Hop til indhold
Gabel

Løgstør pigerne Brøndum

Recommended Posts

Efter et dårligt besøg ved Thai pigerne Løgstørvej 121 ved Ranum, som iøvrigt ikke blev til mere, smutte jeg lige forbi pigerne i Brøndum.

Jeg har været her mange gange før, men er også mange gange kørt igen. 

Min erfaring med stedet i Brøndum, er at det ALTID er falske billeder og reklame til stedet.

Pigen på EB er smuk og slank, men virkeligheden er en anden når man møder op. Men hvad, jeg var jo forberet på det, og havde derfor ikke sat mig noget i hovedet. 

Jeg blev modtaget af en lidt lav dame, på omkring 45 år, med meget store bryster, men også nogen ekstra kg på kroppen. Inkl stor røv.

Hun klappede mig en ordentlig en i røven da jeg kom ind af døren, og begyndte straks at flå tøjet af mig. Jeg bremsede hende, og spurgte om menukort. 

Efter lidt tænke tid, besluttede jeg mig til ikke at ville ligge en krone hos hende.

For det første er jeg træt af falske reklamer, og for det andet var hun ikke lige min type med klap i numsen og alderen.

Så 2 steder på under en halv time, hvor jeg måtte kører igen uden nogen form for sex ydelser. 

Men jeg prøver lykken igen en anden dag, bare nogen andre steder. 

Skriv hvis i har anbefaling til nogen steder i nordjylland, som man bare må ligge et besøg ved.

Stedet ved pigerne i Brøndum: 3

Priser ud fra menu kort: 5

Pigen: 3 

Mvh Gabel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter et dårligt besøg ved Thai pigerne Løgstørvej 121 ved Ranum, som iøvrigt ikke blev til mere, smutte jeg lige forbi pigerne i Brøndum.

Jeg har været her mange gange før, men er også mange gange kørt igen. 

Min erfaring med stedet i Brøndum, er at det ALTID er falske billeder og reklame til stedet.

Pigen på EB er smuk og slank, men virkeligheden er en anden når man møder op. Men hvad, jeg var jo forberet på det, og havde derfor ikke sat mig noget i hovedet. 

Jeg blev modtaget af en lidt lav dame, på omkring 45 år, med meget store bryster, men også nogen ekstra kg på kroppen. Inkl stor røv.

Hun klappede mig en ordentlig en i røven da jeg kom ind af døren, og begyndte straks at flå tøjet af mig. Jeg bremsede hende, og spurgte om menukort. 

Efter lidt tænke tid, besluttede jeg mig til ikke at ville ligge en krone hos hende.

For det første er jeg træt af falske reklamer, og for det andet var hun ikke lige min type med klap i numsen og alderen.

Så 2 steder på under en halv time, hvor jeg måtte kører igen uden nogen form for sex ydelser. 

Men jeg prøver lykken igen en anden dag, bare nogen andre steder. 

Skriv hvis i har anbefaling til nogen steder i nordjylland, som man bare må ligge et besøg ved.

Stedet ved pigerne i Brøndum: 3

Priser ud fra menu kort: 5

Pigen: 3 

Mvh Gabel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Danske piger skal man vist ikke regne med der. Har kun set udenlandske. Det samme på aggersundvej.

Men er det stadig hende den ivrige modne fyldige kvinde, som er der. Så overvejer jeg kraftigt at give hende besøg.

Kan godt lide modne kvinder med lidt fylde:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se her til morgen, at der er kommet ny annonce i EB med en ny pige.

Næste gang min tur ligger forbi Brøndum, snupper jeg lige et besøg. Pigen ser jo lovende ud, men som regel er det falsk reklame fra stedet.

Man kan jo altid kører igen. 

Jeg lover alle, der nok skal komme en beskrivelse af hende.

Kommer der andre forbi inden mit besøg, så lig gerne en anmeldelse.

God weekend. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders84

Ved godt dette er en gammel anmeldelse. Men er der stadigvæk noget med Løgstør / Brøndum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders84 skrev, for 12 timer siden:

Ved godt dette er en gammel anmeldelse. Men er der stadigvæk noget med Løgstør / Brøndum. 

NIxen

det er slukket og lukket for længe siden 

vist heller ikke værd at køre efter .... dengang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men kan se på EB at der er en ny annonce ved Løgstør/Salling. Nogen der keder til det sted? 

Hvis det er i Skarp Salling, og det er hende den ældre små buttede thai som var der for et halvt år siden, så det ikke værd at kører efter. 

Men hører gerne om der er nogen der har noget erfaring fra stedet. 

Mvh Gabel 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det må være en anden i Skarp Samling. Hende er en sød smuk pige:

LØGSTØR/ SALLING THAIMASSAGE
Sød smuk pige. God sex. Full service

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er stedet det samme, huset ved siden af kirken?

Hvad med priser, og hvordan kan du beskrive pigen.

Alder, vægt, højde  osv....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...