Hop til indhold
Gæst

Send da lige en sms.

Recommended Posts

Wow, jeg er da vist amatør :unsure:

Brugte altid mit rigtige (for)navn som ikke engang er almindeligt............

Jeg bruger også altid mit fornavn  som jeg er blevet døbt efter begge mine bedstefædre - det er så almindeligt at pigerne ikke tror mig og jeg må vise kørekort - også for at dokumentere at jeg mangler 5 - 6 år endnu inden jeg bliver 80  :)

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så skal du have en olde-mobil med plads til fingrene på tasterne.

'>

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Ja. selvom du ikke har smartfon, så er du udstyrsmæssigt bedre kørende end min gasfyrede mobil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg bruger altid mit eget navn..... bare ærgerligt hvis det det lyder lidt uopfindsomt.... er ikke sikker på min mentale kapacitet kan rumme flere navne end mit eget :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Enig i at fyren bør sende en sms, men ABSOLUT ikke enig i at du må sende en SMS for at høre om han er på vej. GP'ere må som udgangspunkt ALDRIG kontakte kunderne uden at det helt eksplicit er aftalt i forvejen.

Hvad hvis grunden til at han ikke er kommet er at han ikke kan slippe væk fra konen? Så bimler der pludselig en SMS ind fra Clara på tlf. Det kan koste ægteskab mm. 

nu bliver han også altid kontaktet efter det aftalte tidpunkt, og altid på en måde så konen ikke fatter mistanke.

og sjovt nok svare de altid tilbage, det sker også at der ikke bliver svaret, og vil også mene at når der mere end halv time kørsel, så er det jo ikke bare lige op til at de ikke kan slippe hjemme fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

alt hvad jeg skriver er "Er du på vej", efter at han skulle ha været der, kommer der ingen svar tilbage, jamen så det det, der bliber ikke skrevet mere.

Svare han, og det altid et eller andet dårlig undskyling, og at det må blive en anden dag, så skriver jeg igen.

Heldigvis sker det ikke så tit, og skulle konen få fadt i mobilen, ups besked sendt forkert.

Og de fleste af de kunder jeg har, er nogen der kommer igen og igen, og til jer nye, tro nu ikke at i bliver bombet med smser, med mindre i selv starter en samtale op. :smile:

Så kan ikke se nogen fare i at, heldigvis kun få gange spøger om de på vej, efter han skulle ha været her..

og tak til de der sender en sms om afbud, respekt til jer, og der altid lavet en ny aftale en anden dag. :-)

Redigeret af Danske Clara

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

alt hvad jeg skriver er "Er du på vej", efter at han skulle ha været der, kommer der ingen svar tilbage, jamen så det det, der bliber ikke skrevet mere.

Svare han, og det altid et eller andet dårlig undskyling, og at det må blive en anden dag, så skriver jeg igen.

Heldigvis sker det ikke så tit, og skulle konen få fadt i mobilen, ups besked sendt forkert.

Og de fleste af de kunder jeg har, er nogen der kommer igen og igen, og til jer nye, tro nu ikke at i bliver bombet med smser, med mindre i selv starter en samtale op. :smile:

Så kan ikke se nogen fare i at, heldigvis kun få gange spøger om de på vej, efter han skulle ha været her..

og tak til de der sender en sms om afbud, respekt til jer, og der altid lavet en ny aftale en anden dag. :smile:

og undskyld den måske lidt sjove ordvalg, min pc er ikke altid helt klar over hvad jeg skriver, så den elsker og bytte om på ordene..:-):-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer at sende en sms, når jeg tager hjemmefra eller er undervejs. Selvom jeg har 12 tommelfingre, når det drejer sig om en mobil :oops:

Men så ved man da at det er dig, hvis der kommer en ulæselig sms :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

og tak til de der sender en sms om afbud, respekt til jer, og der altid lavet en ny aftale en anden dag. :smile:

Jeg kan ærligt talt ikke se det er noget stort problem med sådan en reminder - det er jo ikke i sig selv mistænkeligt at modtage en sms. Det kunne være biblioteket der lige lige minder om det vil have sin bog tilbage, GLS der vil fortælle at pakken er afsendt, vandværket der meddeler, at der er lukket for vandet imorgen, tandlægen der husker dig på den aftale du lykkeligt havde fortrængt osv., osv.

En sms med en så uskyldig tekst som "er du på vej?" - jammen det kan altid forklares som et fejlopkald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun give ret i, at det er vigtigt at meldeafbud, hvis man er forhindret - gælder begge veje. Har man en tlf., man ikke ønsker at få SMS på, så anskaf en bollefon og hav den på lydløs, når der er fare for afsløring.

Mht navn, så præsenterer jeg mig altid med et. Af de tre mest brugte - det er tilfældigvis mit rigtige navn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man har indgået en aftale via sms, må man da også forvente at blive kontaktet den vej, hvis man udebliver.

Har selv en aftale med en GP'er. Jeg bekræfter tidligt på dagen, og hun sms'er tilbage, når hun er klar til besøg. NO BIG DEAL. Sletter bare beskederne straks, så der ikke sker noget hvis børnene IGEN-IGEN skal låne telefonen, fordi de ikke har mere tid på deres egen . . .  ;)

BARE sørg for at andre ikke har adgang til telefonen, uden du selv har låst den op . . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som udgangspunkt er man vel seriøs omkring at møde op på det aftalte tidspunkt når man laver aftalen med pigen - hvis ikke er man sgu en skovl.

Der kan så efterfølgende ske uventede ting der gør at man enten må aflyse, eller at man bliver forsinket. En besked til pigen i så god tid som muligt omkring dette er da et minimumskrav.

Jeg vil jo også gerne vide hvis pigen ikke kan alligevel, eller er blevet forhindret på dagen.....og helst så tidligt som muligt. Så den gælder for mig begge veje.

Jeg har heller ikke noget imod at få en diskret/uskyldig sms fra pigen......jeg får alligevel tilpas mange sms'er, e-mails og nyhedsopdateringer at de sagtens kan forsvinde i mængden.

Mht navn, så præsenterer jeg mig altid med mit rigtige navn, og er ret ligeglad med hvad pigen tror om det. (jeg orker ikke bruge energi på om jeg hedder Peter eller Søren i dag)

Hendes "navn" er jo iøvrigt sjældent hendes rigtige navn, and so what!

Sexen er jo den samme om hun hedder Yrsa eller Miss et-eller-andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som udgangspunkt er man vel seriøs omkring at møde op på det aftalte tidspunkt når man laver aftalen med pigen - hvis ikke er man sgu en skovl.

Der kan så efterfølgende ske uventede ting der gør at man enten må aflyse, eller at man bliver forsinket. En besked til pigen i så god tid som muligt omkring dette er da et minimumskrav.

Jeg vil jo også gerne vide hvis pigen ikke kan alligevel, eller er blevet forhindret på dagen.....og helst så tidligt som muligt. Så den gælder for mig begge veje.

Jeg har heller ikke noget imod at få en diskret/uskyldig sms fra pigen......jeg får alligevel tilpas mange sms'er, e-mails og nyhedsopdateringer at de sagtens kan forsvinde i mængden.

Mht navn, så præsenterer jeg mig altid med mit rigtige navn, og er ret ligeglad med hvad pigen tror om det. (jeg orker ikke bruge energi på om jeg hedder Peter eller Søren i dag)

Hendes "navn" er jo iøvrigt sjældent hendes rigtige navn, and so what!

Sexen er jo den samme om hun hedder Yrsa eller Miss et-eller-andet.

Butch: Dette er jeg 100 % enig i. Hvert eneste ord :)

Jeg er faktisk så fuldstændig enig, at det nærmest er totalt uforståeligt for mig, at der tilsyneladende er andre, som mener noget som helst andet end dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke helt at når der skal aftales tid, så kan man godt ringe eller sende smser.

Men når fyren så ikke kommer, og man så sender ham en sms om han er på vej, ja så vælger fyren måske ikke og svare, eller også skrive tilbage om at arbejde trækker ud, men først når men skriver til ham.

Kan man da i det mindste da ikke lige sende en sms hvis man som fyr ikke kam komme, ved da godt hvad der vil ske hvis jeg aflyser, så bliver jeg da slagtet her på siden.

Og tak til de mænd der er så flinke at de kan sende en besked om de ikke kan komme, dem er der heldigvis nogen af <3

Jeg har lige markeret det vigtigste med rødt :P :P

Hvor mange dukker ikke op, uden at have aflyst ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ENESTE undskyldning kan kun være, at man er røget ind i kø/et uheld på motorvejen - TRODS tillæg af transporttid. 

Her må det gælde, at man finder en rasteplads, eller næste afkørsel, så der er mulighed for at sms'e, at man bliver forsinket x antal minutter. Tror GP'en forstår . . .  ;) Ingen sms'er under kørslen . . .  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Kan vi ikke bare være enige om at man gir' besked hvis man ikke kan overholde en aftale, det er vel ikke så svært – det gælder da i alle aspekter her i livet.

For 20 år siden kunne det være svært – da var det ikke alle som havde en mobil, men nu er der da ikke nogen undskyldning.

I øvrigt mener jeg den har været oppe herinde flere gange før, så der er åbenbart noget om snakken, og nu har vores veninde fra Nr. Nebel taget det op igen.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre lidt om hvor mange pigerne egentligt oplever som udebliver uden aflysning, er det om 2 om dagen, 2 om ugen eller ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ENESTE undskyldning kan kun være, at man er røget ind i kø/et uheld på motorvejen - TRODS tillæg af transporttid.

Her må det gælde, at man finder en rasteplads, eller næste afkørsel, så der er mulighed for at sms'e, at man bliver forsinket x antal minutter. Tror GP'en forstår . . . ;) Ingen sms'er under kørslen . . . :grin:

Argh An2n......man kunne jo også vågne op på dagen med tynd mave eller en god kraftig forkølelse ;)

Jeg tror nok at de fleste piger gerne vil frabede sig besøg hvis der er risiko for smitte.

.......og det er da lidt træls at sidde i kø på motorvejen med tynd mave :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre lidt om hvor mange pigerne egentligt oplever som udebliver uden aflysning, er det om 2 om dagen, 2 om ugen eller ?

jeg havde en del i starten - men ikke ret mange mere.. 

jeg har lavet en liste på over 100 numre der gør det der - jeg deler gerne  - så kan de i hvert fald ikke bruge de numre til at spilde vores tid igen  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Argh An2n......man kunne jo også vågne op på dagen med tynd mave eller en god kraftig forkølelse ;)

Jeg tror nok at de fleste piger gerne vil frabede sig besøg hvis der er risiko for smitte.

.......og det er da lidt træls at sidde i kø på motorvejen med tynd mave :D

ENIG Butch1 - INTET er værre . . .  ;)

Men så har der da været masser af muligheder for at aflyse tidligt på dagen, med mindre man glemte mobilos, da maven satte i gang, og man drønede ud på porcelænet . . .  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mange vil også bare gerne vide hvor man bor, især hvis det er privat diskret pige, så er de nødt til at bestille tid før de får adressen, de er ikke interesseret i en tid kun adressen, -Hvis de F.eks ser en ny annonce i ekstrabladet, så skal de lige have stilt nysgerrigheden... Jeg har også haft en del af dem, og har kodet dem ind som afbrændere, og de får ikke en ny chance.. (Jo efter jeg ved en fejltagelse slettede hele min kontaktbog) Det sker også engang imellem der stadig lige er en der laver det stunt, koder dem bare ind, gider ikke kontakte dem og spørge til hvor de blir af efter 10 min, det nytter jo ikke noget alligevelle...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Mange vil også bare gerne vide hvor man bor, især hvis det er privat diskret pige, så er de nødt til at bestille tid før de får adressen, de er ikke interesseret i en tid kun adressen, -Hvis de F.eks ser en ny annonce i ekstrabladet, så skal de lige have stilt nysgerrigheden... Jeg har også haft en del af dem, og har kodet dem ind som afbrændere, og de får ikke en ny chance.. (Jo efter jeg ved en fejltagelse slettede hele min kontaktbog) Det sker også engang imellem der stadig lige er en der laver det stunt, koder dem bare ind, gider ikke kontakte dem og spørge til hvor de blir af efter 10 min, det nytter jo ikke noget alligevelle...

Hvis det handler om at nogen syndes det er sjovt at vide hvor i holder til hjælper "oprop" herinde nok ikke så meget – de er nok uden for pædagogisk rækkevidde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Kan sagtens følge dig Molly....men hvis man nu har en transport tid så er adressen en vigtig input til eks GPS'en for

at kunne holde aftalen....har prøvet at få en adresse som lagde lige overfor, og derfra ringe til pigen det virkede rigtig godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...