Gæst Skrevet 15. Marts, 2015 Nu har der været bøf og blow dag.. jeg gav da blowjob.. men glemte bøf.. hva med jer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 15. Marts, 2015 Hej Pink Lady. Jeg fik kun bøffen. God søndag aften. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 15. Marts, 2015 I har da Mors dag og Valentins dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 15. Marts, 2015 Jeg gav ingen blow job...........Og jeg glemte heller ikke bøffen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2015 Hej Pink Lady. Jeg fik kun bøffen. God søndag aften. KK nåååår hvor synd.. jeg fik ingen bøf.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Marts, 2015 hos mig hedder det ikke bøf og blowjob - der hedder det Andesteg og Analsex !!! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 15. Marts, 2015 Kvindernes version af Bøf & Blowjob er 14. April http://www.cakeandcunnilingus.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 15. Marts, 2015 nåååår hvor synd.. jeg fik ingen bøf.. Ja vi skulle da ha slået os sammen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2015 hos mig hedder det ikke bøf og blowjob - der hedder det Andesteg og Analsex !!! Har man overhovedet lyst til analsex, efter sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2015 Ja vi skulle da ha slået os sammen Ja det kunne da kun blive lidt frækkere.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Marts, 2015 Har man overhovedet lyst til analsex, efter sådan en omgang? ROFLMAO :) nej - analsex først... så spise..ellers svarer det jo til at tage 10 ture i "Det flyvende tæppe" efter 5 retter på "Divan 2" :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2015 I har da Mors dag og Valentins dag der er jo ingen sex i vente der.. hi hi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 15. Marts, 2015 KK - Der er da vist mulighed for natmad her . . . HVIS du ikke er for træt . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 15. Marts, 2015 der er jo ingen sex i vente der.. hi hi Så er det fordi kvinderne er for kedelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 15. Marts, 2015 KK - Der er da vist mulighed for natmad her . . . HVIS du ikke er for træt . . . Hej An2n. Hård og hyggelig weekend her, så jo er brugt. Sidder da også og bliver lækker sulten. Mon Pink Lady, Jasmin eller Bly vil bytte et par luffer for en guffer God aften. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 15. Marts, 2015 Hej An2n. Hård og hyggelig weekend her, så jo er brugt. Sidder da også og bliver lækker sulten. Mon Pink Lady, Jasmin eller Bly vil bytte et par luffer for en guffer God aften. KK Ja - Du har vel øvet dig i at dyppe penslen . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2015 Jeg har svært ved at se det morsomme i den dag. Egentlig er det jo kvindeundertrykkende og sexistisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Marts, 2015 Jeg har svært ved at se det morsomme i den dag. Egentlig er det jo kvindeundertrykkende og sexistisk.så er det da ufatteligt at du ikke kunne se det undertrykkende i Breezer/Luder skiltet... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 15. Marts, 2015 Jeg har svært ved at se det morsomme i den dag. Egentlig er det jo kvindeundertrykkende og sexistisk. Que??? Hvad er der nu undertrykkende i en go steak og et blow? Er det venstrefløjs propagandaen der har gjort sin indvirken under pamper møderne henover weekenden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2015 så er det da ufatteligt at du ikke kunne se det undertrykkende i Breezer/Luder skiltet... Det skilt var fuldstændig harmløst og plat. Det er da kvindeundertrykkende, hvis det bliver normen at kvinder skal give et blowjob en gang om året. Som trådstarter også er inde på, så undrer det mig at der ikke er en dag for kvinder også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 15. Marts, 2015 Det skilt var fuldstændig harmløst og plat. Det er da kvindeundertrykkende, hvis det bliver normen at kvinder skal give et blowjob en gang om året. Som trådstarter også er inde på, så undrer det mig at der ikke er en dag for kvinder også. Der er vist en der bærer nag;-) - jeg mener ikke dig titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 15. Marts, 2015 Jeg har svært ved at se det morsomme i den dag. Egentlig er det jo kvindeundertrykkende og sexistisk. Aaaarh, skulle vi nu ikke lige... Der er næppe nogen, der tvinger det her ned over deres kæreste/kone/whatshername. Der er næppe nogen, der tvinger sig til et blowjob. Det er for sjov. Det er en leg. Hvis man altså vil. Mvh, /Gina. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 15. Marts, 2015 Er der en eller anden form for hotline til kvinder der er ramt af Bøf og blowjob dag? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 15. Marts, 2015 Er der en eller anden form for hotline til kvinder der er ramt af Bøf og blowjob dag? I så fald er jeg overbevist om at der er temmelig rolig på linjen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 16. Marts, 2015 Det skilt var fuldstændig harmløst og plat. Det er da kvindeundertrykkende, hvis det bliver normen at kvinder skal give et blowjob en gang om året. Som trådstarter også er inde på, så undrer det mig at der ikke er en dag for kvinder også. Nu er bøf og blowjob dagen jo lavet som en sjov og skør mærkedag for manden, som svar på valentins dag. Der er da ingen der tvinger nogen som helst til at lege med, hvis de ikke vil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg