Hop til indhold
Borende X

Det er ikke mig!

Recommended Posts

§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en debat med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op. Ligeledes er det ikke tilladt at anvende flere profiler på chatten samtidig

 

Det er ikke helt klart beskrevet, man nævner kun debat som nogo.

 

Jamen så er vi enige. Det er dit "bør", der er ukorrekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede ellers at jeg havde gjort dig opmærksom på det tidligere Titman :P jeg ser nødigt at du ryger ind i en karantæne :P

 

Måske er Titman og Onslow en og samme person. Det forklarer en del, da jeg altid har ment der var noget ulden ved ham Onslow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er Titman og Onslow en og samme person. Det forklarer en del, da jeg altid har ment der var noget ulden ved ham Onslow.

 

Ja, det er der. Han er jo død, men skriver alligevel :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er der. Han er jo død, men skriver alligevel :D :D :D

Hvis du er opmærksom, så er de yderst sjælden Titman giver Onslow ret i noget som helst..........Gisp så er jeg måske også en af Onslows profiker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du er opmærksom, så er de yderst sjælden Titman giver Onslow ret i noget som helst..........Gisp så er jeg måske også en af Onslows profiker.

 

Ja konspirationsteorier er der nok af, men jeg må desværre skuffe dig kære Midtj. 

Det har intet på sig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er der. Han er jo død, men skriver alligevel :D :D :D

 

Er du egentlig ikke også død, Framlev? :grin: :grin: :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOL, god humor, det kan jeg godt bruge, nu hvor min vandmadras er utæt og jeg har måttet bøsse 4½ stærke for en ny. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du egentlig ikke også død, Framlev? :grin: :grin: :grin:

 

Jo, men heldigvis tror jeg på reinkarnation. Og det har da også – hidtil – vist sig at holde stik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja konspirationsteorier er der nok af, men jeg må desværre skuffe dig kære Midtj. 

Det har intet på sig :)

Jeg er sikker på at det er en afledningsmanøvre. Onslow, Midtj, titman og holstebronx er jeg overbevist om er en og samme person. Det er simpelthen så forskruet og udspekuleret, at man skal have en dybt kriminel tankegang for at kunne gennemskue dig/jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom forbi en artikel i Travbladet, http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ekspert-netanyahu-sejr-betyder-vred-obama/5486929, og så tilfældigt i kommentarerne under artiklen. Her opdagede jeg, at der optræder en skribent under navnet Borende-X.

 

Jeg skal for god ordens skyld gøre opmærksom på, at jeg ikke er identisk med denne person og derfor heller ikke kan klandres for dennes holdninger/indlæg.

 

Så er man virkelig opmærksomheds krævende,når en person skriveri et helt andet forum, men et nick der er magen til ens eget. Tænk på hvor mange der bruger samme nick på forskellige sider.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... Tænk på hvor mange der bruger samme nick på forskellige sider.

 

 

Det er lige netop derfor, jeg gør opmærksom på forholdet. Det har således intet med opmærksomhedskrævende at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOL, god humor, det kan jeg godt bruge, nu hvor min vandmadras er utæt og jeg har måttet bøsse 4½ stærke for en ny. ;)

 

Ja, det er lidt bøsset med en vandmadras.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er lidt bøsset med en vandmadras.

Du har gennemskuet Onslow.

 

LOL, god humor, det kan jeg godt bruge, nu hvor min vandmadras er utæt og jeg har måttet bøsse 4½ stærke for en ny. ;)

Onslow, skal vi to ikke lave den aftale, at vi begge nøjes med en enkelt profil. Jeg orker næsten ikke to Onslower. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har gennemskuet Onslow.

 

Onslow, skal vi to ikke lave den aftale, at vi begge nøjes med en enkelt profil. Jeg orker næsten ikke to Onslower. :grin:

 

Bliver det mon så til "Midtlow" eller "Åndsmidte" – eller noget helt andet? :D:P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...