Hop til indhold

Fræk mand søges til levende sushi anretning

Featured Replies

Skrevet

:-P  Vi er to frække tøser som vil nyde at ha et dejlig måltid af sushi som er anrettet på en super fræk fyr ???

Er der nogen som tør at melde sig  :-P

Hvad der sker efter måltidet vides ikke  :eek:

• Svar 59
  • Visninger 5.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Arh Morten, med din vindende personlighed og positive indstilling synes jeg ikke du skal afskrive dig selv på forhånd :lol:

• Hun forsøger bare at lokke nogle selfier ud af jer. Hun er måske en sociologstuderende, som skal forsvare en afhandling angående liderlige mænds dumhed.

• 2 stk. fiskefilet med det hele

Skrevet

:-P  Vi er to frække tøser som vil nyde at ha et dejlig måltid af sushi som er anrettet på en super fræk fyr ???

Er der nogen som tør at melde sig  :-P

Hvad der sker efter måltidet vides ikke  :eek:

Hvad vil I give? :mrgreen:

Skrevet

Jeg er frisk!

Skrevet

Ja da... er altid klar på nye sjove og frække oplevelser ;)

Skrevet

Jeg er en ung og flot fyr, som meget gerne vil hjælpe jer :) skriv bare i messenger

Skrevet

Hvad vil I give? :mrgreen:

2 stk. fiskefilet med det hele :cool:

Skrevet

Kom  til Hovedstaden og jeg er klar. Fiskene må I selv spise. Ellers ingen betingelser.       :mrgreen:       :-P     :arrow:

Skrevet

I sender bare nogen fede billeder. .så må vi se hva i kan byde på  :-P

Skrevet

Skal man være fed ? haha

Dig igen Nille med diller..  :-P

Skrevet

I sender bare nogen fede billeder. .så må vi se hva i kan byde på  :-P

Hun forsøger bare at lokke nogle selfier ud af jer. Hun er måske en sociologstuderende, som skal forsvare en afhandling angående liderlige mænds dumhed. :)

Skrevet

Jeg tør ikke tage mine underbukser af i nærheden af 2 piger der tygger på råt kød.

Skrevet

Der er plads til masser af sushi på min krop. :)

Redigeret af Bear

Skrevet

Arh Morten, med din vindende personlighed og positive indstilling synes jeg ikke du skal afskrive dig selv på forhånd :lol:

Skrevet

Der er plads til masser af sushi på mon krop. :)

Det er nok ikke på kroppen sushien skal anrettes, hvis jeg kender Pink Lady ret - synes udtrykket "running sushi" får ny mening  :)

PS. der er plads til masser af sushi på mit futtog  :D

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Jeg skal naturligvis ikke blande mig i jeres udfoldelse. Men er blot mistænkelig over kombinationen af rå fisk og nosseost. :sad:

Skrevet

Der er plads til masser af sushi på min krop. :)

Så kommer du rigtigt til at lugte af fisk :D

Skrevet

Arh Morten, med din vindende personlighed og positive indstilling synes jeg ikke du skal afskrive dig selv på forhånd :lol:

Du lader da til at være en dejlig dreng, Montezi. 

Det ligger sådan at jeg kan huske en vis herskerinde fra Esbjerg skulle bruge en knægt til et show i en klub sidste år. 

Kan du huske hvem hun valgte og hvorfor ? Behøver jeg så at sige mere  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Vi kan godt lade de andre knægte drømme lidt

Redigeret af Morten1981

Skrevet

Pigerne vil simpelthen have en portion Montezi med seks pund rødspætte afskær.

Skrevet

Lyder skægt Pink Lady.. Jeg er altid frisk på lidt sjove og anderledes indslag og stiller gerne min abekrop til rådighed :D .. jeg sender nogen billeder.. men ingen pikbilleder før pikken virker igen :D

Skrevet

Det er et ønske min kære veninder har..  :-P  hun har set en film hvor man bruger manden som tallerken.. Ja og hun kunne  hurtig lokke mig til at lave et opslag..  :eek:

Og jeg må sige hu ha der var mange flotte og lækre tallerkener iblandt.. nu ska vi bare ha udvalgt den bedste  :-P  

Skrevet

Lyder skægt Pink Lady.. Jeg er altid frisk på lidt sjove og anderledes indslag og stiller gerne min abekrop til rådighed :D .. jeg sender nogen billeder.. men ingen pikbilleder før pikken virker igen :D

Dejlig med et stykke frivillige mandfolk :shock: .. men det er turn off en abe krop  :-P  hader hår i maden  :-|

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.