Hop til indhold
Voelaner

Hungarian Studio, Årslevvej Rødovre - Super sted!

Recommended Posts

Trykket var stigende, og i forbindelse med et forretningsbesøg på vestegnen endte automobilen med at svinge omkring rødovre hvor rygtet ville vide der huserede kønne unge piger fra Ungarn.

 

Rygtet talte sandt!

- Forrygende sted som jeg ikke har besøgt for sidste gang. Eneste minus er ventetiden udenfor døren, som føles evig lang tid.

 

Når man kommer ind, mødes man af en "mutter" og i mit tilfælde 6 piger - lidt for en hver smag og alle ganske pæne.

Jeg valgte at gå med den lille labre Inez (tror jeg hun hed) en solbrændt sorthåret cirka 1,60 høj naturlig pige med flotte former, naturlige velsiddene bryster og et smukt ansigt.

 

På værelset aftalte vi det praktiske og de 800 kr. for en halv time med skønheden virkede rimeligt....

Efter et kort bad lagde jeg mig på sengen, hvor opvarmningen var kys og kærtegn i rigelige mængder - noget som straks satte liv i de ædlere dele. Det var skønt, specielt at føle der ikke var stress på. Jeg begav mig på opdagelse på hendes silkebløde krop og slikkede hende det bedste jeg har lært - derefter tog hun over i superfransk så englene synger - jeg måtte stoppe hende et par gange undervejs for ikke at eksplodere af begejstring - men omvendt, der var også overtryk på lageret...

Efter fransk, 69er og endnu flere skønne kys red hun mig - stramt og grundigt. Ren nydelse at se en ungpigekrop glide op og ned på ens kæreste eje mens men frit kan lade hænderne nyde den smukke krop.

Da jeg kunne mærke det var oppe over - blev hun lagt ned på ryggen og legede med mig til jeg eksploderede ud over hendes skønne bryster i et brøl.
Det afkrævede en kort pause, hvor hun straks efter lidt "oprydning" var klar med blide kærtegn. Hendes hænder fandt hurtigt vej, og vores fælles halve time blev afsluttet med et skønt hånd/blowjob til jeg endnu en gang måtte brøle og denne gang var tanken helt tom.

Efter et farvelkram, forlod jeg dette herlige hus med smil på læben og helt flade løg...

En anbefaling til ham der sætter pris på unge skønne ungarske piger og rigtig god "value for money"

I øvrigt et pænt og rent sted med ok diskression.

 

/ Voelaner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

http://gentlemenhous...wgentlemenhouse

 

Har også været forbi nogle gange efterhånden - dog ikke hos Inez (Sissy, Roxy,Shanon,Tina). Som regel ok oplevelser uden at være fantastiske

 

Synes dog bestemt ikke at stedet føles diskret, når man bestiger fortrappen, hvorfra man kan besigtige en god del af nabolaget - og så fatter jeg ikke at deres dørklokke starter noget der mest af alt minder om en udendørs sirene.....jeg hader at stå der til fuld skue for naboerne og en alarm der bare råber efter publikum

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Calietti:
Jeg er enig med dig i, at der findes mere diskrete steder - men bestemt også mindre.
P-forhold er gode, og kommer man en skyggefuld aften er der ikke meget at se...

 

Men ja - for helvede hvor den dørklokke da larmer  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Nataly tre gange nu. Super oplevelser. Jeg fuldstændigt forelsket i den store fyldige røv hun har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Jimbo - der der store fyldige bryster som Nataly og ligger inde med......skulle de mon være ægte?

Og billederne ligner?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Calletti : Men billederne ligner meget godt. Sød og humørfyldt pige hende Nataly. Hvis man er til piger med fylde og timeglasform så kan hun kun anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for jeres beretninger!

 

Var det de piger, der hold til på Jyllingevej tidligere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres beretninger!

 

Var det de piger, der hold til på Jyllingevej tidligere?

 

Nej de har været på en sidevej til Jyllingevej og et sted i Glostrup omkring Smedeland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej de har været på en sidevej til Jyllingevej og et sted i Glostrup omkring Smedeland.

Netop og der fik den gamle mutter og hendes maskuline datter ørene i maskinen!

Dom, bøde og udvisning for rufferi!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige, at tråde som denne sgu irriterer mig. Nuvel, smag og behag er forskellig, men disse piger er på ingen måde "unge skønne ungarnske piger" (bortset fra ungarnske, måske). De er tværtimod halvgamle (i forhold til branchen generelt), udslidte og på alle måder ordinære, hvis ikke ligefrem grimme. Jeg ved, det lyder hårdt, men når manden skriver "rygtet ville vide" om et sted, der efter min bedste vurdering har 3-4 år på bagen, så kan han ikke have alverdens erfaring at øse af og sammenligne ud fra. Når det er sagt, så holder jeg da øje med stedet, da der en sjælden gang dukker en usleben juvel op. Jeg har vedhæftet et ægte billede af xxx, som var virkelig lækker og Viviene, hvis billede godt nok ikke var ægte, men som så mindst lige så godt ud og siden blev en af mine yndlingspiger. 

 

Littlefinger

 

                                                                                                       

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Nataly er da meget lækker. Hun har en dejlig solbrun krop og en fantastisk timeglasfigur med kurverne det rigtige steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, siden dette er min første post på forummet, så er jeg forberedt på ikke at blive tagert seriøst. Men jeg synes det er ærgeligt når der bliver generaliseret (både positivt og negativt) om et sted hvor der er ganske mange kvinder i rotation, der vil næsten altid være gode og dårlige oplevelser. Jeg er selv kommet en del hos (new)gentelmenhouse i de seneste par år og har haft mest postive oplevelser

 

Inez anser jeg som nok den skønneste kvinde jeg nogenside har været sammen med, hun er ikke helt ung (men lægger heller ikke skjul på det), afslappet, lidt stille i starten men med på stort set at det blide man kan finde på. Hun har nemt ved at blive tænt hvis man kæler lidt for hende, og hun kommer også forholdsvist nemt.

 

Nataly er blevet lidt stor efter min personlige smag, men hendes service fejler bestemt ikke noget, hun snakker meget, gerne på engelsk, og er særdeles god til at huske hvad man snakkede om sidst, og bestemt også hvad man kunne li´.

 

Tiara derimod er blevet en trist oplevelse. For et par år siden ville jeg kalde hende særdeles køn og med nogle meget vellykkede siliconebryster, meget stille og passiv, men alligevel sød. Hun er stadig sød, men hun er blevet meget tynd og virker hærget.

 

Shanon har jeg svært ved at bedømme objektivt for jeg er vild med hendes peronlighed, positiv og masser af energi. Hvis man taler tysk vil man opdage en intelligent pige med holdninger, fremtidsplaner og masser af humor. Ligesom Nataly er hun også god til at huske tidligere besøg. Hendes service er vel egentligt på det jævne og hun skal lige se én lidt an før hun åbner op.

Redigeret af Meow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er da seriøs, med hvad du skriver. Jeg er også kommet hos pigerne på Årslevvej med passende mellemrum, og jeg er gået glad derfra. For nogle år tilbage havde jeg glade møder med Dior, og med Venus. Dior er gået andre steder hen, og Venus er bare blevet borte. Hun var rigtig rar. Lisa er en flot blondine. Tiara er stadig flot, men korrekt - lidt faldet tilbage - men flink pige. Amira er køn, men lidt stille. Lille Demy er rigtig sød at ligge i med. Jeg har også givet mig i lag med Zita. Hun er utrættelig.

Dørklokkens bimlen har jeg vænnet mig til. Jeg venter stolt ved døren. Naboerne må gerne vide, at der er gang i huset. De 30 sekunder man venter, medens man kan høre pigerne kommer løbende fra alle sider, er fascinerende. Det er næsten for meget, at de stiller til parade hver gang man ringer. Men søde er de. Næste gang jeg finder derud, tror jeg, Shanon skal have en tur. Hun er en kær pige, og hun har sådan en spændende klitoris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fraråder Roxy og Shanon. Shanon har et dejligt udseende, men hendes flotte bryster er næsten forbudt land. Det gider jeg ikke at spilde tid på igen.

Har til gengæld rigtig gode erfaringer med bl.a Lisa, Sissy, Amira, Tamara/Carina, Chanel, Viki. Nogle af dem har ikke været der for nyligt. Håber at de kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes hun virker sur og umuligt at tø op, kan se at andre har haft samme udfordring, for enkelte er det lykkes.

Men de 6 andre piger, jeg nævner fra samme sted, har været dejlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst tilsvarende kommentarer omkring Shanon fra andre, men må sige det er ikke min oplevelse. Jo den første gang jeg var sammen med hende var hun lidt beskyttende omkring brysterne i starten, men efterfølgende har hun nærmest opfordret til at de skulle udforskes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...