Hop til indhold
Marquis de Sade

Advarsel : Pas på hende her ;-)

Recommended Posts

Jeg forstår simpelthen ikke at folk accepterer "at sådan er det bare", så det må hun acceptere.

 

Det er da et sygt menneskesyn.

Hvis du masserer må du acceptere at folk opfordrer til sex?

Nej! Hvis du er prostitueret eller annoncerer med det job, så er det ok at folk opfordrer til sex.

Ellers er det da grænsende til et overgreb.

"Jamen de fleste thai gør det jo". Who f.... cares! Det berettiger da ikke til, at man tror at man kan tillade sig det hos hvilken som helst massør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan det vist ikke skæres mere klart ud :)

Hehe det ændre ikke på jeg ikke mener hun bør finde sig et andet job hvis hun ikke kan lide lugten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran sagde den 10 Mar 2015 - 06:06 AM:

Jeg forstår simpelthen ikke at folk accepterer "at sådan er det bare", så det må hun acceptere.

 

Det er da et sygt menneskesyn.

Hvis du masserer må du acceptere at folk opfordrer til sex?

Nej! Hvis du er prostitueret eller annoncerer med det job, så er det ok at folk opfordrer til sex.

Ellers er det da grænsende til et overgreb.

"Jamen de fleste thai gør det jo". Who f.... cares! Det berettiger da ikke til, at man tror at man kan tillade sig det hos hvilken som helst massør.

 

bliver det respekteret den anden vej, når folk KUN beder om massage ?

 

flere gange under en thai massage 'vil' der i de fleste tilfælde blive spurgt om 'ekstra' og er der sagt nej tak, prøver de igen ved at ramme 'ham' med små blide strøg og strejf. 

 

så det er vel op til den enkelte og det enkelte sted at gøre det helt klart om det ønskes eller tilbydes

 

men det er et super fedt PR hun har opnået  :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hehe det ændre ikke på jeg ikke mener hun bør finde sig et andet job hvis hun ikke kan lide lugten.

 

Så er der kun ét at gøre: Bide tænderne sammen og fortsætte med at afslå de kåde mænner, for der er vil altid komme spørgsmål om HE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår simpelthen ikke at folk accepterer "at sådan er det bare", så det må hun acceptere.

 

Det er da et sygt menneskesyn.

Hvis du masserer må du acceptere at folk opfordrer til sex?

Nej! Hvis du er prostitueret eller annoncerer med det job, så er det ok at folk opfordrer til sex.

Ellers er det da grænsende til et overgreb.

"Jamen de fleste thai gør det jo". Who f.... cares! Det berettiger da ikke til, at man tror at man kan tillade sig det hos hvilken som helst massør.

 

Jeg synes derimod, at det er et endnu mere sygt menneskesyn at true med at klippe den af  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg aldrig selv frekventeret en Thai massøse, men dette er hvertfald ikke god PR-værdi for konceptet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Titman, hun siger det jo i sjov ;)

 

Hmmm. 

Synes der er visse ting man ikke bør spøge med. Hørte engang at italienere altid holdte hånden over nosserne, når der kom en ligkiste vogn kørende forbi. Ved ikke om historien var sand, men pointen burde ingen være er i tvivl om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...