Gæst Skrevet 25. Marts, 2015 Vi er to frække tøser som vil nyde at ha et dejlig måltid af sushi som er anrettet på en super fræk fyr ??? Er der nogen som tør at melde sig Hvad der sker efter måltidet vides ikke 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 25. Marts, 2015 Vi er to frække tøser som vil nyde at ha et dejlig måltid af sushi som er anrettet på en super fræk fyr ??? Er der nogen som tør at melde sig Hvad der sker efter måltidet vides ikke Hvad vil I give? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 25. Marts, 2015 Ja da... er altid klar på nye sjove og frække oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tulle 32 Skrevet 25. Marts, 2015 Jeg er en ung og flot fyr, som meget gerne vil hjælpe jer skriv bare i messenger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2015 Hvad vil I give? 2 stk. fiskefilet med det hele 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 25. Marts, 2015 Kom til Hovedstaden og jeg er klar. Fiskene må I selv spise. Ellers ingen betingelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2015 I sender bare nogen fede billeder. .så må vi se hva i kan byde på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. Marts, 2015 I sender bare nogen fede billeder. .så må vi se hva i kan byde på Skal man være fed ? haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2015 Skal man være fed ? haha Dig igen Nille med diller.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 25. Marts, 2015 I sender bare nogen fede billeder. .så må vi se hva i kan byde på Hun forsøger bare at lokke nogle selfier ud af jer. Hun er måske en sociologstuderende, som skal forsvare en afhandling angående liderlige mænds dumhed. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukkake 196 Skrevet 26. Marts, 2015 Jeg tør ikke tage mine underbukser af i nærheden af 2 piger der tygger på råt kød. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 26. Marts, 2015 Montezi har meldt sig! så kan vi andre godt trække os 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 26. Marts, 2015 (edited) Der er plads til masser af sushi på min krop. Redigeret 26. Marts, 2015 af Bear 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 26. Marts, 2015 Arh Morten, med din vindende personlighed og positive indstilling synes jeg ikke du skal afskrive dig selv på forhånd :lol: 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 26. Marts, 2015 (edited) Der er plads til masser af sushi på mon krop. Det er nok ikke på kroppen sushien skal anrettes, hvis jeg kender Pink Lady ret - synes udtrykket "running sushi" får ny mening PS. der er plads til masser af sushi på mit futtog Redigeret 26. Marts, 2015 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 26. Marts, 2015 Jeg skal naturligvis ikke blande mig i jeres udfoldelse. Men er blot mistænkelig over kombinationen af rå fisk og nosseost. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Marts, 2015 Der er plads til masser af sushi på min krop. Så kommer du rigtigt til at lugte af fisk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 26. Marts, 2015 (edited) Arh Morten, med din vindende personlighed og positive indstilling synes jeg ikke du skal afskrive dig selv på forhånd Du lader da til at være en dejlig dreng, Montezi. Det ligger sådan at jeg kan huske en vis herskerinde fra Esbjerg skulle bruge en knægt til et show i en klub sidste år. Kan du huske hvem hun valgte og hvorfor ? Behøver jeg så at sige mere Vi kan godt lade de andre knægte drømme lidt Redigeret 26. Marts, 2015 af Morten1981 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 26. Marts, 2015 Pigerne vil simpelthen have en portion Montezi med seks pund rødspætte afskær. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Lyder skægt Pink Lady.. Jeg er altid frisk på lidt sjove og anderledes indslag og stiller gerne min abekrop til rådighed .. jeg sender nogen billeder.. men ingen pikbilleder før pikken virker igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Det er et ønske min kære veninder har.. hun har set en film hvor man bruger manden som tallerken.. Ja og hun kunne hurtig lokke mig til at lave et opslag.. Og jeg må sige hu ha der var mange flotte og lækre tallerkener iblandt.. nu ska vi bare ha udvalgt den bedste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Lyder skægt Pink Lady.. Jeg er altid frisk på lidt sjove og anderledes indslag og stiller gerne min abekrop til rådighed .. jeg sender nogen billeder.. men ingen pikbilleder før pikken virker igen Dejlig med et stykke frivillige mandfolk .. men det er turn off en abe krop hader hår i maden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg