Bananas 17686 Skrevet 24. Marts, 2015 Jeg har aldrig acceptereret et nej, og slet ikke fra en kvinde - de skal overvindes med fuld kraft - hvis de siger nej så er det fordi at forarbejdet ikke er gjort ordentligt Eller at du ikke vil betale hvad en time koster?? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Marts, 2015 et er at blive afvist, det er nok mere måden at blive afvist på der spiller ind. det kan sagtens siges på en pæn måde, uden at det modtages hårdt Det er helt korrekt, der er jeg mester i at afvise uden at nogen piger føler sig trådt på eller taber ansigt. Fx. på FKK afviser jeg snesevis af smukke piger uden at brænder broer af for jeg kunne få lyst til deres selskab senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 24. Marts, 2015 Eller at du ikke vil betale hvad en time koster?? Jeg kan ikke holde så lang tid og jeg går ikke til glædespige for at få en sludder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Marts, 2015 En afvisning er ikke et hårdt slag mod egoet hvis man er tilfreds med sig selv og har godt selvværd Der skal mere til at påvirke mig ved jeg fra den gang jeg blev afvist :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. Marts, 2015 Nille sagde den 24 Mar 2015 - 5:30 PM: Det er helt korrekt, der er jeg mester i at afvise uden at nogen piger føler sig trådt på eller taber ansigt. Fx. på FKK afviser jeg snesevis af smukke piger uden at brænder broer af for jeg kunne få lyst til deres selskab senere fortæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 24. Marts, 2015 For at tale om noget andet ang. afvisning. Jeg har flere gange fået nej af min bank til at låne penge. Men det gør bare, at jeg næste gang be´r om et endnu større lån. Og jeg er næsten ved at komme i mål med at få bevilget lånet. Så jo større lån man be´r om, des lettere er det åbenbart at få det bevilget. Giv aldrig op - hold ud og bliv ved!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Marts, 2015 For at tale om noget andet ang. afvisning. Jeg har flere gange fået nej af min bank til at låne penge. Men det gør bare, at jeg næste gang be´r om et endnu større lån. Og jeg er næsten ved at komme i mål med at få bevilget lånet. Så jo større lån man be´r om, des lettere er det åbenbart at få det bevilget. Giv aldrig op - hold ud og bliv ved!! Måske kunne det også hænge sammen med at bankerne er mere risikovillige fordi vi er i en højkonjunktur og der er masser af penge i omløb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 24. Marts, 2015 For mig er det nemt. Jeg tænder simpelt hen ikke på dem der afviser mig. Jeg har det lidt på samme måde: jeg tænder heller ikke på udviklingshæmmede. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg