Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Tantra, thai, pik-patter og spermklatter

Recommended Posts

Jeg kan ikke anbefale nogen i Kbh pga manglende kendskab. 

Men baseret på mit kendskab til Tantra Templet i Århus, TT, kan jeg ikke anbefale det. TT er tilknyttet Natha Yoga, som har været meget i pressen pga lemfældig omgang med aftenskole midler. 

 

TT har adskilt massage og vejledning ( vejledning koster kassen hos TT) og der masseres ikke på penis. 

Det svarer til at male en væg, og lade en lille firkant stå umalet, fordi man har en ide om at hvis man maler den firkant. så ender det i noget griseri. 

Jeg har skervet om TT før, og skal ikke bære mere ved til bålet her :)

 

Interessant. Min erfaring med tantra templet er mange år gammel og det var der jeg sammen med en lærer masserede hans kæreste og der virkede de alle vældig søde. Jeg har også fået massage der med lingammassage men måske jeg var et særtilfælde?

 

Jeg har absolut ingen interesse i at fremhæve tantra templet hvis de er en flok bananer (no pun intended:))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så langt fra SM  som du næsten kan komme ;)O

 

Læs på Mahamudra Instituttets hjemmeside. Så er du meget længere. Læs det hele, der er stof til en meget lang aften. 

 

Jeg er helt med på, at det INTET har med SM at gøre. Min sammenligning gik udelukkende på, at det løfter sex til et andet niveau -hvis tantra overhovedet kan sammenlignes med sex, men det kan det vel.

 

Jeg takker for henvisningen, herligt at blive lidt klogere, især på noget interessant og formentligt dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vilde ved at få orgasme uden at ejakulere (og her skulle jeg måske spørge om du nogensinde reelt har fået orgasme), er at du ikke bliver træt, at orgasmen varer længere end en "normal" ejakulation og at den kan gentages mange gange.

 

Da jeg fik min første rigtige tantramassage fik jeg også min første orgasme. Hvis følelsen af en normal ejakulation er som en størrelse på en myre, er orgasmen på niveau med en t-rex. Hele min krop sitrede og gjorde det i fem-ti min, jeg følte mig nærmest høj og jeg havde et åndsvagt smil på som var næsten umuligt at komme af med i et par dage efter. DEN oplevelse ændrede alt for mig!

 

På biblioteket kan man som sagt låne Tao-sexologi og en bog der hedder Den seksuelle puls. Lån, læs og lær:)

 

Jo har ved få tilfælde oplevet en orgasme. Det er sjældent, men man er ikke i tvivl. Dog ikke på størrelse med en T-Rex, måske mere en mellemstor Labrador, men klart noget helt andet end en alm. udløsning.

 

Jeg takker for henvisningen til mere litteratur om emnet og glæder mig til at komme i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...