Hop til indhold
Ussmy

Mangler hjælp & vejl. i besøg på hotel/BB I Holstebro/Herning? :S

Recommended Posts

Hej EG mennesker.

Jeg er ny på området og har aldrig haft lejet mit eget værelse på Hotel før.

Er meget i tvivl om hvordan det foregår. Forestiller mig at reservere et enkelt værelse, en nat.

Men ved virkeligt ikke hvordan det plejer foregå med at modtage besøg af en prostitueret på et sådan værelse. Vil i ikke forklare hvordan "rutinen" er for sådan noget?

Og er der nogle herinde som kan andbefale eller dele erfaringer med hotel/BB i Holstebro/Herning til dette formål?

Del endelig jeres viden og erfaring :) har kontakt med to piger som jeg gerne vil "besøges" af :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, vi skal jo alle starte et sted...

 

Jeg kender ikke BB-Hotel i Herning, men har ellers brugt BB-Hotel en del til damebesøg. Det er et selvbetjenings-hotel. Du bestiller et værelse på nettet og får en mail med en kode, der gælder både som indgang til hotellet og til værelset. Dvs. der er ikke nogen reception eller vagt, de eneste du risikerer at møde er evt. andre hotelgæster. Ingen siger noget, selv om du lukker en dame ind - heller ikke selv om hun ankommer i lak og læder. Se på værelsesoversigten, om der er bad på værelset, det er mest praktisk. Vælg et D-værelse (Dobbeltseng) det er mest behageligt.

 

"Rutinen" er, at du laver en aftale med en dame, og ankommer til hotellet før hende. Hun ringer eller sender dig en sms når hun kommer, så du kan lukke hende ind. Du hilser pænt og siger dit fornavn eller "dæknavn", og hun siger sit "kunstnernavn". På værelset spørger hun dig, hvad du kunne tænke dig, og hvor længe - medmindre i allerede har dét afklaret - og du betaler hende med lige penge. Forvent ikke at hun kan give tilbage på en 1000 kr. seddel.

 

... Og så er det bare at gå i gang! Alt det med gummi og glidecreme osv. har hun med. Hvis hun er en lille smule erfaren, kan hun øjeblikkelig mærke, at du er nybegynder. Det skal du ikke være ked af, det kan tværtimod få hende til at gøre sig lidt ekstra umage med dig.

 

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Ussmy - Hvis det ikke er et selv betjenings hotelarrow-10x10.png, så søg på hotellerarrow-10x10.png der er ubemandet om natten. Find et hotelarrow-10x10.png hvor receptionen er lukket fra 22-06, så slipper du for nærgående spørgsmål.

 

Jeg har lige foretaget en overnatning på et hotelarrow-10x10.png i Holstebro, hvor receptionen er lukket mellem 22 - 06.

Det var bare 10-4, da der jo så ikke stilles spørgsmål mht. til besøgende på værelset. Skulle så ned og lukke "gæsten" ind med nøglekort, men det overlevede jeg. 

På dette hotel bestilte jeg et enkeltværelse, og da de bruger dobbeltværelse som enkeltværelse, så var det er bare perfekt. Selv da vi skulle spise morgenmad blev der ikke løftet et øjenbryn, værelses nummerarrow-10x10.png blev jeg heller ikke bedt om at oplyse.

Så det må siges at have være vellykket.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de gode svar, jeg føler mig nu mere rystet til oplevelsen. Har også lige fået respons på min aftale er accepteret, de bare skal tjekke med chaufføren ;)

Ekstra tak til 

Louie De Palma

Det var lige hvad jeg havde brug for at hører om. Har nemlig kigget på BB-Hotel i Herning, til overskuelige priser. Var netop lidt i tvivl om "indtjekning" osv, da de jo ingen reception har og den slags..

Det lader til at være perfekt valg. Dog har jeg ikke besluttet mig for om det skal være en 1-sengs værelse eller m. dobbeltseng. Ret prisforskel på  godt 200, for en enkelt nat. Hvor sengen ikke nødvendigvis behøver være i centrum. Men alligevel ville det være træls med pladsmangel. hmm..
Men lidt kreativitet skader vel ikke..

Nogle erfaringer med "griserier" ?? Altså på lagner, dyner osv ? Hvordan skal stedet normalt efterlades ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Ussmy - Hvis det ikke er et selv betjenings hotelarrow-10x10.png, så søg på hotellerarrow-10x10.png der er ubemandet om natten. Find et hotelarrow-10x10.png hvor receptionen er lukket fra 22-06, så slipper du for nærgående spørgsmål.

 

Jeg har lige foretaget en overnatning på et hotelarrow-10x10.png i Holstebro, hvor receptionen er lukket mellem 22 - 06.

Det var bare 10-4, da der jo så ikke stilles spørgsmål mht. til besøgende på værelset. Skulle så ned og lukke "gæsten" ind med nøglekort, men det overlevede jeg. 

På dette hotel bestilte jeg et enkeltværelse, og da de bruger dobbeltværelse som enkeltværelse, så var det er bare perfekt. Selv da vi skulle spise morgenmad blev der ikke løftet et øjenbryn, værelses nummerarrow-10x10.png blev jeg heller ikke bedt om at oplyse.

Så det må siges at have være vellykket.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

 

Undskyld BiggusDickus - men hvad er det du gør som skaber disse links til trådstart? Og hvorfor? Eller er det bare mig og mit Windows 8 der ikke kan håndtere det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld BiggusDickus - men hvad er det du gør som skaber disse links til trådstart? Og hvorfor? Eller er det bare mig og mit Windows 8 der ikke kan håndtere det?

 

 

Umiddelbart tror jeg, at BD har noget snavs liggende på sin computer. Det ligner en af de små Tilføjelses-sataner, som bliver lagt i browseren, og som han i øvrigt ganske nemt kan slå fra. 

 

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart tror jeg, at BD har noget snavs liggende på sin computer. Det ligner en af de små Tilføjelses-sataner, som bliver lagt i browseren, og som han i øvrigt ganske nemt kan slå fra. 

 

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

Snavs på sin computer skal man ikke ha. Gør noget ved det BD!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart tror jeg, at BD har noget snavs liggende på sin computer. Det ligner en af de små Tilføjelses-sataner, som bliver lagt i browseren, og som han i øvrigt ganske nemt kan slå fra. 

 

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

@Gina - Det er et satans lorte reklame program der har sneget sig med ind, kan du brugsanvise mig hvordan det kan slås fra, på forhånd tak.

 

@Bananas - nu er det ikke den PC der bruges til gris-gris. Den PC er der kun styresystem på. Så den kan man  formatere, men sjovt nok er der ikke lorte reklamer på den.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gina - Det er et satans lorte reklame program der har sneget sig med ind, kan du brugsanvise mig hvordan det kan slås fra, på forhånd tak.

 

 

 

Yes, I can. ;) Sender dig en PM, så det ikke forstyrrer yderligere her. 

 

 

EDIT: Hahahah, det gør jeg så ikke - det har du slået fra. :D

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yesarrow-10x10.png, I can. ;) Sender dig en PM, så det ikkearrow-10x10.png forstyrrer yderligere her. 

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Send hellere på min privatearrow-10x10.png mail, den mener jeg du er i besiddelse af fra et tidligere projekt vi havde, hvis ikke så brug den på min hjemmeside..

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...