Gæst Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Har ladet mig fortælle, at Yoga er Kvinder som ligger i diverse forskellige stillinger. Spændende Havnebumsen ville undersøge det nærmere og meldte sig på et Yoga hold. Startede meget fint, men har en fæl mistanke om, noget gik galt da Lærerinden sagde Vodka. Gik ellers all in på det og synes egentlig også jeg ramte stillingen meget godt…. Men nu er jeg smidt af holdet Redigeret 10. Marts, 2015 af Havnebumsen 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2015 Jeg reddede Havnebumsen med nød og næppe fra druknedøden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2015 Haha total færdig her... Tror det godt jeg kan mine knibeøvelser... Mere mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) Haha total færdig her... Tror det godt jeg kan mine knibeøvelser... Mere mere... Nej, vi vil hellere se Lines knibeøvelser. Yoga. Er det ikke sådan noget her. Redigeret 10. Marts, 2015 af Midtj 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2015 Haha total færdig her... Tror det godt jeg kan mine knibeøvelser... Mere mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Hej Havnebums. Det billede ligner meget min ven Bluejacket. Efter han gav los og lokkede med en masse shots sorte svin :-) Heldigvis overlevede han da. God dag til dig. (Fed tråd) KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2015 Hej Havnebums. Det billede ligner meget min ven Bluejacket. Efter han gav los og lokkede med en masse shots sorte svin :smile: Heldigvis overlevede han da. God dag til dig. (Fed tråd) KK Ja vi ved godt I så sådanne ud, haha: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2015 Nej, vi vil hellere se Lines knibeøvelser. Yoga. Er det ikke sådan noget her. Hun sover jo... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2015 Hej Havnebums. Det billede ligner meget min ven Bluejacket. Efter han gav los og lokkede med en masse shots sorte svin :smile: Heldigvis overlevede han da. God dag til dig. (Fed tråd) KK Ha ha...... er sgu glad for at du selv var så fuld, at du ikke evnede at tage billede-dokumentation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Marts, 2015 Lige præcis Nille. var du der også og sove på en stol er ikke rart stol på det. Been there done that. :-) god dag Nille. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2015 Lige præcis Nille. var du der også og sove på en stol er ikke rart stol på det. Been there done that. :smile: god dag Nille. KK Desværre, jeg er holdt op med at drikke mig fuld, jeg har opbrugt min alkoholskvote da jeg var ung, nu knalder jeg kun... i store mængder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2015 Nej, vi vil hellere se Lines knibeøvelser. Yoga. Er det ikke sådan noget her. klart min kommende kone!!!! der er sgu nogle ting hun har forstået! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Har ladet mig fortælle, at Yoga er Kvinder som ligger i diverse forskellige stillinger. Spændende Havnebumsen ville undersøge det nærmere og meldte sig på et Yoga hold. Startede meget fint, men har en fæl mistanke om, noget gik galt da Lærerinden sagde Vodka. Gik ellers all in på det og synes egentlig også jeg ramte stillingen meget godt…. Men nu er jeg smidt af holdet Ve' du hva'? Fejlen er nok, at hun ikke sagde "guldbajer". Her er du jo på hjemmebane, og alt ville nok være forløbet anderledes. Men det må jo have krævet en del overtalelse at få en flok kvinder ned og sprede ben på selve kajkanten? Men godt, at det var holdet, de smed dig af og ikke i vandet, de smed dig i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 (edited) klart min kommende kone!!!! der er sgu nogle ting hun har forstået! Jep, og med en lidt lang tunge kan hun sagtens aflaste dig ........... Redigeret 10. Marts, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2015 Jep, og med en lidt lang tunge kan hun sagtens aflaste dig ........... Jeg har stadig til gode at knalde et slangemenneske 1 glas vodka i shotglas = 1 guldbajer så same same. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2015 Jeg har stadig til gode at knalde et slangemenneske Det kan være, at du på FKK er så heldig at møde en dyrepasser fra reptil-afdelingen, som supplerer sin indtægt :P :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Marts, 2015 Lige præcis Nille. var du der også og sove på en stol er ikke rart stol på det. Been there done that. :smile: god dag Nille. KK VÆRRE at falde i søvn på et badeværelsesgulv med gulvvarme - Tungen SKAL løsnes med et skohorn bagefter . . . TALER af erfaring . . . 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg