Hop til indhold

Uhyggesnak

Featured Replies

Skrevet

Se det, hvis I tør !

Skrevet

Det er lidt som købesex. Man tager hvad man har råd til, og er man ikke tilfreds skriver man noget tåbeligt på EG. Nu venter vi bare på skildpaddens anmeldelse: "hun lugtede plastic i fissen, men jeg fik det billigt og hun havde mange hul. "

Skrevet

Aha det forklarer en hel del - 9 måneder senere kom resultatet - mine løbesko :?

Skrevet

Aha det forklarer en hel del - 9 måneder senere kom resultatet - mine løbesko :???:

Løber du i slowmotion eller i luntetrav. Det er jo en skildpadde der er tale om.

I øvrigt så er det sgu som at se sig selv i action. Jeg er ikke selv den hurtigste knepper i køjen. Respekt til skildpadden.

Skrevet

For en skildpadde var det altså en quicky  :wink:

Skrevet

Det  lidt af en myte at skildpadder er langsomme. Jeg tror det stammer fra fablen om skildpadden og haren.

Selvfølgelig er skildpadden langsommere end haren. Den er både mindre, har korte ben og er forholdsvis meget tungere, men når man tager disse forhold med i betragtning, så synes jeg at en skildpadde er ret hurtig til bens.

Skrevet

Det  lidt af en myte at skildpadder er langsomme. Jeg tror det stammer fra fablen om skildpadden og haren.

Selvfølgelig er skildpadden langsommere end haren. Den er både mindre, har korte ben og er forholdsvis meget tungere, men når man tager disse forhold med i betragtning, så synes jeg at en skildpadde er ret hurtig til bens.

Landskildpadder er altså ikke blandt de hurtigste. Sumpskildpadder er derimod meget livligere. omvendt ville skildpadden aldrig kunne narre haren med sit intelligens.

Nu venter vi bare på skildpaddens anmeldelse: "hun lugtede plastic i fissen, men jeg fik det billigt og hun havde mange hul. "

Har han tænkt sig at tage hende i alle huller, så vil de tage en stykke tid.

Men heldigvis har han da gummi på.

Redigeret af Midtj

Skrevet

slettet 

Redigeret af titman

Skrevet

crocs har da også brug for kærlighed - eller noget :) :) :) 

Skrevet

nej folk der ejer et par crocs mangler stil :P

men det kan da godt være det er mangel på kærlighed :) :)

Skrevet

Og så er der jo huller i forskellige størrelse så der er også noget til ham der kan lide det lidt stramt.

Skrevet

Og så er der jo huller i forskellige størrelse så der er også noget til ham der kan lide det lidt stramt.

Og til os hvor et stort hul også kan føles stram.

Skrevet

Og til os hvor et stort hul også kan føles stram.

Suk
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.