Hop til indhold
Montezi

ErlebnisWohnung #7 - et kort visit

Recommended Posts

Jeg gider måske, måske ikke ERW mere indenfor den normale åbningstid, men hvis vi eksklusivt kan håndplukke få piger til færre mænd over 4 - 5 timer, men til 1,5 - 2 gange normal prisen kunne jeg godt være interesseret.

Jeg er for sellektiv til det lotteri, det snarere er der gælder, end at du kan regne med ugeplanen.

Og så har jeg oplevet for meget, at de få stjerner er for ombejlede, og at der render en steg rundt med tøj på, som jeg håber på chancen med, men som bare lige er på besøg i hulen med tøj på :wink:

Jeg kan ikke skrive så vi kan forstå hinanden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​1. Hvorfor tror du kan kan få et særarrangement ? Hvis du kan få et særarrangement så kan alle få et særarrangement, så er det ikke et eksklusivt særarrangement mere.

2. Tror du, du kan garantere vi stiller op med et danskerhold ? Du ved koordineringen og fællesrejser er ikke nem at arrangere, skal vil flyve med lavprisselskaber :P ?

3. Grundet til at ERW åbner kl 12-13 er at fordi pigerne gerne vil sove længe og få hvilet ud, før de går i gang, Så det er umenneskelig at bede pigerne stille op kl. 8

4. Du er god til at komme med ideer og initiativer som du i sidste ende ikke kan eller vil deltage i, det er set før :P

Nu har jeg skudt din ide ned, men jeg er bare realist :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg kan tilføje til Nilles korte, men præcise svar at en af "fælderne" er at der til tider ikke bare er mange mænd, men ALT for mange mænd, så det ikke er til at komme til fadet. En del af dem kan desværre ikke finde ud af at opføre sig ordentlig (dem har vi døbt "Hansier") og stedet ejer Mustafa er også begyndt at opføre sig underligt på det sidste. Men alt det andet har du ret i. Det er billigt og man kommer typisk til at knalde en 5-8 piger i løbet af en dag. Jeg var meget begejstret for stedet i starten, men synes desværre det er ved at udvikle sig i en uheldig retning.  

​Jeg vil tilføje til Bonobos kommentar, stedet har sin styrke i pigerne, prisen og maden, men så er der alt det udenomsfnidder som man ikke kan gardere sig imod, dvs Hansi'er, manglende køkultur og manglende situationsfornemmelse, folk som stinker, nøgne mænd i alle størrelser S-XXL, hvis man nem bliver påvirket af disse udenomsfnidder så bliver det mindre godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har sikkert ret Nille, men pigerne har da også fridage, og jeg havde ikke tænkt mig at de skulle på vagt efterfølgende, men måske bare et lille ekstra arrangement udenfor normal åbningstid.

Men du har nok ret, vi kan alligevel ikke samles om det.

Ideen droppet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...