Hop til indhold
Guest Elsevier

Hej GP ´ere - Jeres værste oplevelser med sexkunder?

Recommended Posts

Muligt der er lidt værksteds-jargon over min skrivestil. Det er ikke os alle der gider bruger tid på at lave en politisk korrekt analyse af teksten inden vi trykker på afsenderknappen for at tilfredsstille alle de selvbestaltede moralvogtere her på EG. Men ingen tvinger dig til at læse mine indlæg -so take it or leave it.

Nej der er ikke værksteds jargon, det er rigtigt typisk stereotypt "idiot der er nødsaget til at betale for sex, og derfor opfører sig som en nar der kan lyde cool ved at nedgøre de kvinder der siger ja til at ha sex med ham"... Cliché og lige den type gæst jeg kan garantere dig for, at enhver pige tænker "taber" om..

Redigeret af Ida sunshine
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

kunne jeg simpelthen ikke forstå hvordan en man kan skrive så konsekvent nedladen om kvinder..

 

Din magtmanipulerende kvinde-offerrolle er til at lukke op og skide i *Gaaaaaaaab*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligt der er lidt værksteds-jargon over min skrivestil. Det er ikke os alle der gider bruger tid på at lave en politisk korrekt analyse af teksten inden vi trykker på afsenderknappen for at tilfredsstille alle de selvbestaltede moralvogtere her på EG. Men ingen tvinger dig til at læse mine indlæg -so take it or leave it.

 

Sagde ham der vogter sin egen værkstedsmoral mere end de fleste.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Umiddelbart vil jeg sig at du er en minus 10 på fuckable skalaen :) god aften

 

Det er muligt. Men så længe GP`erne synes mine penge er +10 på fuckable-skalaen, så har jeg det sgu fint nok. God aften til dig også :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din magtmanipulerende kvinde-offerrolle er til at lukke op og skide i *Gaaaaaaaab*

Jeg er ikke offer, jeh har ikke oplevet at nogen har skrevet respektløst om mig :) jeg kan heller ikke se den manipulerende del i mit skriveri? Men det er vel bare et tillægs ord en vis cliché ynder at bruge om kvinder :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Nej der er ikke værksteds jargon, det er rigtigt typisk stereotypt "idiot der er nødsaget til at betale for sex, og derfor opfører sig som en nar der kan lyde cool ved at nedgøre de kvinder der siger ja til at ha sex med ham"... Cliché og lige den type gæst jeg kan garantere dig for, at enhver pige tænker "taber" om..

 

Kvinder bruger deres fisse til at opnå det de vil have. Jeg bruger mine penge til at opnå det jeg vil have. Og så vil jeg sådan set skide på hvad folk tænker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg har endnu ikke mødt en mand der er ligeglad med hvad pigen tænker om ham, så længe pengene er gode. Med mindre det er en eller anden "mand der hader kvinder" og det er dine konstante nedladende indlæg ikke tegn på. Tvært i mod..

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Nå Ida... Tak for snakken, men jeg har et arbejde at passe i morgen, så det er sengetid for mig. Selvom jeg godt ved at sengetid betyder arbejde for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinder bruger deres fisse til at opnå det de vil have. Jeg bruger mine penge til at opnå det jeg vil have. Og så vil jeg sådan set skide på hvad folk tænker.

 

Hvis du skider på hvad folk tænker .... hvorfor skriver du så herinde??? En uimodståelig trang at udtrykke dine inderste følelser?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...