Hop til indhold

Havnebumsen til Yoga

Featured Replies

Skrevet

Har ladet mig fortælle, at Yoga er Kvinder som ligger i diverse forskellige stillinger. Spændende  :cool: Havnebumsen ville undersøge det nærmere og meldte sig på et Yoga hold. Startede meget fint, men har en fæl mistanke om, noget gik galt da Lærerinden sagde Vodka. Gik ellers all in på det og synes egentlig også jeg ramte stillingen meget godt…. Men nu er jeg smidt af holdet  :???:

Redigeret af Havnebumsen

Skrevet

Haha total færdig her... Tror det godt jeg kan mine knibeøvelser...

Mere mere...

Skrevet

Haha total færdig her... Tror det godt jeg kan mine knibeøvelser...

Mere mere...

Nej, vi vil hellere se Lines knibeøvelser.

Yoga. Er det ikke sådan noget her.

nude-yoga-pics.jpg

Redigeret af Midtj

Skrevet

Hej Havnebums.

Det billede ligner meget min ven Bluejacket. Efter han gav los og lokkede med en masse shots sorte svin :-) :-)

Heldigvis overlevede han da.

God dag til dig. (Fed tråd)

KK

Skrevet

Hej Havnebums.

Det billede ligner meget min ven Bluejacket. Efter han gav los og lokkede med en masse shots sorte svin :smile: :smile:

Heldigvis overlevede han da.

God dag til dig. (Fed tråd)

KK

Ha ha...... er sgu glad for at du selv var så fuld, at du ikke evnede at tage billede-dokumentation. :D  :D  :D

Skrevet

Lige præcis Nille. :-) var du der også :-) og sove på en stol er ikke rart stol på det. Been there done that. :-) :-) god dag Nille.

KK

Skrevet

Nej, vi vil hellere se Lines knibeøvelser.

Yoga. Er det ikke sådan noget her.

nude-yoga-pics.jpg

klart min kommende kone!!!! der er sgu nogle ting hun har forstået!

Skrevet

Har ladet mig fortælle, at Yoga er Kvinder som ligger i diverse forskellige stillinger. Spændende  :cool: Havnebumsen ville undersøge det nærmere og meldte sig på et Yoga hold. Startede meget fint, men har en fæl mistanke om, noget gik galt da Lærerinden sagde Vodka. Gik ellers all in på det og synes egentlig også jeg ramte stillingen meget godt…. Men nu er jeg smidt af holdet  :???:

Ve' du hva'?

Fejlen er nok, at hun ikke sagde "guldbajer". Her er du jo på hjemmebane, og alt ville nok være forløbet anderledes. Men det må jo have krævet en del overtalelse at få en flok kvinder ned og sprede ben på selve kajkanten?

Men godt, at det var holdet, de smed dig af og ikke i vandet, de smed dig i.

Skrevet

klart min kommende kone!!!! der er sgu nogle ting hun har forstået!

Jep, og med en lidt lang tunge kan hun sagtens aflaste dig ...........

Redigeret af Borende X

Skrevet

Jeg har stadig til gode at knalde et slangemenneske :P

Det kan være, at du på FKK er så heldig at møde en dyrepasser fra reptil-afdelingen, som supplerer sin indtægt :P :P :D :D :D

Skrevet

Lige præcis Nille. :smile: var du der også :smile: og sove på en stol er ikke rart stol på det. Been there done that. :smile: :smile: god dag Nille.

KK

VÆRRE at falde i søvn på et badeværelsesgulv med gulvvarme - Tungen SKAL løsnes med et skohorn bagefter . . . TALER af erfaring . . .  :(  :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.