Hop til indhold
Find

din pik er ikke stor nok

Recommended Posts

Gæst

Knibeøvelser er en god ting.. Dog skal de vedligeholdes om og om igen. Typisk bliver vi lidt slatten grundet inaktivitet, gælder også bækkenbunden, men nu også så meget andet. Vi er ikke bygget til at være sofadyr. Men det skal nu helst suppleres med noget planketræning og diafragma træning, for at holde cylinderen (korsettet) intakt. Yderligere lidt træning for s krumninger i rygsøjlen ville være fint, de dybe nakkeflexorer etc... Så er man ved at nærme sig en stærk funktionel krop, hvis man lige husker lidt forskelligartet motion... og kosten også har lidt at sige :-P

 

Man ser ofte unge pige, som nærmest ikke kan stå ret op og ned. Mange har denne der benet glider ind foran det andet. Umiddelbart tænker man, det er nok fordi hun synes det er smart.. men når hun så ryger i en ridetur.. så kommer den manglende spænstighed og styrke til overfladen. Bliver hun lidt slap dernede skal der selvfølgelig mere til, hun mærker alverden... nogle piger er nu spænstige nok, men ønsker alligevel en stor pik.. ligeså meget af visuelle grunde, ligesom nogle Mænd er til store balloner :-P

 

Mennnn... problemmet er nu heller større. Har du en medium eller lille, skal du jo bare besøge en anden end Ida og Lise, for gensidig fornøjelse er jo vigtig. Samme gælder med ikke købepiger. Hvis de plaprer om store Pikke, så er de jo bare ikke interessante for dig.. ingen grund til at søge mod dem, man ikke passer sammen med, op vi passer jo som sagt ikke sammen med alle :-P

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knibeøvelser er en god ting.. Dog skal de vedligeholdes om og om igen. Typisk bliver vi lidt slatten grundet inaktivitet, gælder også bækkenbunden, men nu også så meget andet. Vi er ikke bygget til at være sofadyr. Men det skal nu helst suppleres med noget planketræning og diafragma træning, for at holde cylinderen (korsettet) intakt. Yderligere lidt træning for s krumninger i rygsøjlen ville være fint, de dybe nakkeflexorer etc... Så er man ved at nærme sig en stærk funktionel krop, hvis man lige husker lidt forskelligartet motion... og kosten også har lidt at sige :-P

Man ser ofte unge pige, som nærmest ikke kan stå ret op og ned. Mange har denne der benet glider ind foran det andet. Umiddelbart tænker man, det er nok fordi hun synes det er smart.. men når hun så ryger i en ridetur.. så kommer den manglende spænstighed og styrke til overfladen. Bliver hun lidt slap dernede skal der selvfølgelig mere til, hun mærker alverden... nogle piger er nu spænstige nok, men ønsker alligevel en stor pik.. ligeså meget af visuelle grunde, ligesom nogle Mænd er til store balloner :-P

Mennnn... problemmet er nu heller større. Har du en medium eller lille, skal du jo bare besøge en anden end Ida og Lise, for gensidig fornøjelse er jo vigtig. Samme gælder med ikke købepiger. Hvis de plaprer om store Pikke, så er de jo bare ikke interessante for dig.. ingen grund til at søge mod dem, man ikke passer sammen med, op vi passer jo som sagt ikke sammen med alle :-P

Vi sagde ikke at vi ikke får nydelse af små pikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi sagde ikke at vi ikke får nydelse af små pikke!

 

Nej men det er da dejligt at kunne mærke fremfor at ligge og drømme...........

 

Historien om cocktailpølsen der rumstere i brøndby hallen er da en legende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, jeg har heldigvis aldrig fået at vide at min pik er lille. Til gengæld har jeg en veninde, der havde taget en fyr med hjem fra byen og aldrig hørt fra ham siden. Hun kunne ikke forstå hvorfor, før hun kom i tanker om at hun vist var kommet til at grine da han tog bukserne af :D:P

 

Nuvel -

Heldigvis er vores anatomi forskellig og der ER faktisk kvinder, der ikke er til store pikke. Jeg har en veninde, der er ekstremt lille forneden, som nærmest besvimer hvis hun ser en stor pik :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi sagde ikke at vi ikke får nydelse af små pikke!

 

 

En lille pik betyder det samme for en mand, som et par små bryster betyder for en kvinde 

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg har heldigvis aldrig fået at vide at min pik er lille. 

 

Tror du at pigerne fortæller det til dig hvis det er tilfældet ? fortæller du pigerne hvis deres bryster er små ?

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille pik betyder det samme for en mand, som et par små bryster betyder for en kvinde 

 

Er det virkelig sådan? Jeg har altid fået at høre at silicone lægger kvinderne ind for deres egen skyld. Men store pikke vil vi jo kun have for kvindernes skyld? Vel? Hvordan gik det i øvrigt for hun den danske læge der forlængede pikke i sin klinik, med resultat at de rådnede? Var hun ikke læge i Robinson-reality'en?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, en gorillas penis er meget lille. Men på den anden side så har han i sit harem uendeligt med females at underholde sig med, så han kan nok leve med sin lille penis.

 

He he

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det virkelig sådan? Jeg har altid fået at høre at silicone lægger kvinderne ind for deres egen skyld. Men store pikke vil vi jo kun have for kvindernes skyld? Vel? Hvordan gik det i øvrigt for hun den danske læge der forlængede pikke i sin klinik, med resultat at de rådnede? Var hun ikke læge i Robinson-reality'en?

 

Prøv at spørg og få svar - nogen opfører sig pænt og giver dig det svar du forventer - andre giver dig sandheden - 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille pik betyder det samme for en mand, som et par små bryster betyder for en kvinde 

 

Nej. For små bryster har en anden grad af synlighed, der er mulighed for at operere dem større med et nogenlunde acceptabelt resultat (her taler jeg om gennemsnit af befolkningens syn på det) og der er langt flere mænd som godt kan lide "små" bryster end der er kvinder der godt kan lide (decideret) små pikke til brug ved vaginalt samleje (her skønner jeg på måske tvivlsomt grundlag). Nu kan man som nævnt i tråden jo dyrke sex på mange andre måder end vaginalt samleje.

 

Nu er jeg ikke selv typen, der går op i størrelsen på en enkelt, isoleret kropsdel hos hverken mig selv eller andre, så diskussionen er lidt fremmed for mig. Mit indtryk er at langt de fleste kvinder også går mere op i helheden. Men enkeltdels-fetichister findes helt klart blandt begge køn. Så min pointe er blot at blandt denne minoritet hos hvert køn, tror jeg der er flere mænd der synes om små bryster end der er kvinder der synes om små pikke.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at spørg og få svar - nogen opfører sig pænt og giver dig det svar du forventer - andre giver dig sandheden - 

 

Jeg prøver og prøver, men får altid detsamme svar. Jeg siger med en dåres stædighed gang efter gang at de allerfleste mænd - mig selv inklusive - elsker naturlige bryster, små eller store. Og får hver gang detsamme svar: "Det er ikke for jer, det er for mig"

Det er altså ikke sandt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver og prøver, men får altid detsamme svar. Jeg siger med en dåres stædighed gang efter gang at de allerfleste mænd - mig selv inklusive - elsker naturlige bryster, små eller store. Og får hver gang detsamme svar: "Det er ikke for jer, det er for mig"

Det er altså ikke sandt?

 

 

Vi får ikke pigerne herinde til at deltage i denne debat, for de risikere at miste kunder med cocktailpølser på den konto - vi lader spørgsmålet stå i vinden og blafre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror du at pigerne fortæller det til dig hvis det er tilfældet ? fortæller du pigerne hvis deres bryster er små ?

 

Alle piger har løjet for mig :( Min pik er lille :( Jeg græder mig i søvn i nat :(

 

Godt du er her til at kunne fortælle sandheden Morten1981. Du er min eneste sande ven

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille pik betyder det samme for en mand, som et par små bryster betyder for en kvinde

Hvad er der galt i at ha små bryster? Der er piger der er glade for deres små bryster og masser af mænd, der tænder på dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle piger har løjet for mig :( Min pik er lille :( Jeg græder mig i søvn i nat :(

 

Godt du er her til at kunne fortælle sandheden Morten1981. Du er min eneste sande ven

 

Ikke være trist lille abe. Gør som gorillaen - skaffe dig et harem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke være trist lille abe. Gør som gorillaen - skaffe dig et harem.

 

Schhhhh...... det har jeg skam allerede Bananas. Men fortæl det ikke til nogen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes min pik er af normal størrelse og syntes faktisk selv den er lille i forhold til dem fra håndbold holdet man sammenligner sig med når man er i bad efter træning og kamp.

Har hørt at jeg har en "blodpik" og ikke en kødpik som ser store ud. Når men til min pointe så har jeg altid fået af vide når der var damer med hjemme at den var stor....  så der må være noget om snakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Schhhhh...... det har jeg skam allerede Bananas. Men fortæl det ikke til nogen :D

 

Absolut ikke dont-tell-smiley-emoticon.gif

 

 

Navn og adresse til haremspigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille pik betyder det samme for en mand, som et par små bryster betyder for en kvinde

? Jeg har små bryster og ku ikke drømme om at lave den om, jeg går også altid selv, efter kvinder med små bryster.. Sådan er vi så forskellige..

Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle miste gæster af den grund, selvfølgelig kan man mærke forskel på størrelsen, hvis man har bare en smule følelse i skeden, jeg er også petit.

Det vigtigste er manden og hvad han gør med pikken.

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

? Jeg har små bryster og ku ikke drømme om at lave den om, jeg går også altid selv, efter kvinder med små bryster.. Sådan er vi så forskellige..

 

Ja ja. Men ikke des tro mindre er det da en kendsgerning, at når jeg ser dig for mine indre øjne, så ser jeg din ende og ikke dine bryster. Måske fordi det er din popo du stolt viser frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Teorien går på at kvinden i takt med at vi er begyndt at gå oprejst har udvalgt sine sexpartnere på basis af størrelse, og at evolutionen dermed har favoriseret udviklingen af stadig større peniser.

 

Jamen hvordan hænger teorien sammen med den kendsgerning, at os fra arbejderklassen, som burde have den dårligst genitik, altid er udstyret med de største pikke. :)

 

 

 

Man ser ofte unge pige, som nærmest ikke kan stå ret op og ned. Mange har denne der benet glider ind foran det andet. Umiddelbart tænker man, det er nok fordi hun synes det er smart.. men når hun så ryger i en ridetur.. så kommer den manglende spænstighed og styrke til overfladen. Bliver hun lidt slap dernede skal der selvfølgelig mere til, hun mærker alverden... nogle piger er nu spænstige nok, men ønsker alligevel en stor pik.. ligeså meget af visuelle grunde, ligesom nogle Mænd er til store balloner :-P

 

 

Som det utrolige intellektuelle menneske du er, har du her fremlagt beviset. Der findes ikke små pikke, kun dovne tøser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen hvordan hænger teorien sammen med den kendsgerning, at os fra arbejderklassen, som burde have den dårligst genitik, altid er udstyret med de største pikke. :)

Som det utrolige intellektuelle menneske du er, har du her fremlagt beviset. Der findes ikke små pikke, kun dovne tøser.

Du glemte at læse det sidste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du glemte at læse det sidste

Jamen jeg piller det gerne ud af en sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...