? De diskuterer de mere eksotiske hjørner, og ikke selve fundamentet, for det kan der ikke pilles ved.

 

Tanja Rahms indlæg på den der blog er ikke rettet mod os, men er så vidt jeg kan se debat med hendes egne. Derfor kan hun roligt skrive "neoliberalismens mørke kræfter" i første afsnit, for det vil alle i artiklens målgruppe være enige med hende i. Der er så vidt jeg ved på den yderste venstrefløj debat om det er seksuelt frigørende, eller om det er undertrykkende. Så vidt jeg kan afgøre ved at skimme (for jeg gider ærlig talt ikke nærlæse dette navlepillende RUC lort), så forsøger Tanja Rahm at argumentere for at det er undertrykkende ved at beskrive at det modsatte synspunkt er modstandernes (de liberales) synspunkt og derfor kan det ikke være sandt.

Denne argumentationsform hedder guilt by association, og er en logisk fejlslutning som er beskrevet her: http://www.nizkor.org/features/fallacies/guilt-by-association.html

 

Set fra en positiv vinkel så er Tanja opsat på at vise hvor mange fremmedord hun har lært på RUC så hendes masse-appel er forsvundet.

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg


Link til indlæg

:)

 

Titman ...... Din og min fælles sag har vi i tråden "Store patter".

 

Og der står jeg af. At kvæles blandt en masse store patter sammen med dig og Titman .... :eek: 

 

Nej så prøver jeg hellere at diskutere med frk Rahm.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og der står jeg af. At kvales blandt en masse store patter sammen med dig og Titman .... :eek: 

 

Nej så prøver jeg hellere at diskutere med frk Rahm.

Her må jeg dog fortælle, at både hr. Titman og jeg går ind for en kollektiv deling af goderne, og at der blandt mange at brysterne nok kan være plads til en voksen Svensker.

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Socializmus i al ære, men vedrørende patter er jeg soloist, egoist og totalt ligegyldig indenfor dem der bliver uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...