Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 I alle kan ryge direkte ind på chatten og lykønske montezi Han er den eneste af os herinde - så vidt jeg ved - der kan klare mosten uden at springe i luften undervejs Er vi andre taliban krigere? Siden vi render og springer i luften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Hvad er der nu galt i at spise mad af en måtte???? Ja ærlig talt.. Hvad er der galt med at være iført sit fineste Gorillaslips til sådan et arrangement..? Det er jo sjældent, at fugle bygger rede i nøgne træer.. God fornøjelse..! VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Er vi andre taliban krigere? Siden vi render og springer i luften? Nej, for så ville vi sprÆnge i luften ... sprInge i luften er sådan noget volleyball spillere gør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. Marts, 2015 Hvis "bordet" lå på maven, så ville der også være et sted at stille sushi pindene når der skulle skåles i sake 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Ad! Du er da godt nok blevet sart! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Nej, for så ville vi sprÆnge i luften ... sprInge i luften er sådan noget volleyball spillere gør Ihhhh altså! Jeg mener jo selvfølgelig sprÆnge for dælen for dylen.... eller det tror jeg da nok jeg gør jeg mener det Morten mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 30. Marts, 2015 Går det fremad med bodysushi'en? Eller er i gået over til kødpølse i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Marts, 2015 Vi kan vist spise suhsi hver dag fisk er jo sundt.. meget fisk er meget sund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Marts, 2015 Går det fremad med bodysushi'en? Eller er i gået over til kødpølse i stedet Ja vi elsker pølser.. men starter lige med sushi først. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 1. April, 2015 Hvem blev den udvalgte her? ham jeg havde forudsagt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg