Hop til indhold
warmgun

Tyveri/svindel

Recommended Posts

Gæst

Jeg kan ikke se at nørden har truet med vold - han har derimod stille og roligt givet pigen et valg: aflever pengene og du kan frit gå - eller behold pengene og lever den aftalte ydelse. Pigen valgte det sidste - omend kun i ca. 4 timer - og de må jo have aftalt noget voldtægtslignende arrangement, siden nørden nævner det.

 

Jeg tilbød hende faktisk en trejde mulighed. At vi ringede efter politiet, hvilket hun ikke var interesseret i. :mrgreen:

 

Vi havde ikke aftalt noget voldtægtslignende arrangement, men som jeg også skrev, var hun som dr. jenkyll og mr. hyde. De øjne hun sendte mig og det hun sagde da hun gik fik mig til at føle hun anklagede mig for voldtægt, selvom jeg på intet tidspunkt har tvunget hende til noget. Det var nærmest hende som voldtog mig da det gik op for hende at hun ikke kunne forlade værelset med pengene uden at levere varen.

 

Jeg har senere modtaget en SMS fra hende, hvor hun undskylder sin opførsel da hun forlod mig.

 

Hun er virkelig som dr. jenkyll og mr. hyde, og hun svinger 180 grader på få sek.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men jeg tænker måske i som mænd skal passe på i sådan en situation da pigen måske kunne anklage jer for kidnapning eller i værste fald voldtægt?

 

Det er desværre en risiko man løber hvergang man aftaler et møde med en pige, som man ikke kender. Realistisk er det dog en MEGET lille risiko, da en anklage om kidnapning eller voldtægt, kræver at pigen giver politiet hendes identitet, hvilket de MEGET sjældent er interesseret i, da det betyder at du også vil få hendes identitet, så du kan forsvare dig mod hendes anklager.

 

En anden risiko er at pigen har et par brutale brødre med sig når man mødes, og at disse truer dig med alverdens ulykker. Det er derfor jeg kun møder ukendte piger på offentlig stedder, og tager dem med på et hotel i nærheden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, men her er altså andre sprognørder end BX. :)

 

Og det er ikke mig. Jeg er godt nok en nørd, men mine skriverier her dokkumenter vist at det ikke er en sprog nørd. :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er jeg den eneste der helt alvorligt tænker at den annonce og pigen lyder mega desperat og presset.

Det er helt tydeligt at hun ikke har tænkt tingene igennem.

Selvfølgelig skulle hun da ikke have pengene.

Men at skrive en anmeldelse/advarsel om en så desperat ung pige er altså lidt usmageligt.

Og det er da helt vildt at i kan debatere civil anholdelse osv om en pige som helt åbenlyst ikke har vist hvad hun gik ind til.

 

Hendes annonce er ikke meget anderledes en mange andre annoncer jeg har svaret på. Hvergang tænker jeg mig om mere end en gang før jeg kontakter pigerne, og jeg er også parat til at sende dem bort med lidt penge, hvis jeg har føelsen af at de ikke kan overskue hvad der er ved at ske. Det er ikke meget anderledes end da man var ung og havde sex med den pige man havde scoret 2 timer tidligere på den lokale Shell tank. Det var heller ikke altid de kunne gennemføre det, eller fyrene for den sag skyld. Og det var ikke altid alkoholen, som var synderen. :mrgreen:

 

På den anden side, er det lidt for nemt at at smide en annonce på, dukke op, og så sige man alligevel ikke kan gennemføre det, og så forvente at man kan smutte med pengene. Jeg tror fuldt og fast på at man må tage ansvar for sine egne handlinger, og jeg er ikke bange for at tilkalde politiet hvis en pige forsøger at løbe med pengene uden at levere varen. Men jeg kunne aldrig finde på at tvinge nogen til noget som de ikke var klar til, og jeg hjælper gerne uden at få sex tilgengæld, men jeg hjælper ikke nogen som forsøger at tage røven på mig, og ikke angre når de bliver taget med fingerne i honning krukken. Man må tage ansvar for sine handlinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

når vi lukker tråde, så er det ikke fordi man så bare skal føre diskussionen over i en ny. fint nok at der er debat om hvor grænserne går med henblik på tyveri/svindel. men det skal så ske i generelle vendinger og ikke overføre den fra en lukket tråd hvor vi har måttet rette slette i en uendelighed.

 

Jeg troede at den anden tråd blev lukket p.gr.af person fnidder mellem mig og stener. Måske skal i prøve at være lidt mere klare i jeres begrundelser for at lukke en tråd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...