Hop til indhold
Borende X

Det er ikke mig!

Recommended Posts

Jeg kom forbi en artikel i Travbladet, http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ekspert-netanyahu-sejr-betyder-vred-obama/5486929, og så tilfældigt i kommentarerne under artiklen. Her opdagede jeg, at der optræder en skribent under navnet Borende-X.

 

Jeg skal for god ordens skyld gøre opmærksom på, at jeg ikke er identisk med denne person og derfor heller ikke kan klandres for dennes holdninger/indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det er dog en historisk interesseret person, der henviser til et ellers glemt dekret fremsat før første verdenskrig. Så mon ikke det alligevel er dig, der er inde og diskutere med klaphattene på Nationen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det er dog en historisk interesseret person, der henviser til et ellers glemt dekret fremsat før første verdenskrig. Så mon ikke det alligevel er dig, der er inde og diskutere med klaphattene på Nationen?

 

Nej, det kan jeg forsikre dig for, og det er netop derfor, jeg lidt ærgerlig har oprettet nærværende tråd.

 

Jeg forudså, at nogen herinde fra en dag ville falde over en EB-streng med min dobbeltgængers indlæg og smide synspunkterne derfra i hovedet på mig.

 

At dobbeltgængeren så deler min interesse, er et rent tilfælde. Hvis der da ikke er tale om en lusket plagiering fra én, der virkelig ved noget om historie.

Du kunne jo til en begyndelse prøve at lave en analyse af min dobbeltgængers sprog og stil.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Du kunne jo til en begyndelse prøve at lave en analyse af min dobbeltgængers sprog og stil.

 

Det tænkte jeg også på, og kom ret hurtigt frem til at EB's BX er en ren amatør i forhold til "vores" !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med et billede af en kat :D

Jeg prøvede faktisk lige det som Nille skrev om i går synes, at Google sit brugernavn.

Der er en masse som har samme brugernavn, øge / kælenavn, heldigvis må man næsten sige, så er jeg ikke sådan at finde frem til. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det er dog en historisk interesseret person, der henviser til et ellers glemt dekret fremsat før første verdenskrig. Så mon ikke det alligevel er dig, der er inde og diskutere med klaphattene på Nationen?

Manden bag profilen herinde er jo tæt knyttet til sit profil navn, så man må da stole på at han taler sandt når han tager afstand fra et lignende brugernavn på et andet forum. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

At dobbeltgængeren så deler min interesse, er et rent tilfælde. Hvis der da ikke er tale om en lusket plagiering fra én, der virkelig ved noget om historie.

Du kunne jo til en begyndelse prøve at lave en analyse af min dobbeltgængers sprog og stil.

 

Er der ikke noget med at du rent faktisk har erkendt at du på et tidspunkt havde en dobbelt profil, hvor du gjorde dig umage med at have et andet sprogbrug? Så med dig kan man vel aldrig vide....... driller bare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke noget med at du rent faktisk har erkendt at du på et tidspunkt havde en dobbelt profil, hvor du gjorde dig umage med at have et andet sprogbrug? Så med dig kan man vel aldrig vide....... driller bare :)

 

Jo da, men det var sandelig en dobbeltprofil herinde, og jeg har da forlængst afsløret, at det var Peter-haha :)

Her drejer det sig jo om samme nick på to forskellige sites og det gør forskellen. Ja, selv min udeladelse af den bestemte artikel "det" i mit eget nick overtages i Ekstrabladet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg forudså, at nogen herinde fra en dag ville falde over en EB-streng med min dobbeltgængers indlæg og smide synspunkterne derfra i hovedet på mig.

 

 

 

Det kommer bag på mig at nogen overhovedet læser Nationen. Jeg troede bare det var et sted hvor folk skrev deres galde ud. Ikke at nogen gad læse det.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer bag på mig at nogen overhovedet læser Nationen. Jeg troede bare det var et sted hvor folk skrev deres galde ud. Ikke at nogen gad læse det.

Og her fremlægger du den endelige bevis på at Borende X = Borende-X. BX har altså en mørk side, som får ham til af indlade sig med lettere perverse internetsider og derved er han utro misæder, der burde søge hjælp.  :D

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke noget om, at det rigtige borende x, var en svindler og bedrager fra 2. verdenskrig?

 

Du tænker vist på "Edderkoppen"? DBX var indbrudstyv fra 1909-1931.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også lige slå fast, at det IKKE var mig, der stjal Robert Evans' kone (Ali MacGraw) under indspilningen af "The Getaway" i Mexico....

Bare for en god ordens skyld ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og her fremlægger du den endelige bevis på at Borende X = Borende-X. BX har altså en mørk side, som får ham til af indlade sig med lettere perverse internetsider og derved er han utro misæder, der burde søge hjælp.  :D

 

 

Haha, ja det er godt med dig :D :D.

Jeg begynder at indse, at jeg aldrig skulle være scrollet ned under artiklen om Obamas vrede :lol:.

Men hvorom alting er, så påtager jeg mig intet ansvar for, hvad ham ovre på Travbladet skriver og mener. Jeg står kun på mål for, hvad der står under "Borende X" her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, ja det er godt med dig :D :D.

Jeg begynder at indse, at jeg aldrig skulle være scrollet ned under artiklen om Obamas vrede :lol:.

Men hvorom alting er, så påtager jeg mig intet ansvar for, hvad ham ovre på Travbladet skriver og mener. Jeg står kun på mål for, hvad der står under "Borende X" her på EG.

 

Du skulle aldrig have nævnt det herinde på EG.

 

Men nu ved vi at Obama fanger din opmærksomhed ;)

 

P.S. Hans kone er i øvrigt meget lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo da, men det var sandelig en dobbeltprofil herinde, og jeg har da forlængst afsløret, at det var Peter-haha :)

Her drejer det sig jo om samme nick på to forskellige sites og det gør forskellen. Ja, selv min udeladelse af den bestemte artikel "det" i mit eget nick overtages i Ekstrabladet.

Det er mega dårlig stil at have 2 profiler. Desuden er det et brud på EG's regler :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mega dårlig stil at have 2 profiler. Desuden er det et brud på EG's regler :P

 

Jeg bad faktisk Admin om at fjerne den allerede i november 2013. Det er ikke sket, så jeg melder hus forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mega dårlig stil at have 2 profiler. Desuden er det et brud på EG's regler :P

Her tager du fejl, der er intet i vejen for at have 2 eller flere profiler.

 

Den eneste begrænsning er, at du ikke bør deltage med begge handles i samme tråd og/eller lade det ene handle bakke det andet op. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her tager du fejl, der er intet i vejen for at have 2 eller flere profiler.

 

Den eneste begrænsning er, at du ikke bør deltage med begge handles i samme tråd og/eller lade det ene handle bakke det andet op. :)

 

Mener du ikke her "må"? Jeg fik en næse for det dengang, da jeg et øjeblik glemte, hvilken profil jeg skrev under.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede ellers at jeg havde gjort dig opmærksom på det tidligere Titman :P jeg ser nødigt at du ryger ind i en karantæne :P

 

 

Hørt! 

Endelig en, der sagde noget fornuftigt i denne tråd :)

 

 

Jeg troede at det var forbudt at bakke sin holdning op, ved brug af sine andre profiler :D

( ironi kan forekomme :P)

 

 

 

 

*************************************************************************************************************************

 

 

 

Det er mega dårlig stil at have 2 profiler. Desuden er det et brud på EG's regler :P

 

 

Her tager du fejl, der er intet i vejen for at have 2 eller flere profiler.

 

Den eneste begrænsning er, at du ikke bør deltage med begge handles i samme tråd og/eller lade det ene handle bakke det andet op. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener du ikke her "må"? Jeg fik en næse for det dengang, da jeg et øjeblik glemte, hvilken profil jeg skrev under.

§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en debat med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op. Ligeledes er det ikke tilladt at anvende flere profiler på chatten samtidig

 

Det er ikke helt klart beskrevet, man nævner kun debat som nogo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en debat med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op. Ligeledes er det ikke tilladt at anvende flere profiler på chatten samtidig

Det er ikke helt klart beskrevet, man nævner kun debat som nogo.

Det har du ret i, det gælder selvfølgelig i alle strenge, bliver rettet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...