Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Tantra, thai, pik-patter og spermklatter

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg sad og skrev til en god ven. 

 

Mit ærinde var at forklare hvorfor jeg efterhånden har valgt helt at hellige mig tantraen. 

 

Den dybere baggrund er et jeg oplever min nydelse mere intenst i tantraen. Jeg er en langsom starter. Der skal opbygges tillid, kemien skal findes, ligesom roen. Dagligdagen skal først glemmes, men hjernen skal snurre. 

 

Som mand gælder det om at trække nydelse så lang tid som  muligt - de fleste af os  har jo kun en chance indenfor et kortere tidsrum. Istedet for at storme mod udløsningen, finder jeg det meget mere givende at kravle frem mod den. Ikke nødvendigvis at få den, men tæt på. 

 

At gå fra mødet fyldt af energi, glæde og - store ord - kærlighed til sine medmennesker,og mæt i mange, mange dage er en af belønningerne for at du investerede 2-3 timer i mødet.

 

I tantraen lærer du meget om dig selv. Ting du ikke anede du rummede, dukker op. Handlingsmønstre du normalt har, og som du måske ikke er helt begejstrede for, finder du årsagen til, og kan derfor ændre dem. 

 

Mange spørger hvad der er så anderledes ved tantra, end ved et seksuelt møde i sympati og respekt? 

 

Det der i mine øjne gør disse oplevelser så fantastiske er følelsen af total accept, af kærlighed i nuet. Ikke en besiddende kærlighed, men den varme kærlighed  imellem mennesker som accepterer hinanden, kan lide hinanden, men ikke vil lægge i lænker og eje, ej heller vil ejes eller bindes.

 

Det er det samme man oplever  hos thaipigerne, omend  i en lidt anden målestok.

 

Agendaen er ikke at knalde, slikke patter go lægge klatten.

 

Der sker det der vil ske, når der er sympati og accept. Det sker ikke fordi man har "ret" i kraft af man betaler, eller fordi "det tilbyder hun andre, så skal jeg også have" . 

Man kan ikke forlange noget under mødet, men der er heller ikke forventninger om at man præsterer et eller andet. Det man gør, gør man af lyst. En lyst der ændre sig i løbet af mødet. Ikke lyst som i begær, men som i nysgerrighed. 

Mødet er en nysgerrig undersøgelse af sig selv, ens reaktioner, partnerens reaktioner, når man gør det ene eller det andet. 

Focus ligger på oplevelsen på vej mod toppen, ikke selve udsigten fra toppen. 

 

Udsigten fra toppen er som regel smuk og mindeværdig - man har bare så kort tid deropppe. 

 

En sjov ting jeg har bemærket ved tantra. Når man har oplevet mange møder, når man har lært at nyde i sekundet, så bliver man faktisk ikke tappet for energi, selv om man får orgasmen. Man ( jeg) har ikke lyst til at snorke hen, som det ofte er tilfældet ved "normal" elskov. OK lidt sløv, sådan som en tilfreds kat der lige har lappet 1/2 liter stjålen fløde i sig, men stjerne glad, fyldt med varme og opmærksom. 

 

Jeg håber dette besvarer nogle af de mange spørgsmål om tantra der har forekommet. Det besvarer nok ikke alle, derfor er det lagt i generel debat. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme, at alle de thaiklinikker jeg har frekventeret, er af en anden type.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg må indrømme, at alle de thaiklinikker jeg har frekventeret, er af en anden type.

Ja, det er noget andet.

Det er heller ikke thaiklinikker jeg skriver om, de blev blot nævnt for sammenligningens skyld. 

Jeg drog thai klinikkerne ind i historien, fordi du også der kan få store oplevelser, men du kan ikke forvente dem, ej helle kræve dem. Her taler jeg om klinikker der ikke decideret reklamerer for knalderi :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget enig i dine betragtninger Aarhuselsker. Har selv dyrket tantra og tao-tantra i mange år, og noget af det skønne ved at få orgasme men ikke ejakulere er lige præcis at energi ikke forsvinder. Faktisk synes jeg mit energi-niveau stiger for hver orgasme og til sidst føles det som om jeg er blevet en halv meter højere:)

 

For mig var vendepunktet at modtage en tao-tantramassage og opleve den utrolige kropslighed og hengivenhed. Derefter var der ingen vej tilbage og jeg har siden da uddannet mig til tao-tantra massør for at kunne give oplevelsen videre er lige så fantastisk som at modtage den.

 

Tantrasex har det taget længere tid for mit vedkommende at "mestre" da det kræver en "partner" som også vil og kan det. Men når det så lykkes, er det en helt ubeskrivelig følelse!

 

For de interesserede så lån på biblioteket "Tao-sexologi". Skærer man det lettere religiøse fra, er den god til at starte rejsen på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg drog thai klinikkerne ind i historien, fordi du også der kan få store oplevelser, men du kan ikke forvente dem, ej helle kræve dem. Her taler jeg om klinikker der ikke decideret reklamerer for knalderi :o

Jeg forstod hvad du mente med spillet og oplevelsen på thaiklinikkerne i dit første indlæg. Men hvor fræk og pirrende spillet end kan være, har jeg aldrig blevet serviceret på nogen måde som kan ligne spiritualitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hansen

 

Faktisk oplever jeg den samme energi etc, selv om jeg får våd orgasme. 

Jeg har til gode at møde en tantra partner inden for tao grenen. 

Mine helt overskyggende bedste oplevelser har været med partnere der har fulgt kurserne hos Mahamudra. 

Jeg har oplevet partnere der følger andre grene af dette frodige træ, men som skrevet så er den meget fysiske variant der læres hos Mahamudre, det vand der får mit møllehjul til at dreje lystigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg forstod hvad du mente med spillet og oplevelsen på thaiklinikkerne i dit første indlæg. Men hvor fræk og pirrende spillet end kan være, har jeg aldrig blevet serviceret på nogen måde som kan ligne spiritualitet.

 

Nej det  har du ret i. Det var også mere det med forventninger jeg henviste til. 

Det spirituelle er nu ikke noget der skinner særligt meget igennem i al tantra. Det kommer ganske an på hvilken retning du følger. 

Som nævnt følger jeg Mahamudra, og der er det spirituelle absolut tilstede, blot ikke dominerende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får også den høje følelse når jeg ejakulere, men det sætter sine begrænsninger på hvor lang tid det/jeg kan fortsætte. Selvom jeg er en semi-ung mand på 35, så kan jeg ikke meget mere en tre gange i træk hvis jeg skal komme, mens det er ubegrænset hvis jeg vælger at lade være og så kan seancen strækker sig over mange timer.

 

Den religiøse/spirituelle del er jeg heller ikke på, så for mig er det alene det fysiske aspekt der er interessant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For resten en sjov lille historie:

 

Da jeg skulle lære at give tao-tantramassage, søgte jeg efter kvinder jeg kunne øve mig på (enten med eller uden supervision af min intruktør) men det var fuldstændig umuligt at overbevise nogen om at jeg ikke havde skumle bagtanker, så det endte med at jeg betalte en ung pige som selv var massør og som dermed kunne guide mig undervejs! Først da jeg fik kontakt til én fra en swingerklub, lykkedes det uden at skulle betale for det.....hahaha. Sidenhen fik jeg så lavet en aftale med min instruktørs kæreste og hun ville gerne modtage massage og viste godt at jeg ikke var en slemmer mand der havde udspekulerede planer med hende.

Redigeret af hansen19

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

For resten en sjov lille historie:

 

Da jeg skulle lære at give tao-tantramassage, søgte jeg efter kvinder jeg kunne øve mig på (enten med eller uden supervision af min intruktør) men det var fuldstændig umuligt at overbevise nogen om at jeg ikke havde skumle bagtanker, så det endte med at jeg betalte en ung pige som selv var massør og som dermed kunne guide mig undervejs! Først da jeg fik kontakt til én fra en swingerklub, lykkedes det uden at skulle betale for det.....hahaha. Sidenhen fik jeg så lavet en aftale med min instruktørs kæreste og hun ville gerne modtage massage og viste godt at jeg ikke var en slemmer mand der havde udspekulerede planer med hende.

Jahhh, men det er jo også en meget intim situation man er i sammen.

Man er nøgen, man berører hinanden overalt. Man kysser, smager hinanden sekreter - det er da intimt. 

Skumle hensigter? Det er svært at forklare andre, især set i lyset at ovenstående. 

Jeg tror at mange kvinder frygter at de blot bliver udnyttet til at tilfredsstille mandens kødelige lyster. 

Det er helt forkert, og så er der også noget rigtig i det. 

Det svære ligger i, tror jeg, at acceptere at man godt kan være meget fysisk og mentalt tæt for en stund, uden at der fører til bindinger, eller at den ene udnytter den anden. Det er sikkert også svært at forstå at man kan møde et menneske, for en stund, og sammen med det menneske udforske sig selv, udvikle sig selv og samtidig glæde dette menneske ved at lade dette menneske udforske sig selv, gennem kontakten til en selv. 

For mig at se er tantra i dette, tæt forbundet med poly osv. Nyd, giv, elsk, åben dig, men behold din integritet. 

 

Nu ser jeg intet modstridende i at betale en mindre sum for at tilbringe flere timer i selskab med en pige der behersker tantra, og som både kan vise vejen og samtidig nyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, tror du misforstod mig. Det var i tao-tantramassage jeg ikke kunne finde modtagere til og der er der ingen oral, kys eller lign.

 

Jeg er fuldstændig enig i din betragtning om accepten af det tætte er svært for mange men det bliver nok ikke anderledes. I hvert fald ikke i det brede samfund. Jeg har tidligere haft to tantra partnere som begge var gift men der var forståelsen af at det ikke handler om at være utro eller finde kærlighed et andet sted, blot at mødes og dele hinandens energier.

 

I forhold til at betale en mindre sum for at tilbringe timer i selskab med en pige der behersker tantra er vi enige, det var igen massage-delen jeg henviste til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ah, tror du misforstod mig. Det var i tao-tantramassage jeg ikke kunne finde modtagere til og der er der ingen oral, kys eller lign.

 

Jeg er fuldstændig enig i din betragtning om accepten af det tætte er svært for mange men det bliver nok ikke anderledes. I hvert fald ikke i det brede samfund. Jeg har tidligere haft to tantra partnere som begge var gift men der var forståelsen af at det ikke handler om at være utro eller finde kærlighed et andet sted, blot at mødes og dele hinandens energier.

 

I forhold til at betale en mindre sum for at tilbringe timer i selskab med en pige der behersker tantra er vi enige, det var igen massage-delen jeg henviste til.

 

Ok. 

Jeg tror faktisk jeg har misforstået tao så. 

 

Ser jeg på den mest kendte tao massør i DK, Niels Denker, er det da ret intimt. 

Kys, oral  måske ikke, men dog massage af yoni med lingam? 

Mit kendskab til tao er meget begrænset. Af en eller anden grund stod jeg af efter at have set Niels´ videoer. Ikke fordi jeg fandt dem frastødende. Jeg stod ikke af pga den intime forening men jeg kunne ikke fornemme forbindelsen mellem modtager og giver. Men igen, jeg er på spinkel grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har som sådan forstået det rigtig nok og ja, han giver yoni-massage med lingam. Det jeg har taget fra tao-delen er at der er mere akupressur end i tantramassage (hvad jeg lærte sideløbende med tao-tantra) og det bruger jeg i min form for tantra/tao-tantramassage.

Massage med lingam er for mig ret intimt og derfor har jeg overvejende givet tantramassage hvor yonimassagen er med fingrene. Jeg har haft faste møder som endte med en rigtig tao-tantramassage men det skyldes nok mere at vi kendte hinanden godt.

 

Noget af det jeg holder meget af ved normal tantra, er tidspunkterne hvor der uden bevægelser "udveksles" energi fra mine hænder til f.eks. lænden eller maven. Den følelse af forbundethed er ret unik og får sådan et ellers ret ateistisk menneske som mig til at blive agnostiker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har i nogen anbefalinger om dygtige personer der kan udføre dette på Amager eller i KBH ?

Ikke jeg, der udelukkende bevæger mig i den frodige jyske muld :*) 

 

Har du nærstuderet diverse side om tantra? Det er meget befordrende for processen at vide hvad man begiver sig ud i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder spændende alt det i skriver om 

 

Enig, men også meget svært at forstå for udeforstående. Så mange begreber som Tantra, Tantra-sex og nu også Tao-Tantra. Ikke mindst at få orgasme uden at ejakulere?

 

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at læse lidt mere om det. Det lyder lidt som SM, et niveau højere, end alm. frem og tilbage sex.

 

Me like :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I København vil jeg anbefale tantratemplet (www.tantratemplet.com). Det er dygtige massører. Der er ikke afslutning af nogen slags!

 

Ellers er der nynnes tao-tantra men jeg har aldrig været der så om hun er dygtig ved jeg ikke. Der er helt sikkert også andre der tilbyder det men dem jeg kender, gør det kun i privaten:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vilde ved at få orgasme uden at ejakulere (og her skulle jeg måske spørge om du nogensinde reelt har fået orgasme), er at du ikke bliver træt, at orgasmen varer længere end en "normal" ejakulation og at den kan gentages mange gange.

 

Da jeg fik min første rigtige tantramassage fik jeg også min første orgasme. Hvis følelsen af en normal ejakulation er som en størrelse på en myre, er orgasmen på niveau med en t-rex. Hele min krop sitrede og gjorde det i fem-ti min, jeg følte mig nærmest høj og jeg havde et åndsvagt smil på som var næsten umuligt at komme af med i et par dage efter. DEN oplevelse ændrede alt for mig!

 

På biblioteket kan man som sagt låne Tao-sexologi og en bog der hedder Den seksuelle puls. Lån, læs og lær:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Enig, men også meget svært at forstå for udeforstående. Så mange begreber som Tantra, Tantra-sex og nu også Tao-Tantra. Ikke mindst at få orgasme uden at ejakulere?

 

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at læse lidt mere om det. Det lyder lidt som SM, et niveau højere, end alm. frem og tilbage sex.

 

Me like :)

Det er så langt fra SM  som du næsten kan komme ;)O

 

Læs på Mahamudra Instituttets hjemmeside. Så er du meget længere. Læs det hele, der er stof til en meget lang aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det vilde ved at få orgasme uden at ejakulere (og her skulle jeg måske spørge om du nogensinde reelt har fået orgasme), er at du ikke bliver træt, at orgasmen varer længere end en "normal" ejakulation og at den kan gentages mange gange.

 

Da jeg fik min første rigtige tantramassage fik jeg også min første orgasme. Hvis følelsen af en normal ejakulation er som en størrelse på en myre, er orgasmen på niveau med en t-rex. Hele min krop sitrede og gjorde det i fem-ti min, jeg følte mig nærmest høj og jeg havde et åndsvagt smil på som var næsten umuligt at komme af med i et par dage efter. DEN oplevelse ændrede alt for mig!

 

På biblioteket kan man som sagt låne Tao-sexologi og en bog der hedder Den seksuelle puls. Lån, læs og lær:)

Jeg ved ikke om dit svar er til mig? men

Du har helt ret. Der er milevid forskel på en udløsning og en orgasme. 

Jo jeg har fået orgasme, og havde nøjagtig samme reaktion som den du beskriver. Jeg havde blot ejakulation samtidig. Resten oplevede jeg som du beskriver. Det er det jeg har beskrevet i mit første indlæg i starten af tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I København vil jeg anbefale tantratemplet (www.tantratemplet.com). Det er dygtige massører. Der er ikke afslutning af nogen slags!

 

Ellers er der nynnes tao-tantra men jeg har aldrig været der så om hun er dygtig ved jeg ikke. Der er helt sikkert også andre der tilbyder det men dem jeg kender, gør det kun i privaten:)

 

Jeg kan ikke anbefale nogen i Kbh pga manglende kendskab. 

Men baseret på mit kendskab til Tantra Templet i Århus, TT, kan jeg ikke anbefale det. TT er tilknyttet Natha Yoga, som har været meget i pressen pga lemfældig omgang med aftenskole midler. 

 

TT har adskilt massage og vejledning ( vejledning koster kassen hos TT) og der masseres ikke på penis. 

Det svarer til at male en væg, og lade en lille firkant stå umalet, fordi man har en ide om at hvis man maler den firkant. så ender det i noget griseri. 

Jeg har skervet om TT før, og skal ikke bære mere ved til bålet her :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...